@Maja: Wat betreft afscheiding een week voor NOD > dat heb ik ook weleens gehad, helaas geen zwangerschap. Destijds wel heel erg lopen googlen of het een teken was dat ik zwanger kon zijn en er verschillende verhalen over gelezen, dus ik heb geen idee. Het kan alle kanten op ;p (zoals ze altijd zeggen).
Wat spannend allemaal voor iedereen! Ik duim heel hard voor jullie, hopen dat we goed nieuws zullen krijgen in deze groep 🙂
Vandaag weer een bericht van 1 van mijn naasten gehad dat ze zwanger is. Het voelt zo dubbel, want ik gun het ze zo hard maar tegelijkertijd merk ik dat ik zelf ook een beetje emotioneel word wanneer ik zoiets hoor. Ik heb het nu laten bezinken en ben erg blij voor ze, maar ik moet het eerst vaak laten landen ofzo. Een van mijn beste vriendinnen is nu ook zwanger van een 2e, ook super leuk maar ik merk dat ik er zelf ongeduldiger van word..
Ik heb gisteren toch maar fertility friend gedownload. Ik heb alles ingevuld en volgens die app zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar ik zie (gelukkig!) nog geen drupje bloed. Ik heb vanmiddag ook uit ongeduld een zwangerschapstest gedaan, maar die was helaas negatief. Verder heb ik ook geen symptomen van een zwangerschap, maar ook niet van een ongesteldheid!
Mijn andere app (de maya app) zegt dat ik woensdag 2 oktober ongesteld moet worden, maar die let niet op je temperatuur e.d. Het kijkt alleen naar de duur van mijn oudere cyclussen. Dus ik denk dat ik fertility friend toch iets betrouwbaarder vind.