Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Liefmadeliefje, spannend! Ben benieuwd of je het nog kan afwachten. Wanneer was je vorige nod en hoe lang is je cyclus? Daar kun je het ook aan berekenen toch? Mits je cyclus gelijk is ofcourse.
Evss, ik zeg ook die onderste als piek! Het kan zijn dat je bij die test wat even iets lichter is je urine wat minder sterk was door bijv drinken. Dus ik zou uit gaan van je laatste test.
Mijn cyclus is onregelmatig. Ik hou het sinds ongeveer een jaar bij. De kortste duurde 28 dagen en de langste duurde langer dan 50 dagen. Vaak zit ik zo tussen de 33 en 38 dagen. Sinds dat ik aan het tempen ben, vind ik wel mijn eisprong en ben ik 2 weken daarna ongesteld. Vandaar dat ik denk dat ik 2 weken geleden mijn eisprong had (toen was mijn laagste temperatuur). Ik zit nu op dag 27. Nog even een paar dagen wachten..
Ik vind het tempen ook ideaal om zo te zien wanneer mijn eisprong geweest is. Dan heb je daar in ieder geval een bevestiging van! En 37+ is een mooie temperatuur, hopenlijk blijf je die aanhouden. Ik hoop dat de dagen snel om vliegen, ook voor de rest. Maar zonder al te veel stress haha.
Ik heb wel nog steeds er gespannen borsten als ik mijn bh uit doe vooral. Normaal heb ik dat een week of paar dagen voor nod. Maar nu sinds ovulatie.
Iemand die dit ook heeft?
Halloo,
mijn nod is 1 oktober. Ik heb sinds 2 dagen last van steekjes en krampjes. Vandaag opgezette buik. Het is geen fijn gevoel zegmaar.. ik merkte vandaag wel dat ik een iets hards voelde aan de rechterkant van mijn buik. Een spiertje ofzo? Of mn blaas of baarmoeder? Kan dit?? Als ik met mn vinger over mn buik wrijf dan voel ik iets geks.. kan dit iets te maken hebben met innesteling/zwangerschap?? Ik ben er nu te veel mee bezig.. moet ik eigenlijk niet doen weet ik maar het lukt nu even niet.
Groetjes!
Ik heb sinds gisteren soms wat steekjes in mijn borsten Farru, voornamelijk mijn rechterborst.
Probeer mezelf echt rustig te houden en ik wil eigenlijk ook pas een paar dagen na mijn nod gaan testen. Al is het maar afwachten of me dat ook echt gaat lukken, want als het bijna die datum is wordt ik vast weer ongeduldig..
Ja farru, wat toevallig! Ik heb precies hetzelfde sinds ovulatie zere tepels en kan niet wachten om me bh uit te doen als ik thuis kom van werk. Normaal idd rond nod periode. Want dat hou ik bij in me cyclus app. ?
Gebruiker10161615
Hoi als je je teveel zorgen maakt, misschien dan eens naar de dokter gaan?
Als het heel veel pijn doet zou ik er niet te lang mee wachten