NOD oktober 2019

Zwindo, gelukkig loopt het op! Maar wat lijkt me dat inderdaad balen een langere cyclus! We hebben al zo'n kleine kans iedere maand en dan moet je ook nog langer wachten. Hopelijk heb je snel je piek gevonden!
Gebruiker. Alle vrouwen die zwanger zijn hebben 5,4,3,2,1 dagen voor of op de dag zelf geklust. Dus dat is een beetje lastig en de ene vrouw is direct zwanger andere doen er 6mnd, 1jr of veel langer over. Daar kan niemand je iets van zeggen helaas. Zodra je je piek hebt gevonden zal 24 tot 48 uur laten je eisprong zijn. Dus met het klussen zit je in ieder geval goed.

Hoi Dani

Om je vraag te beantwoorden wij hebben ook op dag 4 oid 3 en toen 1 geklust zeg maar en toen was ik meteen zwanger daarna niet meer geklust toen ik mijn eisprong voelde. We hebben nu een zoontje van 8 maanden. 
Ik wil mezelf ook even toevoegen bij de groep en dan doe ik aapje ook meteen.. Weet niet of ik nu wat mensen mis maar die moeten dan ook maar even copy paste doen 
NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje
NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje
NOD 4okt –Mienmien—37jaar—Ronde 9– 3de kindje
NOD 4 okt – Ilse Gebruiker10166831 – 27 jaar – Ronde 1 –  1e kindje
Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 7 Okt – Snoepie – 32 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 8 Okt? - hetmeisje - 27 jaar - ronde 1 - 2de kindje (zoon van 8 maanden) 
NOD 10 Okt – XkArEn – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 10 Okt – KSAS – 32 jaar – ronde 6 – 2de kindje
NOD rond 13 oktober of 19 oktober? – LV – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje
NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje
NOD 18 Okt - Aapje - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje
NOD 17-22 oktober? – Pimpeloentje – 25 jaar – 5e ronde – 2e kindje
NOD 23 oktober? – Niempje – 29 jaar – 1e ronde – 2e kindje

Aapje, ik probeer na een knaltest nog te klussen. Omdat de eisprong tot 48uur daarna kan komen. Dus ik probeer eigenlijk als ik een positieve test heb een paar uur later te klussen en de dag erna als dat uitkomt tenminste. Meestal mislukt dat omdat mijn man moet werken of het gewoon even klaar is zeg maar dat verplicht vrijen haha! Maar zodra mijn temperatuur omhoog is schakelen wij weer om naar vrijen wanneer we zin hebben en het ons uit komt. 
In principe is sex op de dag van de positieve test en daarvoor voldoende.
KSas, nou zolang jullie maar klussen rond de piek haha! Gelukkig ben je weer beter ik hoor veel mensen die ziek zijn... en ik herken het wel hoor die diensten. Soms komt het echt even helemaal niet uit met hoe ons lichaam het doet. Daar kan ik dan ook best van balen als mijn man bijv geen zin heeft omdat hij een hele vroege of juist hele late dienst heeft. En ik begrijp hem heel goed, maar tegelijk hoor ik het klokje tikken zeg maar...frustrerend maar doen we niks aan. Hopelijk heb je je piek na de avonddiensten van je man.

