NOD oktober 2019

KSAS, ja ook al hebben we het gister ook gezellig gehad, vanavond toch nog? Het is echt een knaller ja, ik ben nog steeds verrast!
XkArEn, ik hoop het! Maar dat hoop ik voor ons allemaal!

Ik heb de 15 en 16de een positieve ovulatie gehad en gister avond (19de) ineens een mega kramp van een seconde onder in me buik. Zou dit de innesteling kunnen zijn?
Op een of andere manier heb ik hij deze maand een heel goed gevoel, waarom weet ik niet. Nu wel extra bang voor de teleurstelling omdat ik me zo goed voel

hai! 
ik kom ook vanuit sept. naar oktober helaas de 2e ronde in... vanm. wat bloedverlies na 5! dagen overtijd te zijn geweest en volgens mij zet het nu door blew.. wou net morgen testen...
ik heb al een zoontke van 1.5 en bij hem was het direct raak (als ook by de mk daarvooe) dus ging er ergens toch vanuit...

zal morgen even jullie berichtjes terug lezen :)

IB, dit lijkt mij erg vroeg. Dit is meestal tussen de 5 en 12 dagen na de eisprong, gemiddeld op dag 9. Die tijd heeft het bevruchte eitje ook nodig om een juiste plek te vinden.
Als jij een positieve test had op de 15e dan is je eisprong binnen 20 tot 48uur dus de 17e bijv. Dan kun je 2 dagen later nog geen innesteling hebben.
Misschien was het je eisprong? Die later gesprongen is, zou ook nog kunnen dit heb ik afgelopen maand gehad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je goede gevoel niet klopt. Veel succes met wachten nu.

Maja, ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat?! Volgens mij ben jij dit weekend aan het rennen. Hopelijk kon je de rest van je afzetten en was je ook weer fit genoeg.

Farru Gaat goed met testen! Vanochtend en vaste smiley :) Fijn dat het bij jou ook is begonnen met een licht streepje! (19-09) 
Ik zie je berichtje met de test. Hij is wel echt heeel duidelijk!!! Hahaha een smiley is inderdaad wel echt leuk als je gaat testen. Wie weet heb je die niet meer nodig! Je zit sowieso goed met de dag ervoor. Doen wat je denkt dat goed is. 
Hihi ik ben weer helemaal bij! Nee, ik was niet aan het rennen. Dat was iemand anders maar weet ook even snel niet wie dat was. Ik heb een hele drukke week op werk gehad dus niet de tijd gehad om te lezen. Maar wel lief dat je erom vraagt!
Zoals je hierboven leest had ik vandaag m'n vaste smiley. Dus heel blij. Vanaf dinsdag had ik een knipperende smiley. We hebben het om de dag gedaan vanaf zondag. En donderdagochtend en vanochtend. Omdat ik had gelezen dat 's ochtends de kwaliteit beter is. Maar wat een uitdaging op een doordeweekse dag zo vroeg .... m'n wekker ging om 5:45! Voelde wel een beetje gedwongen maar het is wel gelukt. Dus nu duimen! 
Heb jij vanochtend nog proberen te testen of het hetzelfde is of al minder waardoor je weet dat je eisprong is geweest?
Sherianievbeek Wat vervelend dat je pcos hebt! Fijn dat je een positieve test had! 
Zwindo Dat is wel gek! Ik heb die lichtroze, wittige, doorzichtige slijmprop gehad net voor mijn menstruatie. 
Niempje Wie weet brengt het geluk! 
IB Je moet vanaf dan twee weken aanhouden tot je NOD. Wel bijzonder dat hij anderhalve week eerder is! Een goed gevoel is altijd fijn! Ik heb het deze ronde ook. 
XSamantha Wat fijn dat je een smiley had! Daar kan je zo blij van worden haha.
KSAS Is ook niet gek hoor! Je wordt toch een beetje jaloers omdat je het zelf ook heel graag wilt.
IDK Spannend! En wat fijn dat het hiervoor in één keer raak was! 

Maja, ik wist niet zeker of jij het was maar ik was al aan het typen dus kon niet meer teruglezen dus ik dacht ik typ het gewoon en dan hoor je het wel haha! Oh super dat je de de piek hebt gehad en mooi op tijd. Met klussen zitten jullie wel goed dan. Ik had dat inderdaad ook gelezen maar voor ons is die uitdaging te groot haha. Dat kwam dit keer helaas niet zo goed uit om het 's morgens te doen bij ons. Morgen ochtend wil ik dat wel nog proberen al denk ik dat dat te laat is. 
Vanmorgen was mijn temperatuur nog normaal. Als het goed is springt mijn eitje tussen nu en morgen ergens. Iets in mij zegt om het vandaag ook nog te proberen (al gaf mijn man gister na het gezellige al aan dat we het Zondag nog kunnen proberen want dat vandaag te veel zou zijn) Charm haha! Dus of vanavond laat of morgen vroeg. 
Ik heb niet meer kunnen testen, zou dat vanmiddag niet meer lukken met cb? 

Terug
Bovenaan