NOD oktober 2019

Farru wat naar die onzekerheid. Maar als je nog geen vol maandverbandje kan vullen is het goed toch nog? Ik wil je geen valse hoop geven ik heb zelf nooit een bloeding gehad maar wel gehoord dat het een paar dagen kan duren soms zo'n innestelingsbloeding met oud bloed. Ik ga nog steeds voor je hopen dat het een zwangerschap is! 

Jade wat leuk 16 maanden ertussen idd! Echt leuk! Hoe was je cyclus voordat je zwanger werd? En was je regelmatig ongesteld? Gemiddeld is het dan iets van 28 dacht ik uit mijn hoofd toch?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en vanaf 3 september van de pil. Heb wel al 11 dagen een knipperende smiley met de ovulatietesten en gister veel slijm bij afvegen maar dat is nu een beetje weg.. Dus heb geen idee of het überhaupt mogelijk is om zwanger te worden met de borstvoeding voor mij.. Mijn zoontje drinkt ook nog wel in de nacht. 

Hetmeisje, ja verschrikkelijk. Ik dacht echt dat mijn menstruatie er was had zelfs mijn app al aangepast. Er is altijd een kleine kans. Maar omdat het met helderrood begint geef ik het echt een kleine kans. En over het algemeen lees je dat het een druppel is dus dan valt dit er al buiten voor mijn gevoel. Maar goed je blijft hopen he.... 
Ik weet niet wat ik moet, heb ook nog geen testen thuis. Maar goed ik ga gewoon uit van menstruatie en wacht maar even af. 
En voor jou.. ik weet niet hoe het zit met borstvoeding maar ik weet wel dat je slijm ook vóór een positieve ovulatie test kan komen en ik ken genoeg verhalen waar toch een zwangerschap ontstaat. 

Farru ja ik snap dat je twijfelt om te gaan testen of niet. Als Jade het ook heeft gehad dan wellicht idd toch? Ik had bij mijn innesteling iig wel buikkrampen echt menstruatiepijn maar er was geen menstruatie. 

Nenax, ik heb zelf bij mijn 1e zwangerschap echt veel helderrood bloedverlies gehad met 12 weken zwangerschap (we hadden toen net de termijnecho gehad). Gelijk verloskundige gebeld en we mochten ook meteen komen. Uit de echo bleek dat de kleine springlevend en gezond was en vrolijk aan t rond duikelen was in mn buik ondanks al t bloedverlies. T was ook met krampen. De verloskundige zei toen dat t binnen omgeveer een dag vanzelf moest stoppen en dat is toen ook gebeurd, mijn zoon is nu bijna 2. De verloskundige zei dat t kon komen doordat er een adertje is geknapt door bijv. Het hebben van sex of gewoon omdat de doorbloeding beter is.. Ik hoop dat dit je wat hoop geeft. Ik zou zeker de verloskundige even laten kijken met een echo. 
Groetjes Marr

Hier nog steeds geen bloedverlies, ik twijfel of ik morgen of vrijdag nog is ga testen.  Mijn vriend is nu nieuwe testen bij halen.  Ben blij dat hij daar voor mij doet we wonen namelijk in een dorp en dan zou zo iedereen het weten dat we testen hebben gekocht. Hij werkt in de stad dus daar val je niet op. 

IB, dat is ook zo rot die onzekerheid! Er zijn genoeg vrouwen die pas na 1 week positief testen. 
En ik snap dat van het dorp, ik vind dat ook niet echt fijn. Wij wonen ook in een dorp en ik twijfel nu of ik wel of geen testen moet kopen puur omdat het in een dorp is. 

Hoi meiden?
Ik heb nu een aantal testen gedaan, vandaag was mijn nod en een dikke positieve test in handen?
Maja zie net je vraag over de pijn in mijn borsten, die zit vooral aan de zijkanten. Oh en savonds lijkt het erger dan overdag. 

IB: Haha, fijn dat je vriend nieuwe testen kan halen. En super spannend! Ik duim voor jullie! 
gekkieejj: wauw, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan