NOD oktober 2019

Maja, ja dat verwacht ik dus ook. Of toch gewoon 6 okt en een langere lf dat kan natuurlijk ook. Is bij jou 6okt dag 28 of hoe lang is jou cyclus? Bij mij is dat namelijk dag 29 die hij als eerste dag menstruatie aangeeft... net zoals ovulatie op dag 15. Heel vreemd ik ben benieuwd hoor weet nu niet wanneer ik kan testen haha.
KSAS, ook ik denk daar druk over na hoor! Standjes en om de hoeveel dagen. Alleen was het nu even anders omdat ik eerder een positieve test had. Dus maar 2x achter elkaar gezellig gehad. Doe waar jullie zin in hebben. Ik hoor er genoeg die zwanger raken en geen rekening houden met om de dag. 
XKaren, je kunt het beste niet te veel kijken naar je temp nu. Misschien heb je dit altijd.. pas na 2 a 3 maanden heb je een duidelijk beeld. Ik hoop dat het geen ovulatie was zodat jullie nog kunnen klussen.

Nou een poging om op de meeste berichten nog even te reageren, haha
IB ik hoop voor je dat het toch gewoon nog net even iets te vroeg was. Zolang de mensturatie wegblijft kan alles nog.
Maja en Farru spannend dat wachten weer. Hopelijk zijn de symtomen een goed teken. Ik ben nu een paar keer goed in de maling genomen door mijn lichaam, dus vindt het altijd spannend of het nou wel of niet iets betekend.
XSamantha Hopelijk mag het snel na je mk weer raak zijn. Zou super fijn zijn.
Jmdh welkom! ik heb genoeg verhalen van meiden gelezen die dit als symtomen hadden voor een zwangerschap. persoonlijk geen ervaring mee, maar weet wel dat het lichaam je goed voor de gek kan houden met symptomen.
Jacuelin zo spannend! wel fijn dat je weet dat het eitje goed gegroeid is. nu nog die dagen doorkomen met wachten.
hetmeisje als je zolang al een positieve ovutest hebt ben je dan niet misschien gewoon zwanger? Leest namelijk wel vaker verhalen dat vrouwen die een positieve ovutest blijven houden zwanger blijken te zijn. Of heeft de borstvoeding hier een effect op?
KSAS fijn dat je je piek hebt gevonden en wat een perfecte timing! Hier probeer ik er inderdaad wel ook een beetje rekening mee te houden in welk standje we eindigen om het maar zo te zeggen en qua orgasme. Mocht het niet gelukt zijn kan je daarna nog even samen of zelf op een andere manier zorgen dat je die krijgt als je het heel erg belangrijk vindt.
XKaren hopelijk zet het niet door en heb je een mooie positieve test in handen. Ik moet zeggen dat het bij mij niet zo is dat ik echt om de havenklap een WC op moet zoeken, maar ik moet ook geregeld plassen dus ik controleer dan alles gelijk even. Maar ik ben sowieso de eerste paar dagen praktisch ziek wanneer ik ongi wordt, dus om dat weg te moeten is echt hel voor mij. Ik heb namelijk endometriose dus ik heb behoorlijke last van buikkrampen.
Gebruiker10169502 Gewoon doen wat jullie zelf willen. Er zijn meiden die doen het juist elke dag rond de eisprong en andere houden zich strikt aan de om de 2 dagen. Maar doe vooral gewoon wat je zelf prettig vindt.

Hier is het nog wachten op mijn piek. Helaas geen eerdere piek dus ook niet eerder al mijn NOD, dus zal wel weer een cyclus van rond de 38 dagen hebben. Lijntje wordt steeds ietsje duidelijker, dus het gaat de goede kant op en kan wel kloppen want ik verwacht zo rond 3 okt mijn piek. Ik heb wel een ander vraagje... Gisterenmiddag hebben we het even gezellig gemaakt. Alleen toen ik daarna naar het toillet ging. had ik lichtroze afscheiding bij het afvegen en vanmorgen nog steeds een beetje. Ik had het dus wel even snel gegoogled en zag dat dit zou kunnen komen doordat je in je vruchtbare periode zit en het daardoor allemaal net even iets gevoeliger kan zijn waardoor het een beetje bloed. ik heb nu ook af en toe lichte steekjes in mijn liezen. Zijn er meiden die dit hebben meegemaakt?