Farru Het kan natuurlijk ook het eerste teken zijn. Het blijft lastig .. Ik las inderdaad dat een innesteling 5 tot 12 dagen na ovulatie kan plaatsvinden. Gemiddeld 9 dagen na ovulatie.
We lopen echt heel erg gelijk zeg .. mijn eisprong is volgens mij ook zaterdag geweest. Zaterdagochtend had ik m'n piek. En 's avonds voelde ik wat lichte steken. Dit was ook dag 14 bij mij maar m'n app gaf ook zondag aan als ovulatiedag. Ik heb ook een cyclus van 28 dagen. Dus ook dag 15 volgens de app.
liefMadeliefje Sorry, geen ervaring met temperaturen.
hetmeisje Wat leuk dat je een kindje van 8 maanden hebt! Ik gebruik ook de paarse ovulatietesten van CB. Ik voel m'n ovulatie ook altijd. Innesteling heb ik nooit zo erg op gelet tot deze ronde. Ik heb nu soms een licht steekje. Hopelijk zijn die gespannen borsten het eerste teken ;)
Zonnebloem90 Waarom heb je de hoop opgegeven? 
Zwindo Oh wat fijn dat het oploopt zeg! En een kortere cyclus zou fijn zijn. Het wachten duurt al zo lang.
Hier inderdaad op het wachtbankje, nog 10 dagen wachten. Maar ik heb wel echt gespannen/pijnlijke borsten en voel soms een licht steekje. Dus ga dan uit van de innesteling. Zou ook wel kunnen kloppen. 
Dani Iedereen klust inderdaad rond die dagen. Je zit zeker weten goed. En je leest ook dat als je dit doet, je een grote kans hebt zwanger te raken.
Aapje Ik moet zeggen dat wij daarna eigenlijk ook niet echt heel actief zijn .. ook omdat je het die week daarvoor zo vaak hebt gedaan, dat je er niet echt mee bezig bent. In principe zou dat niet echt uit moeten maken als je je piek gevonden hebt met ovulatietesten. En je dan nog hebt geklust. Sperma blijft langer leven in je lichaam. 
KSAS Jammer dat je nog geen piek hebt gevonden! Wie weet is hij morgen of overmorgen ineens heel duidelijk! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Het heerst wel echt enorm! Hopelijk kunnen jullie nog klussen voor je ovulatie. Het hoeft maar één keer raak te zijn ;) Ik kan niet meepraten over onregelmatige diensten want dat hebben wij beide niet.

Maja, zo wij gaan echt echt gelijk. Eerst dacht ik dat jij misschien wat eerder zou gaan omdat je wat sneller een knipperende smiley had dan ik een licht streepje, maar mijn lichaam besloot deze maand de lichte streepjes over te slaan en meteen te knallen na 24u haha! Ik denk dat ik hem zaterdag avond of nacht heb gehad aangezien ik smiddags en vroeg in de avond mijn slijm had.  Gek dat de app dag 15 aangeeft, tenminste ik vind dat gek haha.
Dan gaan we nu samen de dagen in dat een eventuele innesteling kan gaan plaats vinden. 

Ik meld me dit keer ook aan. Ik en mijn partner (transman) zijn bezig met een gezinnetje stichten. We hebben een bekende donor en gister hebben we voor de 4e keer een poging gedaan met inseminatie. We duimen! Op 9 okt heb ik mijn NOD. 
NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje
NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje

NOD 8 Okt? – hetmeisje – 27 jaar – ronde 1 – 2de kindje (zoon van 8 maanden) 
NOD 9 okt - Chasey - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje 
NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje
NOD 18 Okt – Aapje – 28 jaar – ronde 4 – 1e kindje

Ik meld me ook aan! Mijn cyclus is onregelmatig, dus ik wist eerder totaal niet wat mijn NOD was. Inmiddels mijn eisprong gehad (rond dag 25..), dus hier ben ik, na heeeeel veel meelezen op dit forum. ;)

NOD 7 okt - Lilaa – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 8 Okt? – hetmeisje – 27 jaar – ronde 1 – 2de kindje (zoon van 8 maanden) 
NOD 9 okt – Chasey – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje 
NOD 18 Okt – Aapje – 28 jaar – ronde 4 – 1e kindje

Wat kletsen jullie veel haha :p

Heb de afgelopen 2 dagen best wel wat buikpijn gehad, dus ik hoop dat het een goed teken is. Heb ook wat meer afscheiding dan normaal. Over 1 week kan ik gaan testen, maar denk dat we het in het weekend pas gaan doen als mijn menstruatie uit blijft. :)

Terug
Bovenaan