NOD oktober 2019

Hallo allemaal! 
Heb niet alles terug gelezen! Was beetje veel. 
Nog niet ongesteld geworden. Maar heb de hoop opgegeven. Dacht lees vast beetje mee met jullie. Misschien kan ik ergens nog beetje helpen aangezien ik al een kindje heb van 2,5 jaar. 

Ronde 5, 2e kindje. Nod ongeveer 25 oktober 

Yess hij doet het! Ik zou zeggen misschien 12 of 13 sept. Maar dat geeft je app wat onduidelijk aan de dagen...Omdat 10 sept de eerste lage temperatuur is maar daarna blijft hij nog laag dus ik gok de 13e. 
Wanneer was je vorige menstruatie (eerste dag en hoe lang is je cyclus) als ik even uit ga dat je menstruatie ergens op 1 sept begon dan zou 13, 14 of 15 sept kloppen mits je natuurlijk een cyclus rond de 28 dagen hebt. Als je menstruatie later begon is het wat kort om op 13 of 14 sept al een ovulatie te hebben. Dus daar zou ik ook even naar kijken.

Spannend Farru! Ik heb de Flowapp maar even gebruikt dus durf het niet te zeggen maar bij mij zat die er met mijn 1e ernaast dus was toen blij dat ik idd ook ovulatietesten heb gebruikt.. Want mijn lf was dus vrij kort en daardoor berekende die het verkeerd... Voor nu zou ik het niet weten want ik ben nog niet ongesteld geweest sinds 1x 6 weken na de bevalling.. Ik voelde het niet aan mijn borsten maar aan de menstruatiepijn zonder menstruatie...
Ik heb wel al 5 dagen nu een knipperende smiley.. Heel irritant.. Ik hoop dat mijn eisprong morgen of overmorgen is. Ik heb nog steeds kramp en steekjes ook.. Maar bij mijn eerste zoontje ook 6 dagen een knipperende smiley gehad en toen pas een vaste.. 

Maja Ik heb de digitale van sensitest gebruikt die 4 dagen positief bleef en een combi van thuistest.nl en etos omdat ze op waren op het moment dat ik mijn piek vond deze bleven 3 dagen positief. Dus op aanraden van meiden hier op het forum die van 2besure besteld. Zouden iets minder gevoelig zijn, dus ben heel erg benieuwd. Gisteren een mega licht streepje en vanmorgen ietsje duidelijker, dus loopt al op. Ben heel erg benieuws wanneer ik mijn piek ga vinden. Hoop stiekem op een iets kortere cyclus, maar zal wel weer gewoon rond de 38 dagen uitkomen zit nu namelijk al op dag 19. argh echt hatelijk steeds zo'n lange cyclus. Hoe gaat het verder bij jou op het wachtbankje?
Hebben de nieuwe meiden zich al aan het lijstje toegevoegd? Heb hem even hieronder geplakt voor het gemak.

NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje
NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje
NOD 4okt –Mienmien—37jaar—Ronde 9– 3de kindje
NOD 4 okt – Ilse Gebruiker10166831 – 27 jaar – Ronde 1 –  1e kindje
Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 7 Okt – Snoepie – 32 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 10 Okt – XkArEn – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 10 Okt – KSAS – 32 jaar – ronde 6 – 2de kindje
NOD rond 13 oktober of 19 oktober? – LV – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje
NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje
NOD 17-22 oktober? – Pimpeloentje – 25 jaar – 5e ronde – 2e kindje
NOD 23 oktober? – Niempje – 29 jaar – 1e ronde – 2e kindje

Hallo Dames, ik ben Dani & ben hier voor het eerst. 
Wij zijn gestopt met de anticonseptie & heb nu 1 cyclus gehad van 28 dagen en de cyclus in deze maand loopt voor zo ver op schema ook op 28 dagen. Nu ben ik bezig met ovulatie testen, ik heb afgelopen vrijdag zondag dinsdag en gister geklust, gister overdag voelde ik wat krampen in mijn buik ( dan weet ik dat ik een eisprong heb/krijg ) gister avond had ik een positieve ovulatie test in handen & daarna direct gaan klussen. 

Mijn vraag is, zijn er vrouwen die ervaring hebben. Die ook 5,3, en 1 of de dag zelf voor de ei hebben geklust & wie is hier door direct zwanger geraakt? 
Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, dus nog 2 week tot mijn menstruatie moet beginnen. We hopen dat ze natuurlijk weg blijft, heb sinds gister ochten veel eiwittige afscheiding en baarmoeder mond is vrij open. Volgens de app heb ik morgen pas mn ei maar ik geloof dat ik deze vanochtend gehad heb. 
Ik ga vanavond weer een ovu test doen. 
Ik hoor graag jullie ervaringen. Groetjes Dani  

Hallo allemaal hier ben ik weer.
Wij gaan nu ronde 4 in, maar wat ik me afvraag he... wij gebruiken ovulatietesten en op het moment dat ik een smily heb klussen we nog, maar daarna niet echt specifiek meer daarvoor zegmaar... zouden jullie nog langer doorklussen of zou wat het voldoende zijn?

NOD 18 oktober - Aapje - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje - 

Hoi hoi, 
Wat een hoop berichten... pff wel alles even bijgelezen maar het is zoveel dat ik ff niet op iedereen kan antwoorden ?
Hier inmiddels sinds zondag met ovulatie testen aan de gang. Tot nu toe nog geen piek gevonden, ik zit nu op dag 13... ik vermoed ergens dit weekend mijn eisprong te gaan hebben, dus blijf nog even door testen. Nog niet veel geklust, alleen zondag... daarna werd ik ziek? nu weer opgeknapt, dus wordt weer tijd zeg maar...? helaas manlief nu 2 avonddiensten.. ? hopelijk in het weekend positieve testen dan kunnen we er deze ronde weer voor gaan?  lastig die onregelmatige diensten, herkenbaar voor jullie? Je wilt zo graag maar soms komt het er gewoon niet van ?

Terug
Bovenaan