NOD oktober 2019

Hier nog steeds geen piek gevonden, gisteren wel weer kunnen klussen na een week niet, dus nu de proberen zoiezo om de dag? zit nu op cyclus dag 16, hopelijk snel mn piek... zal mn cyclus wel weer wat langer zijn deze ronde.. Welke dag meten jullie meestal de piek? Bij een cyclus van hoeveel dagen? Ik heb allemaal het idee dat mijn fase na eisprong maar rond 9 a 10 is...

KSAS, ik meet mijn piek op dag 12 of 13 en vorige maand dag 16 bij een cyclus van altijd stipt 28 dagen.
Hier ook vandaag weer een iets hogere temp dan normaal na mijn ovulatie en ik zit op dag 22 nu. Ik merk behalve de temperatuur nog niks anders (denk ik) 

De avond voor en avond na positieve ovulatietest gevreeën (de dag zelf kon niet, ik was ook eigenlijk niet van plan zo'n test te doen maar na veel cervixslijm ineens, wel gedaan). 
En nu wachten, pfff dat wordt wat haha. 

Maja; ja, en ben nog niet ongesteld. Ik ga morgen testen en dan laat ik het wel weten.

Mijn NOD was tussen afgelopen vrijdag en morgen. Kan dus zijn dat het morgen nog te vroeg is om te testen maar als het negatief is ga ik er wel gewoon van uit dat ik niet zwanger ben omdat ik al wel over de 14 dagen na ovulatie zit. 

MienMa en IB: spannend!! Ik hoop het zo voor jullie! 
Maja: ik heb geen idee waar die onregelmatige cyclus door komt. Ik ben al sinds januari gestopt met de Nuvaring, toen vooral om te zien hoe het zonder hormonen zou zijn. In het begin ging het prima (rond de 28-31 dagen), maar daarna opeens een cyclus van 45 dagen en sindsdien fluctueert het nogal. Best irritant, maar je doet er niks aan!
Jij zit ook rond dezelfde periode als ik (NOD 6-7 okt). Ik vind het nu al spannend, haha. Doordeweeks heb ik genoeg afleiding (werk) en gisteren ook, maar als ik zoals vandaag niks te doen heb... Wil er echt niet teveel mee bezig zijn, maar dat is soms zo lastig.

