NOD oktober 2019

IB, wat spannend!!! Ik las dat dit geen probleem is want hcg gaat niet verloren. Vrouwen moeten vaker urine opvangen en dan bijv later op de dag pas langs de dokter. Dit gaat prima en hoeft zelfs niet persé in de koelkast zolang het uit de zon staat... maar oké Welke zon.. haha. Wel zou ik diezelfde dag nog testen dan.
Ik ben heel benieuwd hoor, ik hoop dat je een mooie duidelijke knaltest hebt!! 

Farru: wat zou jij doen morgen vroeg testen of maandag.
Ik vind het echt mega spannend maar heb er wel een goed gevoel bij.
Voel ook van alles.

MienMa Oké, nou wel fijn dat je wel weet rond welke dagen je ovulatie ongeveer zit. Fijn dat je eitjes voldoende groeide maar wel vervelend dat je dan weer naar huis wordt gestuurd ... Even afwachten nu. 
MSnegeneen Wie weet helpt het inderdaad. Niet geschoten is altijd mis ;) Fijn dat hij gisteren positief was! Is het ook nog gelukt gisteravond? Ik zou als ik jou was gewoon gaan. Volgens mij doen ze ook als je net zwanger bent, en ze het niet uitwendig kunnen doen, een inwendige echo dus lijkt mij niet dat het kwaad kan. 
Farru Fijn dat week 3 voorbij is gevlogen! Bij mij opzich ook wel. Druk met werk en niet heel veel mee bezig geweest. Alleen dit forum gelezen. Het is wel gek dat je 2uur echt helderrood bloed hebt gehad eigenlijk ... Precies, als het raak is, maakt het niet meer uit hoe lang je cyclus is geweest of wat dan ook ;) Je hebt immers je ovulatie gevonden.
Gebruiker10145697 Jeetje wat jong en dan al zo bezig moeten zijn met onderzoeken. Heftig vind ik dat hoor! Hopelijk kunnen jullie het dit weekend gezellig maken en lukt het! Dan hoef je ook niet meer aan de volgende cyclus te denken :) 
IB Spannend!!! Je zou inderdaad denken dat je het wel kunt bewaren net zoals Farru zegt. Inderdaad dezelfde dag nog testen en niet in de zon. Maar koelkast hoeft denk niet. Gewoon op een plek waar weinig licht komt en het wat koeler blijft. Snap wel dat je het vervelend vind om voor je werk te moeten testen maar misschien zit er nog te weinig hCG in .. Wel goed dat je er een goed gevoel over hebt. Hoop dat dat gevoel ook bevestigd wordt!

Bij mij gaat het goed. Niet echt kwaaltjes alleen gespannen borsten. En sinds gisteren steeds meer witte afscheiding. Net bij het plassen echt best wel veel in m'n ondergoed. Heeft iemand dit ooit meegemaakt met goed nieuws na een aantal dagen? ;) Ik zit nu op 7 dagen na m'n ovulatie. Nog 8 dagen tot m'n NOD.

Oeh voor een aantal in afwachting! Spannend. 
Ik heb weer twee weken lekker rust. Nergens aan denken haha. Dan weer aan de gang en dan weer 2 weken spanning. 

maja Ik had het ook zoveel dagen voor NOD. En ik zit in een nieuwe forum groep ;) Geen pijl op te trekken. 

Hallo,
Ik hoop dat ik mee mag praten met jullie.
Ik ben moeder van 2 prachtige dochters. Aantal jaren aan de prikpil gezeten en 17 april gestopt. 17 september ongesteld geworden en toch duidelijke bloeding van 5 á 6 dagen. Nu hoop ik dat dit betekend dat we er voor kunnen gaan want mijn wens voor een derde is enorm groot. 
Volgens de berekeningen zou ik over een paar dagen mijn eisprong hebben en rond 15 oktober mijn nod.
Nu ben ik met ovu testen aan de slag gegaan om te kijken of mijn lichaam het indd weer oppakt. Vandaag helaas geen verschil met gisteren. 
Ik ga even alles lezen wat er besproken is.

@Maja: Wat betreft afscheiding een week voor NOD > dat heb ik ook weleens gehad, helaas geen zwangerschap. Destijds wel heel erg lopen googlen of het een teken was dat ik zwanger kon zijn en er verschillende verhalen over gelezen, dus ik heb geen idee. Het kan alle kanten op ;p (zoals ze altijd zeggen). 

