NOD oktober 2019

@farru had je die knaltest met ochtend urine of op een ander tijdstip?
Ik wilde eigenlijk vanmorgen gaan beginnen met de ovulatie testen maar vannacht een hele beroerde nacht gehad met een spugende dochter dus vanmorgen had ik er echt geen zin in...? morgen ga ik weer beginnen met de testen, zit dan op dag 9 van mn cyclus

Farru Ja zeker, eigenlijk beide keren met CB mooi op tijd. Volgens de app zou m'n eisprong morgen moeten zijn. Kan natuurlijk kloppen als +/- 24/48 uur van te voren de piek aangegeven wordt. 
Ik vind de uitdaging ook wel echt groot hoor zo 's ochtends vroeg hoor! En mijn vriend is echt geen ochtendmens. Maar ik had m'n wekker gezet en was ondertussen al wakker dus ik dacht echt:''ja dag, ik heb m'n wekker ervoor gezet dus het moet haha''. 
In het weekend is het makkelijk te doen inderdaad. Als je verder niks in je agenda hebt staan, kun je het ook gewoon op je gemak allemaal doen. Is sowieso een stuk fijner dan gehaast omdat het ''moet''. 
Maar als je ei tussen nu en morgen springt, ben je ook mooi op tijd! Haha, zelfs mannen vinden het soms even te veel. Snap het opzich wel. Je zit ook echt wel goed met gisteren als het vandaag of morgen gebeurd. Maar snap je gevoel dat je het vandaag toch ook wil proberen. Wie weet lukt het ;) en anders morgenochtend. Scheelt dan ook niet veel uur. Maargoed de tijd tikt natuurlijk wel zo op de dag voor of paar uur voor de eisprong. 
Ik weet niet of dat met de CB nog gaat lukken. Als je niet te veel drinkt, zal het denk wel kunnen. En anders merk je het snel genoeg als hij niks aangeeft maar je het wel hebt gemeten met de vorige. 

KSAS, nee deze test was rond 12.45 zoiets. Action testen raden af om smorgens te testen. Dus het resultaat was voor mij echt aan wauw!! Heb het ook gewoon nog nooit zo duidelijk gehad. Dus deze kan niet missen denk ik dan maar haha! Wie weet was het de avond ervoor ook al heel duidelijk ik heb geen idee want de dag ervoor rond 13.00u was het een heeel licht streepje, maar goed ik had wel wat gedronken dus wie weet...
Ik heb verder niet meer kunnen testen want mijn action testen waren op en cb nog niet binnen en wij zijn smiddags vertrokken voor een weekendje weg, dus die test is alles wat ik heb.. 
Ik hoop en denk dat mijn temperatuur morgen wel hoger is en dan mogen we weer afwachten...
Hoe gaat het bij jullie?

Oke,, ik had sinds gister al de gedachten: ik heb geen slijm gemerkt dit keer maar dacht dat dat kwam door het klussen en het me daarom niet was opgevallen. Tot nu net! Daar was mijn "klodder" rekbaar doorzichtig slijm.... oké en toen?
Wanneer dit slijm het meest aanwezig is is het moment voor de eisprong toch? Dus die is nog niet geweest als ik het goed geleerd heb? Weet iemand hoe kort na dit slijm de eisprong ongeveer is? Ik heb geen ovulatietesten bij me dus ik kan niks testen (het lijkt bijna wel herhaling van vorige ronde) toen kon ik op vakantie ook niet testen.
Nu twijfel ik dus, eerst wou ik het morgen nog eens gezellig maken en vandaag overslaan. Maar nu ben ik bang dat morgenvroeg te laat is.

Mijn Temperatuur was vanmorgen flink hoger dus ik denk dat mijn ei gisteravond of afgelopen nacht was. We zitten dus op het wachtbankje.
Het lukte mijn man niet meer om vanmorgen of gisteravond zwemmers achter te laten. We hebben het geprobeerd maar zonder resultaat. Nu hopen dat Donderdag en Vrijdag voldoende was.
Ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat.

farru: op een of andere manier heb ik bij deze maand echt een heel goed gevoel waarom weet ik niet, al vanaf de positieve ovulatie test.
Mijn borsten zijn heel de week al gevoelig en aventoe wat buik krampen. Vanmorgen ineens een stuk kreeg ik kon zelfs niet op me buik liggen. Ik ben alleen bang dat als het deze maand niet lukt het me nog erger tegen zal vallen omdat ik er een positief gevoel bij heb. Maar ben me er wel van bewust dat me lichaam me al vaker voor de gek heeft gehouden met symptomen.  Dus het is gewoon afwachten.

Hee! 
Hopelijk kunnen jullie me helpen..
Ik heb al twee topics geopend, maar geen reacties en maak best wel zorgen.. 
Afgelopen maand heb ik positief getest. Het was nog heel licht, maar had wel al wat klachten. Een paar dagen later kreeg ik toch bloedverlies en verdwenen de klachten ook heel snel. Ik denk dus dat dit een hele vroege mk is geweest. 
Vervolgens heb ik deze dag geteld als mijn eerste dag van de cyclus.  Ongeveer 5 dagen gevloeid. Afgelopen donderdag (dag 12) begon het alleen weer. Niet veel, maar nog steeds heb ik lichtjes bruin bloedverlies. 
Ik vraag me af wat dit is. Voor een ovulatiebloeding lijkt het me te vroeg en is 4 dagen ook wel lang volgens mij. Is het misschien normaal bij een vroege mk? 
Iemand hier die zoiets herkend? 

IB, hoe ver zit je in je cyclus. Sommige zeggen het al te weten dat ze zwanger zijn puur omdat ze zich goed & anders voelen dus ik hoop dat dat bij jou ook zo mag zijn. Ik heb ook een beter gevoel maar dat is puur omdat ik mijn eisprong zo goed gevonden heb. Ik hoop dat het voor ons deze ronde raak mag zijn!! 
Snicks, Ik heb er geen ervaring mee. Wat ik wel weet is dat je lichaam na een mk door de war is en ook dat het normaal is in het tweede deel van je cyclus dat je oud bloed verliest. Dus ik denk dat je lichaam aan het herstellen is van de mk en dit kan even duren. Vertrouw je het niet dan kun je altijd naar een dokter om te kijken of je baarmoeder na de mk schoon is. Succes!! 

Terug
Bovenaan