NOD oktober 2019

farru: ik heb 15 en 16de een positieve ovulatie test gehad, veel eerder dan verwacht. Ik kan dat eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik zou eigenlijk als ik van 28 dagen uit ga (Wat al kort is voor mij) 5 okt me nod hebben. Nu is het denk ik dan 30 sept of 1 okt. Vind het mega spannend maar voel me toch rustig. Ik hoop dat het straks niet te erg tegen valt!

IB,  ik hoop dat het raak is!!  Wanneer had je eigenlijk je eisprong moeten hebben?  Ik vind het afwachten zo rot!! Je doet er alles aan om zwanger te worden en toch heb je het zelf niet in de hand zeg maar. Dus je weet ook niet of het een beetje goed is gegaan of juist niet, alleen maar geduldig 2 weken "rustig" afwachten...

Farru: ik gok aankomende vrijdag eigenlijk. Mijn cyclus werd steeds langer rond de 33 en nu ineens 24 als ik uit ga van 30 sept. 

Zo weer even een klein beetje door de berichten gescrolled.
Farru jammer dat het toch niet nog net even gelukt is die avond en ochtend, maar daarvoor gelukkig nu wel. Nu weer het geduld van het wachtbankje.
IB zo fijn dat je nu zo snel een positieve ovu test hebt gehad. Hopelijk straks ook gelijk een positieve zw test er tegen aan.
Snicks ik zou het even in de gaten houden en anders toch nog even de ha of vk bellen. Het kan zo zijn dat als het een vroege miskraam is geweest er misschien toch nog iets is achter gebleven dus toch niet helemaal schoon is/was. Het kan ook gewoon je lichaam zijn die van slag is. Mijn lichaam is na de mk behoorlijk van slag geweest. 
Hier gaat het zijn gangetje heb het tot nu toe allemaal nog best wel los kunnen laten. Van het weekend de mudmasters gedaan 12 km en was best vermoeiend na een week met griep op bed te hebben gelegen. Ondertussen nog steeds regelmatig wat eiwit rekbaar achtig slijm met afvegen maar nog geen positieve ovu test. Maken het tot nu toe om de dag gezellig, dus ga er nu meer vanuit dat het restkes sperma zijn. Ondertussen mezelf lekker aan het bezig houden met andere dingen. Denk dat wanneer de NOD dichterbij komt het ongeduldig wachten wel weer naar boven komt?

Hallo allemaal ook ik ben hier weer! Vandaag helaas ongesteld geworden. Mijn volgende NOD word dus 19 oktober en gaan we ronde 4 in! 

Hier is het wachtbankje ook begonnen denk ik. Geen ovulatietesten gebruikt maar alleen naar slijm gekeken. Temperatuur ook gestegen. Om de dag geklust. Maar worden lange 2 weken haha. Hopelijk kan ik veel afleiding vinden in het werk. Hopelijk vlieg de tijd haha tot 4 okt

Zwindo, ik had er inderdaad aan gedacht! Alleen had ik er de verkeerde naam bij. Ik dacht dat het Maja was. Knap 12km! Fijn dat dat geholpen heeft met de afleiding.
Ja was inderdaad jammer. Maar aangezien ik die ochtend al een hogere temperatuur had had vrijen Zaterdag avond ook niet veel meer uitgemaakt. Dus nu inderdaad maar afwachten. 
Toch iedere keer weer spannend, al kan ik het na de eisprong altijd wel goed een weekje loslaten.

Aapje balen dat je ongi bent geworden hopelijk in ronde 4 meer geluk!
Evyh ok de 2 dagen is sowieso prima zijn wij nu ook aan het doen. Gebruik ook wel ovulatietesten, maat die zijn nog niet positief. Rare is wel dat ik nu al een aantal dagen slijm heb bij het afvegen. Vraag me  nou echt af of dit cervixslijm is of sperma. Heb jij hier ook last van? Andere hier ook ervaring mee misschien? 
Farru haha ik was het indd maar was echt leuk en zwaar tegelijk. Maar jij weer op het wachtbankje spannend hoor. Ik zal heel hard duimen op een mooie positieve test!

Terug
Bovenaan