MienMa Oké, nou wel fijn dat je wel weet rond welke dagen je ovulatie ongeveer zit. Fijn dat je eitjes voldoende groeide maar wel vervelend dat je dan weer naar huis wordt gestuurd ... Even afwachten nu.
MSnegeneen Wie weet helpt het inderdaad. Niet geschoten is altijd mis
Fijn dat hij gisteren positief was! Is het ook nog gelukt gisteravond? Ik zou als ik jou was gewoon gaan. Volgens mij doen ze ook als je net zwanger bent, en ze het niet uitwendig kunnen doen, een inwendige echo dus lijkt mij niet dat het kwaad kan.
Farru Fijn dat week 3 voorbij is gevlogen! Bij mij opzich ook wel. Druk met werk en niet heel veel mee bezig geweest. Alleen dit forum gelezen. Het is wel gek dat je 2uur echt helderrood bloed hebt gehad eigenlijk ... Precies, als het raak is, maakt het niet meer uit hoe lang je cyclus is geweest of wat dan ook
Je hebt immers je ovulatie gevonden.
Gebruiker10145697 Jeetje wat jong en dan al zo bezig moeten zijn met onderzoeken. Heftig vind ik dat hoor! Hopelijk kunnen jullie het dit weekend gezellig maken en lukt het! Dan hoef je ook niet meer aan de volgende cyclus te denken
IB Spannend!!! Je zou inderdaad denken dat je het wel kunt bewaren net zoals Farru zegt. Inderdaad dezelfde dag nog testen en niet in de zon. Maar koelkast hoeft denk niet. Gewoon op een plek waar weinig licht komt en het wat koeler blijft. Snap wel dat je het vervelend vind om voor je werk te moeten testen maar misschien zit er nog te weinig hCG in .. Wel goed dat je er een goed gevoel over hebt. Hoop dat dat gevoel ook bevestigd wordt!
Bij mij gaat het goed. Niet echt kwaaltjes alleen gespannen borsten. En sinds gisteren steeds meer witte afscheiding. Net bij het plassen echt best wel veel in m'n ondergoed. Heeft iemand dit ooit meegemaakt met goed nieuws na een aantal dagen?
Ik zit nu op 7 dagen na m'n ovulatie. Nog 8 dagen tot m'n NOD.