Zwindo, ik heb daar geen ervaring mee tenminste het is mij nooit opgevallen. Maar dat het komt omdat alles gevoeliger is ivm vruchtbare dagen klinkt logisch... even in de gaten houden en hopelijk was het een één keer en nooit weer!
KSAS, nee dit betekend niet dat je ei al geweest is. Dit is gewoon puur dat jou piek geweest is. Het kan natuurlijk wel dat je eisprong geweest is maar dat is lastig te bepalen zelfs verloskundigen kunnen dit niet daarom beginnen ze bij een zwangerschap met tellen vanaf de menstruatie. Dit vind ik dus zo vervelend haha vanaf dat je die piek hebt kan het nog 12, 20, 24, 30 of 48u duren. Want op het moment dat jij test had je misschien 4u daarvoor ook al een piek maar dat weten we niet want we doen maar 1 test. Dat kun je alleen of voelen of door temperaturen. Bij mij was na 34u ongeveer mijn eisprong.
Ik heb ook even een vraag, gister met het eten van een appel brak me een stukje tand af, great! Nu zit een kant van die tand los.... vraag mij niet hoe ik het gedaan heb. Maar nu voel ik denk ik alsof er toch iets van een ontsteking zit, even greater!! Nu ga ik dus echt met tegenzin een afspraak maken en t liefst wacht ik zelfs tot NOD zodat ik weet of ik zwanger ben of niet... maar dan gaan het denk ik paracetamolletjes worden.... heeft iemand enig idee of het inderdaad kwaad kan tijdens een eventuele zwangerschap, een verdoving of miss antibiotica?