NOD oktober 2019

Farru 6 oktober NOD geeft mn app aan. Maar heb zaterdag 21 september mn eisprong gevoeld. Dus een dag eerder dan volgens de app. 

Farru idd perfect timing haha 
IB  aa wat balen voor je... Heel verdrietig! Sterkte!!
Maja  ja we hebben het zaterdag ook nog gezellig gehad (maar das misschien dan al te lang geleden?)  en net ook... hihi pff waren we net klaar, riep dochertje die was wakker geworden gelukkig is mn man bij dr gaan kijken en kon ik nog ff blijven liggen?
Gaan het denk ik morgen ook nog maar een keer proberen....doen jullie het tijdens de eisprong ook dagelijks?
Nog een gek vraagje, maarja dat kan hier allemaal...? houden jullie ook rekening mee welk standje jullie doen en of je zelf ook een orgasme krijgt? Bij ons is het namelijk ook weleens zo dat ik geen orgasme krijg (wat ik overigens prima vind) maar zo rond de vruchtbare dagen  vind ik dat dan eigenlijk toch wel belangrijker, ook al weet ik dat het natuurlijk niet perse nodig is, maar het schijnt wel een beetje mee te kunnen helpen... hoe zit dat bij jullie en hoe denken jullie da daarover? 

IB ik snap wel dat je het niet snapt. Bij alles zie je een best duidelijke streep ... dit is niet echt duidelijk vind ik. Ik vind die van CB dus heel fijn omdat je een knipperende of vaste smiley ziet. 

KSAS Afgelopen zaterdag is zeker nog wel op tijd. Sperma kan 3 tot 5/7 dagen blijven leven. Ohjeej! Gelukkig kon je man naar haar toe en kon jij even blijven liggen haha. Zal je net zien dat het dan gebeurd. Hahaha ja daar hou ik ook allemaal rekening mee! Vrijen doen wij in de week voor de ovulatie om de dag. Niet iedere dag. 

Maja ja dat had ik idd ook gelezen, alleen was het standje die dag niet zo heel gunstig ?? gelukkig dat ik niet de enige ben die daar allemaal rekening mee probeert te houden hihi... Ja ik twijfel nog een beetje wat ik nu morgen moet doen... wel een nog een keer of niet... eerst maar eens een nachtje over slapen ?

@IB 
Wat jammer! Misschien heb je nog onvoldoende HCG in je bloed of is de zwangerschapstest niet gevoelig genoeg? Zolang je nog geen menstruatie hebt zou ik nog hoop koesteren!

Aan de anderen die nu in een spannende periode komen, veel succes!

Hier is het wachten denk ik tot de NOD van 10 oktober, ik denk niet dat het raak zal zijn, immers eerste ronde na Nuvaring. Ik dacht om ondertussen al wat te oefenen met temperatuur te nemen, al had ik dat beter niet gedaan. Gisteren 36.3°C en vandaag 37.0°C. Als dat mijn eisprong was, ben ik dus teveel op de app voort gegaan en hebben we dus onvoldoende geklust in de vruchtbare periode. Ik hoop ook dat mijn menstruatie effectief 10 oktober start (of helemaal niet)en niet later, want ik vertrek kort erna op reis en mijn menstruatie zonder anticonceptie is echt de hel in verband met bloedverlies. Ik zie me nu niet rondlopen constant op zoek naar een toilet. Hebben jullie dat ook dat jullie menstruatie veel heviger is zonder anticonceptie?

Hoi! Ik lees stiekem al een tijdje mee. Voor ons is dit ronde 4, nu deze ronde voor het eerst met ovulatietesten. Heb een cyclus van 31 dagen, vandaag op dag  19. Vanmorgen een knipperende smiley met de testen van clearbleu (4 dagen vruchtb meet). Gisteren gezellig gehad en om de dag de dagen ervoor. Wat is ju wijs om te doen? Had nog een andere ovulatietest liggen, die wat later op de dag gedaan en gaf een piek aan. Vanavond nog wel ‘gezellig’ maken of morgen? Of beide? Raak een beetje in de war van elke dag of om de dag is oké.. 
Advies??
NOD is trouwens 13 oktober!

Groetjes!

Terug
Bovenaan