NOD oktober 2019

Duurd nog lang he hahah, er moet eerst nog aan gewerkt worden. Ik vindt het soms dan best lastig met seks hebben, omdat het toch een soort van 'moeten' is. Als ik eenmaal zin heb, dan gaan het prima hoor. Maar het er naartoe werken is soms wel lastig. 

Hebben jullie ervaring met de clearblue ovulatietesten? Op welk tijdstip van de dag doen jullie deze? Ik las ergens dat je minstens 2 uur je plas moet ophouden.. Dat wordt nog een uitdaging, want ik heb best een zwakke blaas na mijn 1ste kindje. 

EVSS, haha nog maar minder dan een maand wachten... poehh klinkt zo lang! Gelukkig vind ik de eerste 2 weken altijd meevallen. De laatste 2 weken vind ik drama. Toevallig nu het programma "niets liever dan een kind" aan het kijken en dan denk ik, het valt nog mee bij ons sommige na 3 jaar en 10 medische pogingen verder nog niets. Terwijl alles goed is op wat trager zaad na... ik moet er niet aan denken! 
XSamantha, ik heb daar geen ervaring mee. Wel was ik aan het denken om deze ook te gaan gebruiken omdat hij blijkbaar de ovulatie heel duidelijk aangeeft. Maar ik had wel gehoord dat het daarom belangrijk is om de plas van te voren goed op te houden.

XSamantha ik heb ook geen ervaring met ovulatie testen, dit wordt de eerste keer dat ik ze ga gebruiken wel die van sensitest.
Farru goh ja 3/4 jaar er over doen hoop ik toch ook niet mee te maken, Jammer genoeg dat het wel voorkomt.

XSamantha, ja erg he! Je zou daar maar mee moeten leven bah. 
Maar goed ik had wel even gezocht naar de cb testen. En daar staat zelfs het liefst 4uur niet plassen en zo min mogelijk drinken. Wel kun je het op ieder moment doen dus ook met ochtend urine. Dus dan hoef je geen 4uur te wachten.

Na hoeveel rondes zijn jullie begonnen met ovulatie testen? 
Ik dacht eerst te beginnen met een app, om het zoveel mogelijk te kunnen loslaten. Ik verwacht ook niet dat het de eerste ronde raak zal zijn.
Klussen doen we sowieso een paar keer per week, dus daar zal het niet aan liggen, mss iets meer gepland gaan werken ?

Terug
Bovenaan