NOD oktober 2019

Kaylee wat fijn dat je je piek hebt gevonden! Ik lees hier alvast weer mee. Vanochtend getest, ik kon t niet laten, 2 dagen voor nod. Spierwitte test (k2v5), echt geen enkel streepje te bekennen, dus ook ik ga er vanuit dat t deze ronde niet gelukt is. Even wachten op mm menstruatie en dan kan ik hier weer mee doen. 

Groetjes Marr

Na een veel te lange cyclus zit ik nu op dag 26. Als ik een normale cyclus heb dan kan ik maandag ongeveer testen. Ik voel helemaal niks en dus zal het wel weer op een teleurstelling uitlopen. Ben wel allang weer blij dat we het weer hebben kunnen proberen (ongesteld geworden na 66 dagen) 

Hopen mag maar moet ook steeds realistisch blijven. 

Farru Ik snapte ook niet helemaal waarom de app dag 15 aangaf.
Chasey Welkom! Spannend zo'n proces!
Lilaa Welkom! Vervelend dat je cyclus onregelmatig is. Weet je waardoor dat komt?
XSamantha Dat klinkt wel goed. Bij mij begint de afscheiding sinds vandaag iets meer te worden.
KSAS Ja precies. Bij mij begint het met wat waterige slijm en zo wordt het steeds dikker maar wit en dan wordt het echt slijm (volgens mij)
IB Spannend! Snap dat je het iedere keer heel spannend vindt als je naar de wc gaat! Wel een goed teken dat dat bloeden niet nu al begonnen is ;) Doorzichtig slijm is normaal rond je ovulatie .. ik heb vorige cyclus 4 dagen voor m'n NOD ook wat slijm gehad maar dat was lichtroze en daarna begon m'n menstruatie.
Zonnebloem90 Welkom! Bijzonder dat je testen negatief waren maar wel overtijd. Dan is ongesteld worden soms wel fijn, want dan heb je tenminste zekerheid.
KayleeMN Wat fijn dat je je piek hebt gevonden! Vervelend zulke verschillende cyclussen maar je hebt 'm! 
Marr Even afwachten Marr. Het kan zo zijn dat je nog niks test omdat het hCG hormoon nog te weinig aanwezig is in je lichaam. Geef het de tijd.
MienMa Wat vervelend dat je zulke lange cyclussen hebt. Hoe lang hou je het nu bij? Wellicht zie je vooruitgang. Gebruik je ovulatietesten?

Maja;
ik gebruikte het wel. Niet elke maand. Zat vaak rond dag 17/18/19 met een positieve ovu test. 
Sinds deze cyclus lopen we bij ziekenhuis. Ben daar op dag 9 en 12 geweest om te kijken naar mijn eitjes en die groeide voldoende dus werden we naar huis gestuurd met de mededeling zat we het moesten gaan proberen. Ze gokte ovulatie rond dag 13/14. Dat is nu bijna 2 week geleden. 

Ik sluit me ook aan bij dit topic. Mijn menstruatie is onregelmatig. A.s dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog. Ik heb sinds deze cyclus minder gluten en gezonder gegeten, ook 2 kilo afgevallen dus misschien heeft dat bijgedragen aan tot nu toe 'normale' cyclus. Deze ronde goed getest met ovulatie testen. Vandaag is hij positief!!! Dag 17 van de cyclus. Dus vanavond vrijen. ? 
Moet ik nog wel naar de gyn gaan? Ik denk dat ik gewoon ga...
Kan een inwendige echo kwaad mocht ik zwanger raken?

Mienma, er zijn heeeel veel vrouwen die niks voelen dus alles kan nog! Zolang de menstruatie uitblijft is er hoop.

MSnegeneen, ik hoor wel vaker dat een "kleine" aanpassing in voeding al veel verschil kan maken bij sommigen. Dus ik hoop dat dit bij jou ook het geval is. Dag 17 is nog steeds mooi! Veel plezier vanavond haha.

Ik moet zeggen dat week 3 hier gelukkig snel om is gegaan. Ik ben deze ronde vooral benieuwd naar wat mijn lf gaat doen. Vorige maand een eisprong die 3 dagen later was en daardoor (denk ik) een korte lf want 7 dagen na mijn eisprong verloor ik 2uur helderrood bloed gevolgd door 4 dagen wat bruinige afscheiding en op dag 28 netjes mijn menstruatie. Ik weet niet of dat meetelt als een kortere lf... maar ik ben in ieder geval benieuwd wat deze ronde doet hopelijk blijft het allemaal gewoon helemaal weg natuurlijk.

helaas bij ons in september ook geen geluk gehad. 
vandaag mijn laatste meting in het ziekenhuis gehad, vanmiddag pregnyl gespoten. Nu er een gezellig weekend van maken samen! 
Duimen dat het deze maand raak is. 
volgende cyclus starten we met IUI, maar door diverse onderzoeken die daarvoor moeten gebeuren zullen we volgende maand moeten "overslaan".
duimen en hopen dat het allemaal nu lukt! 
Ik duim ook voor jullie dames! 
Nod 11 Okt – 25 jaar – ronde 15 – 1e kindje 

Oh mensen ik hou het niet meer. Zo spannend allemaal.
Ik denk dat we morgen een vroege test gaan doen. Ik zit dan 1 a 2 dagen voor nod.
Zou je ochtend urine in de koelkast kunnen bewaren en in de avond testen? Dan zouden we kunnen wachten tot maandag of dinsdag maar om 6 uur in de ochtend testen zie ik niet zo zitten en erna meteen te gaan werken.
Wel positief dat ik nog 0,0 bloed verloren ben. De afgelopen 3 maanden had ik 4 dagen voor nod een druppel bloed per dag. Ook voel ik van alles in me lijf maar ben ik bang dat me lijf me voor de gek houd .

Terug
Bovenaan