NOD oktober 2019

Farru en IB: heel spannend ik ga voor jullie en iedereen natuurlijk duimen voor een knaltest!
Ik weet bij mij niet of die testjes het goed doen.. De ovulatietest van clearblue geeft nu dus al 7 dagen aan dat ik hoge vruchtbaarheid heb. Morgen weer een test maar ik ben bang dat ik gewoon geen eisprong heb door de borstvoeding.. En dan moet ik gaan bekijken of ik misschien over een aantal maanden moet stoppen met de bv.. Ik heb ook nog steeds veel last van lage rugpijn met veel steken rechts. Ik ga toch even naar de dokter maandag want heb er al 2 weken last van.. Maar kan komen doordat ik van de minipil ben.. 

Ik heb mijn temperatuur altijd op 37.5..soms 37.8 en voor eisprong 36.9 of 37.0 lager kom ik nooit.. ik heb nog niet veel tempkaarten gezien op internet die ook deze tempratuten hebben. Zal ik gewoon heel erg warmbloedig zijn? ? haha nog meer die ook altijd zo hoog tempen? 

IB, ik had ook echt t gevoel dat t raak was deze maand, geen symptomen maar een heel sterk gevoel. Had ik bij de 1e ook.. Gisteren (2 dagen voor NOD) negatief getest. Dat was zo'n ontzettende domper dat ik t je niet kan aanraden.. Ik ga morgen op mn NOD ook niet meer testen, wacht gewoon mn menstruatie af. 
Succes met t maken van een keuze en ik hoop dat je een positieve test in handen krijgt! 

Wij hebben besloten om maandag ochtend urine op te vangen en in de avond samen te testen. Dus toch nog wat langer wachten.  Echt zo spannend, twijfel heel erg aan mezelf of ik nu wel de ovulatie test goed afgelezen heb omdat ik nu nog geen bloedverlies heb

EvyH, wow! Dat is een mooie temperatuur haha! Ik zit altijd op 36.2/36.3  voor eisprong en 36.7 na mijn eisprong loopt ook niet langzaam op tussen door het is of het een of het ander. 
IB, goed dat jullie een beslissing konden nemen samen! En die heb je vast goed gelezen maar ik kan me voorstellen dat je nu gaat twijfelen. 
Zijn er nog meer dames trouwens die het testen alleen willen doen? Of ben ik daar weer apart in haha. Ik wil zelf testen zodat ik mijn man kan verassen ook al is het altijd een mooie verassing. Ik ben benieuwd hoe iedereen hier het het liefst doet.

Marr: Ik ben benieuwd of je ongesteld wordt. Hoop het natuurlijk niet maar wilde wel zeggen dat ik bij mijn zoontje 2 dagen voor mijn NOD ook had getest. Kwam een negatieve test uit toen 2 dagen later een positieve dus wie weet! Vroeg testen is altijd riskant maar ik kan het ook niet laten. 

Nou hier een pessimist. Gisteren bij het afvegen een mengelmoesje van slijm en bloed gezien (wordt dat nou spotting genoemd?). Verder niets in het inlegkruisje daarna en ook niet meer bij het afvegen, maar normaal betekent dit bij mij dat mijn menstruatie eraan komt. Dus ik heb de hoop opgegeven. 

Kennen jullie iemand die met zoiets toch zwanger bleek te zijn? 

Terug
Bovenaan