Wat spannend allemaal voor iedereen! Ik duim heel hard voor jullie, hopen dat we goed nieuws zullen krijgen in deze groep :) 

Vandaag weer een bericht van 1 van mijn naasten gehad dat ze zwanger is. Het voelt zo dubbel, want ik gun het ze zo hard maar tegelijkertijd merk ik dat ik zelf ook een beetje emotioneel word wanneer ik zoiets hoor. Ik heb het nu laten bezinken en ben erg blij voor ze, maar ik moet het eerst vaak laten landen ofzo. Een van mijn beste vriendinnen is nu ook zwanger van een 2e, ook super leuk maar ik merk dat ik er zelf ongeduldiger van word.. 

Ik heb gisteren toch maar fertility friend gedownload. Ik heb alles ingevuld en volgens die app zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar ik zie (gelukkig!) nog geen drupje bloed. Ik heb vanmiddag ook uit ongeduld een zwangerschapstest gedaan, maar die was helaas negatief.  Verder heb ik ook geen symptomen van een zwangerschap, maar ook niet van een ongesteldheid! 
Mijn andere app (de maya app) zegt dat ik woensdag 2 oktober ongesteld moet worden, maar die let niet op je temperatuur e.d. Het kijkt alleen naar de duur van mijn oudere cyclussen. Dus ik denk dat ik fertility friend toch iets betrouwbaarder vind. 

IB, ik ben echt niet van het vroege testen. Omdat nouja zoveel redenen... negatief omdat te weinig hcg dus weet je nog niks.. positief maar een tuurstreep dus weet je nog niet veel of positief en dan later toch ongesteld. Nouja dat dus haha maaaar nu moet ik wel zeggen dat als ik een gevoel heb van hmm zou het omdat ik me anders voel of er toch al kwaaltjes zijn dan zou ik het toch alvast doen hahah vooral omdat ik het dan toch wil weten.. maar dan moet ik wel het gevoel hebben van jaaa het zou nu wel eens zo kunnen zijn, als jij dat hebt en je voelt je er goed bij zou ik het doen, ik ben in ieder geval echt benieuwd ?.
Maja, ja ik denk zelf door de stressige periode dat ik dit had! Heb het ook nooit eerder gehad en zoals jou vandaag dag 7 om zonder ook maar iets. Vorige maand begon nu zo'n beetje het "bloeden" lees, bruinige afscheiding en die 1ne keer helder dus daar ben ik al blij om hopelijk blijft dat zo.. voor ons beide! Mijn gespannen borsten zijn verdwenen al 3 dagen ofzo dus was echt de eisprong. En met de afscheiding kan ik je helaas niet verder helpen al hoop ik dat dit een goed begin is bij jou!
Gebruiker, welkom! Hopelijk vind jij snel je ovulatie en is je lichaam er klaar voor. Het kan soms lang duren als je iets graag wil.
Liefmadeliefje, ohhh ik herken je gevoel! Ik kreeg gister een prachtig meisje van 7 weken in mijn handen geduwd! Natuurlijk weet de moeder (een vriendin) niet dat wij zo aan het proberen zijn, en ik wist ook niet goed hoe ik me moest gedragen en voelen. Voor jou is het ook al spannend dus! Hopen dat de menstruatie gewoon weg blijft!
En ikzelf merk dat het ongeduldig worden er langzaam weer in kruipt! Ben weer bewuster aan het letten op of ik iets voel of zie... tot nu toe niks behalve vanmorgen mijn temperatuur nog iets hoger van 36.7 nog iets naar 36.8 en normaal is het altijd 36.7 dus ik ben benieuwd. 

Maja wat jij schrijf over gespannen borsten en steeds meer witte afscheiding had zo ook mijn verhaal kunnen zijn. Alleen ik zit 7 dpo en 6 dagen tot nod. Maar ik heb ook last van zere en continu stijve tepels. Ik ben benieuwd wat dit voor ons gaat betekenen aankomende week. Spannend! Iets in me zeg dat het raak is..Ik had dit namelijk ook in juni wat eindigde in miskraam helaas. Maar goed ik kan me van alles wel aanpraten en denken haha.. moet toch eerst positieve test in handen heb ?

Terug
Bovenaan