Vanmorgen nog even een ovulatietest  gedaan nu geen smiley meer, dus geen piek meer.  Betekend dit dan dat mijn eisprong al geweest is of vandaag nog komt?! Wel heb ik gisterenavond vanaf ongeveer 23.30 uur wat buikpijn gehad, laag onderin mijn buik...

Zwindo, ik heb daar geen ervaring mee tenminste het is mij nooit opgevallen. Maar dat het komt omdat alles gevoeliger is ivm vruchtbare dagen klinkt logisch... even in de gaten houden en hopelijk was het een één keer en nooit weer! 
KSAS, nee dit betekend niet dat je ei al geweest is. Dit is gewoon puur dat jou piek geweest is. Het kan natuurlijk wel dat je eisprong geweest is maar dat is lastig te bepalen zelfs verloskundigen kunnen dit niet daarom beginnen ze bij een zwangerschap met tellen vanaf de menstruatie. Dit vind ik dus zo vervelend haha vanaf dat je die piek hebt kan het nog 12, 20, 24, 30 of 48u duren. Want op het moment dat jij test had je misschien 4u daarvoor ook al een piek maar dat weten we niet want we doen maar 1 test. Dat kun je alleen of voelen of door temperaturen. Bij mij was na 34u ongeveer mijn eisprong. 
Ik heb ook even een vraag, gister met het eten van een appel brak me een stukje tand af, great! Nu zit een kant van die tand los.... vraag mij niet hoe ik het gedaan heb. Maar nu voel ik denk ik alsof er toch iets van een ontsteking zit, even greater!! Nu ga ik dus echt met tegenzin een afspraak maken en t liefst wacht ik zelfs tot NOD zodat ik weet of ik zwanger ben of niet... maar dan gaan het denk ik paracetamolletjes worden.... heeft iemand enig idee of het inderdaad kwaad kan tijdens een eventuele zwangerschap, een verdoving of miss antibiotica? 

Hier vanmorgen nog een test gedaan met verse ochtend urine, weer negatief.  De ovulatie testen zijn wel nog echt een flink stuk donkerder geworden tegen over na me eisprong. 
Erg verwarrend allemaal, zolang ik niet ongesteld word heb ik hoop, ook al voelt die zwangerschap nu echt heel ver weg. 

Farru, kan naar mijn idee beide geen kwaad. Stel je zou tijdens je zwangerschap last krijgen van iets dan zou je ook een verdoving krijgen en antibiotia.
Zelfs mijn dochter van toen 8 maanden heeft een antibiotica kuur gehad voor haar oren.
Kijk anders even op een apotheek site voor de zekerheid :)
Succes iig!
Ik kan ook niet op alles reageren, poeh wat veel (helaas).

Qua ovulatietesten weet ik het echt niet, die gebruik ik niet omdat het bij onze dochter totaal niet werkte bij mij.

Ik ben sinds vandaag klaar met ongesteld zijn en vanaf donderdag beginnen de vruchtbare dagen met dinsdag ergens mijn eisprong.
Momenteel zien we nog wel hoe en wat en gaan we het niet 'forceren'.
Is het niet gelukt dan ga ik mee naar volgende maand en kijken we weer hoe het dan valt ;-)

Farru Ik heb rond mijn miskraam kiezen moeten laten trekken voor een beugel. Omdat ik toen net een positieve test in handen had heb ik het allemaal nagevraagd. Verdoving kan geen kwaad, je kan het altijd even aangeven. qua pijnstilling zou zou je inderdaad alleen paracetemol kunnen slikken. Ik moet zeggen dat ik het niet eens echt nodig heb gehad.
IB is het niet mogelijk dat dit dan pas echt je eisprong wordt? Want die ene testen waren wel wat donker, maar zo ziet mijn test er nu ook een beetje uit en een positieve test bij mij is wel echt heeel erg duidelijk dikkere streep.

Terug
Bovenaan