Zonnebloem90 Oh jammer ... haha. 
Gebruiker 677187 Welkom! En tuurlijk mag je meepraten. Jij bent hier degene met de meeste ervaring denk ik. Dus je advies/ervaring is meeeer dan welkom! Wat leuk dat je al twee prachtige dochters hebt! 
liefMadeliefje Hmm ... ik heb ook al gegoogled en lees juist dat als je zwanger bent, je meer afscheiding gaat aanmaken. Het is echt vervelend dat er geen pijl op te trekken is .. Je kunt met niks vergelijken. Zo'n bericht is altijd dubbel inderdaad. Je bent blij voor ze maar je wil het zelf ook heel graag.
Bijzonder dat die app toch wat anders aangeeft. Maar dat is natuurlijk maar een richtlijn die met je cyclus. Met temperaturen zal je wel beter zitten want daar zie je het verschil aan. Ieder lichaam is anders.
Oh balen dat je toch iets hebt gezien met afvegen. Bij mij was dat vorige cyclus ook. En toen begon m'n menstruatie paar dagen later. Maar er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die dit hebben gehad en toch zwanger bleken. Maar als je al weet dat dit altijd bij jou gebeurd, zou ik toch denken dat je menstruatie op gang komt. Balen..
Farru Ik ben inderdaad ook niet van het vroege testen. Ik las laatst ook dat als je vroeg test, je nog 60% kans hebt op een vroege miskraam. Fingers crossed dat je menstruatie uitblijft! Het is al een goed teken dat je niet al iets voelt of ziet! Ik heb nu pijnlijke borsten als ik er tegenaan kom. Kan ook niet op m'n buik liggen want dat doet gewoon pijn.
Ik heb nu twee keer alleen getest omdat m'n vriend nog in bed lag. Hij liep de eerste keer wel mee naar beneden maar toen moest ik eerst wat anders doen waardoor hij weer naar boven liep. Tweede keer bleef hij in bed liggen. Maar het maakt mij dus niet echt uit. Alleen of samen. Snap dat je hem wil verrassen, is ook heel leuk! Maar ik vind het ook leuk om samen de test op hetzelfde moment te zien.
EvyH Zere en stijve tepels heb ik niet. Alleen echt m'n borsten. Ben benieuwd wat het inderdaad gaat doen! Dus je weet wel al hoe het ongeveer moet voelen als je zwanger bent. Vervelend dat het zo is geendigd. Maar wie weet nu raak en kun je je kleintje de hele zwangerschap in je buik dragen :)
Ik wil inderdaad ook eerst een positieve test in handen hebben voordat ik het geloof. Ik denk dat je inderdaad warmbloedig bent haha. Mijn temperatuur is heel laag. Meestal rond de 35,5 - 36. 
hetmeisje Hm... 7 dagen hoge vruchtbaarheid is wel veel. Volgens mij staat er in de beschrijving iets over hoe lang het maximaal mag zijn wil er een eisprong komen. Ik had met die namelijk 4 dagen hoge vruchtbaarheid. Het zou best kunnen dat het komt doordat je borstvoeding geeft. Dat het toch nog niet optimaal is. Ik zou inderdaad langs de dokter gaan als je er al twee weken meeloopt en er erg last van hebt.
Marr Misschien is je hCG nog niet hoog en kan je het nog niet testen. Wacht je menstruatie eerst af, wie weet is het gewoon raak als je zo'n sterk gevoel hebt ;)
IB Goed dat jullie het zo hebben afgesproken. Wie weet wordt het lange wachten beloond ;) 
KSAS Oh balen zeg! Wanneer heb je je piek normaal gesproken? Normaal ''hoort'' je fase na je eisprong 14 dagen te zijn. Hoe laat je piek ook is. Want de innesteling vindt pas tussen 5-12 dagen plaats. Of er nestelt niks in waardoor je menstruatie sneller komt. Maar ieder lichaam is anders dus dat zal ook weer verschillend zijn.
Ik heb mijn piek afgelopen twee cyclussen op dag 14 gehad. Van die twee daarvoor weet ik niet want toen heb ik geen ovulatietesten gebruikt maar de app gaf dag 15/16 aan bij de twee eerste maanden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, één keer 29 dagen gehad.
KayleeMN Wachten duurt lang haha.
MienMa Spannend!! Het kan ook zo zijn dat je pas dagen na je NOD iets ziet he! Dat je menstruatie uitblijft is al een goed teken!
Lilaa Oh irritant zeg ... En ook vervelend dat je niet weet waadoor het komt dat het opeens zo fluctueert ...
Ja, ik zit inderdaad rond dezelfde periode! Ik vind het ook onwijs spannend. Bij ieder menstruatieachtig pijntje, denk ik shittt. Maar goed, ook als je wel zwanger bent, kun je dat voelen. Gelukkig heb ik doordeweeks ook veel afleiding door werk inderdaad. De weekenden moet je inderdaad ook wat te doen hebben anders maak je jezelf gek. Want je denkt er sowieso aan bij iedere keer dat je naar de WC gaat. Of naja ik in ieder geval. Ik ben blij dat ik dit weekend wel wat te doen heb, genoeg afleiding haha. Zaterdag voordat ik mag testen wordt het alleen wat, dan niks gepland haha. 
We wachten af ... (in spanning;) )

Maja, verschrikkelijk he dat je er gewoon geen touw aan vast kunt knopen. Alles is bij zowel menstruatie als zwangerschap in het begin hetzelfde bijna, afscheiding, zere borsten, hoofdpijn, emotioneel enz enz. Maar ik hoor inderdaad wel veel vrouwen die veel afscheiding hebben en dan zwanger zijn dus ik hoop dat dat jouwn eerste teken is! Ik heb normaal zo een week voor nod dat mijn borsten weer zo zwaar en gespannen aanvoelen dat heb ik nu nog niet, wel had ik ook net wat slijm met afvegen maar echt maar een beetje.... nog 7 dagen geduldig zijn

Terug
Bovenaan