NOD oktober 2019

Maja, ja echt van die zware borsten zeg maar is me nooit echt eerder opgevallen zo vroeg. Maar het hoort er dus gewoon bij wat jij zei met dat hormoon. Ennnn dat een innesteling al na 5 dagen kan wist ik niet, ik zit nu op 4 dagen na ovulatie dus het is nog wat vroeg.
En welkom voor de dames die zich hebben aangesloten hier.

Thanks dames voor het meekijken ☺️ Heb sinds net echt al 2x steken in mn onderbuik gehad geen idee wat dat dan weer betekend ? heel vervelend allemaal haha.

welkom & success voor de dames die zich hebben aangesloten! 

Hoi dames, was ik weer ?
Zouden de mensen die verstand hebben van tempen even mee willen kijken? Dit is mijn 2e cyclus waarbij ik mijn temperatuur bijhoud, dus ik ben er nog niet helemaal een expert in ?. Maar als je zo kijkt, dan heb ik toch zo rond 10/11 sept. mijn eisprong gehad? Of interpreteer ik het nu verkeerd? 

Alvast bedankt voor het meekijken! 

ex0964ua.jpeg

Volgens mij ging er iets mis en heb ik een erg groot lettertype gebruikt ? ik hoop dat jullie mijn foto kunnen zien, want ik kan het zelf niet zien.. Gaat lekker dit ? (ik voel me nu net een bejaard vrouwtje dat niet met de technologie kan omgaan haha). 

Hallo, 
Ook ik meld me hier. Heb al een kindje van 8 maanden en we zijn pas net voor een tweede bezig. Ik heb nu sinds zondag al mijn hoge vruchtbaarheidsdagen en nog geen piek volgens de paarse ovulatietesten van CB. Ik dacht dat ik niet vruchtbaar was door de borstvoeding maar blijkbaar wel.. Ben 6 september gestopt met de pil en geen onttrekingsbloeding gehad... 
Ik heb wel al echt een week last van ovulatie pijn.. Steekjes en lage rugpijn.. Heel irritant.. Ik hoop dat snel die eisprong is zodat dat ophoudt.. Ik verwacht dat mijn NOD ergens rond 8 oktober is.. Ik had hiervoor een vrij korte lf.. 
Ik heb de ovulatie en innesteling wel gevoeld bij mijn 1e kindje. En die innesteling voelde idd als menstruatiepijn alleen heb je dan geen menstruatie. En bij de ovulatie had ik ook wat bloedverlies toen..
Farru: mijn schoonmoeder zei dat ze al gelijk merkte dat ze zwanger was door gespannen borsten.. Dus wellicht? 

LiefMadeliefje, ik kan de foto niet geopend krijgen als je via mupload de laatste optie kiest om de link te kopieren en die hier plakt doet hij het meestal wel. 
Als je temperatuur sowieso 3 dagen en langer ongeveer 0,3 - 0,5 graden hoger is dan voorheen en dit blijft zo dan was de dag vóór dat de temperatuur omhoog ging jou ovulatie.

Hetmeisje, ja wie weet alles kan op dit moment nog. Nog geduldig 10 dagen wachten.
Als het goed is is mijn nod nu een dag eerder op 5 Okt. Aangezien mijn eisprong ook n dagje of half dagje ergens op Zaterdag ipv Zondag was haha. Dit was trouwens wel dag 14. Mijn app heeft bij eem cyclus van 28 dagen mijn eisprong op dag 15 gezet?
Hoe doet jullie app dat? In principe klopte mijn lichaam dus wel en was de app 1 dag te laat. Maar goed dat ik die ovulatietest gebruikt had.  

Terug
Bovenaan