Farru Ja zeker, eigenlijk beide keren met CB mooi op tijd. Volgens de app zou m'n eisprong morgen moeten zijn. Kan natuurlijk kloppen als +/- 24/48 uur van te voren de piek aangegeven wordt.
Ik vind de uitdaging ook wel echt groot hoor zo 's ochtends vroeg hoor! En mijn vriend is echt geen ochtendmens. Maar ik had m'n wekker gezet en was ondertussen al wakker dus ik dacht echt:''ja dag, ik heb m'n wekker ervoor gezet dus het moet haha''.
In het weekend is het makkelijk te doen inderdaad. Als je verder niks in je agenda hebt staan, kun je het ook gewoon op je gemak allemaal doen. Is sowieso een stuk fijner dan gehaast omdat het ''moet''.
Maar als je ei tussen nu en morgen springt, ben je ook mooi op tijd! Haha, zelfs mannen vinden het soms even te veel. Snap het opzich wel. Je zit ook echt wel goed met gisteren als het vandaag of morgen gebeurd. Maar snap je gevoel dat je het vandaag toch ook wil proberen. Wie weet lukt het
en anders morgenochtend. Scheelt dan ook niet veel uur. Maargoed de tijd tikt natuurlijk wel zo op de dag voor of paar uur voor de eisprong.
Ik weet niet of dat met de CB nog gaat lukken. Als je niet te veel drinkt, zal het denk wel kunnen. En anders merk je het snel genoeg als hij niks aangeeft maar je het wel hebt gemeten met de vorige.