NOD oktober 2019

Nou indd Farru nu die positieve testen nog haha. Ik heb ook mijn fitbit app waar je je cyclus in kan bijhouden. Dus mijn horloge begon 2 dagen geleden al te trillen dat mijn menstruatie eraan zou komen over 2 dagen nou dat klopte dus als een bus (helaas).

Farru inderdaad hopelijk allemaal een positieve test in oktober! Ik gebruik een app en zou 23 sept mn ovulatie hebben. Maar of het klopt weet ik niet omdat ik nog maar 1 cyclus gehad heb (29 dagen) na het stoppen met mn pil dus ga het deze maand bijhouden met ovulatie testen zodat ik kan kijken of het klopt. Ben heel benieuwd en vind het vooral heel spannend. Vandaag op bezoek geweest bij een pasgeboren baby zo schattig ?

Dat is ook handig Zwindo, hadden ze die maar met een melding "zwanger" dat zou een hoop wachten en geduld hebben en onzeker zijn schelen. 

Ik gebruik de app 'mijn kalender' met het bloemenicoontje. Mijn ovulatie zal als het goed is 17 september zijn. Gaan het in de gaten houden met de CB testen. Meestal voel ik het zelf ook wel rond deze dagen, maar mijn partner vondt het ook wel fijn om te testen.

EVVS leuk he die kleintjes :) Als ik nu buiten loop lijkt het ook alsof ik meer zwangere vrouwen zie, waarschijnlijk omdat ik er onbewust op let en ik het ook zo graag wil hahah :')

XSamantha hahah dat heb ik ook overal baby’s zwangere vrouwen reclames zelfs mijn moeder die zei vandaag dat ze in alle folders baby kleertjes enz zag staan. Zij weet dat ik gestopt ben met de pil, kon dat niet verborgen houden haha

Haha farru dat zou inderdaad pas een uitvinding zijn!
Evss en xSamantha ik heb het ook hoor zie overal baby's en zwangere vrouwen. Ik denk wel ook dat het extra opvalt door het weer, in de winter heb je dikkere lagen aan en is het klote weer dus zit iedereen ook meer binnen haha. 

EVSS, leuk he! Dan begint het nog meer te kriebelen...ik zie ook overal zwangere vrouwen en baby kleren en alles zo schattig! Ik hoop echt dat we allemaal snel een positieve test hebben.

Terug
Bovenaan