Farru Gaat goed met testen! Vanochtend en vaste smiley
Fijn dat het bij jou ook is begonnen met een licht streepje! (19-09)
Ik zie je berichtje met de test. Hij is wel echt heeel duidelijk!!! Hahaha een smiley is inderdaad wel echt leuk als je gaat testen. Wie weet heb je die niet meer nodig! Je zit sowieso goed met de dag ervoor. Doen wat je denkt dat goed is.
Hihi ik ben weer helemaal bij! Nee, ik was niet aan het rennen. Dat was iemand anders maar weet ook even snel niet wie dat was. Ik heb een hele drukke week op werk gehad dus niet de tijd gehad om te lezen. Maar wel lief dat je erom vraagt!
Zoals je hierboven leest had ik vandaag m'n vaste smiley. Dus heel blij. Vanaf dinsdag had ik een knipperende smiley. We hebben het om de dag gedaan vanaf zondag. En donderdagochtend en vanochtend. Omdat ik had gelezen dat 's ochtends de kwaliteit beter is. Maar wat een uitdaging op een doordeweekse dag zo vroeg .... m'n wekker ging om 5:45! Voelde wel een beetje gedwongen maar het is wel gelukt. Dus nu duimen!
Heb jij vanochtend nog proberen te testen of het hetzelfde is of al minder waardoor je weet dat je eisprong is geweest?
Sherianievbeek Wat vervelend dat je pcos hebt! Fijn dat je een positieve test had!
Zwindo Dat is wel gek! Ik heb die lichtroze, wittige, doorzichtige slijmprop gehad net voor mijn menstruatie.
Niempje Wie weet brengt het geluk!
IB Je moet vanaf dan twee weken aanhouden tot je NOD. Wel bijzonder dat hij anderhalve week eerder is! Een goed gevoel is altijd fijn! Ik heb het deze ronde ook.
XSamantha Wat fijn dat je een smiley had! Daar kan je zo blij van worden haha.
KSAS Is ook niet gek hoor! Je wordt toch een beetje jaloers omdat je het zelf ook heel graag wilt.
IDK Spannend! En wat fijn dat het hiervoor in één keer raak was!