NOD oktober 2019

Helaas ben toch echt ongesteld geworden gisteravond met flinke buikkrampen 4 dagen voor me oorspronkelijke NOD. Heb nu alsnog mijn nieuwe nod deze maand op 30 okt dus ik blijf meelezen! Want nu was deze ronde maar 26 dagen. Wel ga ik maar weer ovulatietesten gebruiken heb ik afgelopen maand niet gedaan hopelijk doet me lijf volgende ronde geen gekke dingen met me.  

Farru he wat naar van die tand! Maar ik denk dat het geen kwaad kan. Maar ik zou het even navragen voor de zekerheid misschien? 
Zwindo ja dat dacht/hoopte ik ook maar ik heb een zwangerschapstest gedaan en die kwam er negatief uit... Ja ik heb het geprobeerd te Google maar daar kwam juist uit dat het oestrogeen gehalte wat een knipperende smiley geeft laag is met borstvoeding dus misschien dat het toch mijn eisprong is maar dat die wordt onderdrukt door de bv?
KSAS ik denk dat je dan je eisprong hebt gehad en vanaf het moment van de buikpijn dat het eitje toen wss is gesprongen. Ik heb namelijk twee keer de ovulatie goed gevoeld en bij de tweede keer zelfs wat bloed verloren ook. Qua standjes hield ik er bij mijn zoon wel rekening mee en dat heeft dus denk geholpen en ik deed een kussentje in mijn rug. 

Lijkt me sterk dat ik nu me eisprong heb. De testen waren o0 het moment van testen een stuk donkerder maar zijn nu ingedroogt dus zie je ze minder. Ze waren even donker als de vorige 2 maanden. En na die testen werd ik precies na 14 dagen ongesteld.  Voor nu moet ik gewoon afwachten of me menstruatie door zet en anders donderdag of vrijdag nog een keer testen.
Sinds vandaag zijn me borsten wel nog gevoeliger als de afgelopen week.

Hallo allemaal, 
Ik ben nieuw hier (wel stiekem hier en daar wat meegelezen) en sluit me aan bij deze wachtbank. Mijn NOD is op 6 oktober, 1e kindje ben 33 jr en hebben augustus dit jaar besloten om ervoor te gaan. Sinds januari gestopt met de pil.
Gr

Ook ik meld me aan voor de volgende ronde. Afgelopen zondag helaas ongesteld geworden na een positieve test.

Mystery - 39 jaar - ronde 3 - 6e kindje maar 1 gezamelijk

EvyH idd heel naar! Sorry was vergeten te reageren op je berichtje.. 

IB denk toch echt dat je wel zwanger bent! Ik hoop het voor je! Ben heel benieuwd over een paar dagen had je een gevoelige zwangerschapstest gedaan?

Hallo nieuwe dames Saqua en Mystery
SaQua wanneer is je NOD? 
Vraagje ik heb nu dus vandaag ineens heel veel wit/doorzichtig slijm. Vanochtend ook al en nu ineens ook heel veel dat ik het met een wc-papiertje droog moest maken... Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Vorige week dacht ik dit ook te hebben maar was sperma.. Nu kan dat echt niet het geval zijn want laatste keer was zaterdag. Komt mijn menstruatie eraan? Ik had vanochtend nog een knipperende smiley dus ik test tot donderdag en dan ben ik er klaar mee. Heb nog steeds lage rugpijn en wat steekjes onder in mijn rug meestal aan de rechterzij. 

Terug
Bovenaan