NOD oktober 2019

XkArEn toen wij voor ons 1e kindje bezig waren vond ik dat ook heeeel moeilijk. Toen meteen de eerste 2 rondes ovulatie testen gaan gebruiken om te kijken wanneer deze ongeveer was. Heb daarmee nooit een streep gehad.
Die dingen de 3e ronde eruit gegooid en ook maar gedacht we zien wel hoor. En toen was het dus gelukt..
Denk echt dat het loslaten dus werkt.

Momenteel heb ik (nog) niet dat het perse om een dag moet en als de eisprong een keer wordt overgeslagen dan is dat zo. Maar daarbij weet ik zeker dat het komt omdat het voor ons om het 2e kindje gaat.

Ik ben van te voren ook allemaal niet gaan stoppen met drinken of apart gaan eten. Heb gewoon verder 'geleefd' zoals ik dat normaal deed. Mijn man trouwens ook zo.
Na mijn eisprong dronk ik niet tot aan mijn menstruatie, kwam deze door dan wel weer gewoon.
Niet dat ik zon zuipschuit ben haha maar een lekker wijntje gaat er zeker in.

Ow wat is de lijst in een keer langer geworden. Jammer voor de dames die toch hun menstruatie hebben gekregen! Snel door naar de nieuwe ronde! 

Dames, Is dit nou al mijn knaltest?? Ik had gister nog maar zo'n licht streepje dus ik had dit nu niet verwacht. Ben blij dat ik toch even getest heb en zo zuur dat mijn cb pas later in de middag komt anders was het een stuk duidelijker.
Gister hebben we geklust met het idee dat mijn ei Zondag zou zijn. Maar ik denk als ik dit zie dat het iets eerder gaat zijn toch? Wat zouden jullie nu doen? Vandaag toch ook nog eens gezellig maken of wachten tot morgen? 
Ben even helemaal in de war hahah had het echt nog niet verwacht....
https://www.mupload.nl/img/yg9h1u.jpg

@Niempje

Daarvoor probeer ik inderdaad de eerste maanden geen ovulatietesten te gebruiken en het gewoon wat opvolgen met een app. Toch zouden we graag snel zwanger worden zodat het leeftijdsverschil met het dochtertje van mijn vriend niet te groot zal worden (ze is 5 geworden in juli).
Daarnaast ben ik ook gewoon super nieuwsgierig naar hoe alles zal lopen. Ik slik wel al flink multivitamines voor zwangere vrouwen en zwangerschapswens. Ik drink sowieso zelden alcohol buiten een occasioneel glas cava op een babyborrel. Ik ben ook van plan om sowieso niet te drinken tenzij ik m'n menstruatie heb.
Ik ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar jullie, hopelijk is het voor iedereen een positieve maand!

@Farru
Ziet er goed uit! Heb wel geen ervaring met ovulatietesten maar je ziet toch wel een hele duidelijke streep die minimaal even sterk is als de controlestreep.
Veel succes

Farru oeh dat is wel een mooie streep zeg! Ik zou het morgen weer gezellig maken, tenzij jullie er gewoon zin in hebben ;-) Eisprong is na een positieve test toch na zo veel uur?
Stel dat ie vandaag zou zijn dan zit je met gister perfect!
Morgen ochtend en zondag avond haha ;-)
XkArEn dat begrijp ik wel ja dat je er niet veel meer leeftijd meer tussen wil hebben. En het is ook allemaal mega spannend!
Als je vruchbare periode begint gewoon om de dag gezellig maken :)
Dan heb je er iig alles aan gedaan voor die ronde haha.

Ben benieuwd hoeveel er goed nieuws hebben volgende maand :-D

@XkArEn ik heb een cyclus van 24-26 dagen... dus vandaar dat dit niet helemaal gelijk loopt met die van jou dan?

@farru oo dat is in mijn ogen echt een knaltest ja... ik zou het vandaag ook even gezellig maken denk ik ?

Hah! Ik moet toch even zeggen hoe grappig ik dit vind.. nog nooooit heb ik zo'n duidelijke test gehad. Het is zelfs donkerder dan de controle streep. Zo zie je maar weer, zo ben je aan het wachten om te kunnen testen en zo is de piek alweer bijna voorbij. Het streepje gister was echt minimaal.
Nou maar even kijken hoe we dat het beste kunnen benutten haha. En die cb testen zullen pas voor de volgende ronde zijn, en ik had mij zo verheugd op die smiley. 
https://www.mupload.nl/img/2fbpctr9.jpg

Terug
Bovenaan