NOD oktober 2019

Ik ben nu zelfs minder ongesteld als toen ik de pil slikte. Met de pil zeker 4 volle dagen en nu maar 3 dagen, heb ook veel minder last van steken en krampen. Normaal had ik zulke harde steken dat ik niet eens meer recht kon staan daarom slikte ik mn pil ook vaak door omdat ik de pijn niet wou. 
Weet niet of dat komt omdat dit nog maar mn eerste keer is na het stoppen met de pil. Herinner me het ook niet meer voordat ik ermee begon zo’n 10 jaar geleden haha. 

EVSS, gelukkig dat het deze ronde mee valt. Hopelijk blijft dat zo! Ik weet niet of dat komt doordat je geen pil meer slikt dat is voor mij ook al ruim 10 jaar geleden en het ontpillen inmiddels ook alweer 3 jaar ofzo dus dat weet ik ook niet meer haha.
Hier is het nu helemaal klaar, vanochtend nog een veegje bruin maar miniminimaal. Dus we mogen ons gaan voorbereiden op het echte werk haha! 
Ik had trouwens van uit de drogist een vruchtbaarheidstest mee genomen voor mijn man. Iemand daar ervaring mee? Na het programma dat ik gezien had geleerd dat als het niet lukt de kans dat het aan de man ligt groot is. Nu gaan wij daar niet van uit, maar je weet maar nooit en mijn man was benieuwd... 

Farru Lekker hoor een weekendje weg! Groot gelijk hebben jullie :) Ja, toch wel iedere dag? Ik weet het niet hoor .. ik ga dat denk ik niet doen. Voelt dan al helemaal een verplichting denk ik. Maar je leest wel van die meiden hierboven dat ze zwanger zijn geworden met iedere dag klussen. Maar ik zou dat toch bang zijn dat als het zo ver is, de kwaliteit minder is omdat je het al zo vaak hebt gedaan.
Weet je wat ik nu ineens heb ... heel raar. Toen ik gisteren dit berichtje stuurde, stuurde ik van dat heel klein beetje lichtroze met afvegen (heb ik serieus nog nooit gehad want normaal wordt het bloed minder) toen was het klaar. Vandaag verder ook helemaal niks. Tot net .. ik moest ineens heel nodig plassen en kreeg kramp in m'n buik (soort menstruatiepijn) en ging naar de wc en er zat weer een beetje lichtroze slijmerige afscheiding. Dat is toch raar? 
Ik wist niet dat je dat bij de drogist kon kopen. Maar als je inderdaad al even bezig bent, is het de moeite waard om dat te controleren. En vooral als je het zelf kan doen. 
EVSS Alleen maar fijn toch! Maar je leest wel vaak dat als je de pil slinkt, je menstruatiepijn minder zou moeten worden. Gewoon even aankijken hoe het gaat. 

Hallo Dames, 
Ik ben helaas vandaag echt ongesteld te worden, dus op naar de volgende ronde. Deze keer had ik een cyclus van 55 dagen!  Als ik dat nu weer heb is mijn NOD 6 november... Maar aangezien ik het niet zeker weet (want de vorige cyclus was 38 dagen ) Doe ik toch even mee in jullie oktober topic. Vond het toch wel erg fijn in het september topic en wil nog niet in mijn eentje in het november topic zitten hahah ?? 
Ik heb net weer nieuwe ovulatietesten gekocht. Dus ga daar wel weer mee aan de gang vond dat wel erg fijn. Begin nu wel wat later. En twijfel om multivitamines van de Etos te kopen: zwanger worden. Iemand daar ervaringen mee? 

KKKK Wat vervelend dat je cyclus zo wisselt en lang is! Zo'n forum is toch fijn om alles te lezen en je vragen kwijt te kunnen. Hopen dat je cyclus deze keer weer gewoon 38 is zoals de vorige en het steeds korter wordt of gewoon raak is ;)
Ik slik Davitamon mama compleet met visolie dus geen ervaring met die van de Etos. Las er laatst wel goede verhalen over.

Maja, ja ik denk het wel. In ieder geval de dag voor mijn eisprong en de dag zelf. Just in case... maar niet de hele week dat vind ik sowieso te veel en te veel als een verplichting. 
Hoever ben je nu in je cyclus? Wij lopen een beetje gelijk toch? Je hebt je ovulatie nog niet gehad toch? Dan is het wel raar. Misschien nog wat van je menstruatie of blaasontsteking?
Ja ik zag het bij kruidvat liggen dus ik dacht neem het maar mee. Dan weet je snel meer. 
KKKK, jammer dat je menstruatie zich gemeld heeft. Hopelijk ga je met ons mee in Oktober en is het dan een positieve test! Ik gebruik de multi zwanger worden van Etos. Je moet 2x per dag 1 pil nemen. Dat vind ik minder en ze hebben geen visolie er in. Verder zijn ze goed hoor, alle belangrijke vitamine erin. Maar toch was ik aan het denken om die van kruidvat te nemen dat is 1x per dag + visolie... dus lastig. 

Farru lekker even een weekendje weg heerlijk! Er zijn indd meerdere vrouwen in het aug forum die 1x per dag aan het klussen waren en nu zwanger zijn. Met name wanneer ze positieve ovu testen hadden.
Maja klinkt inderdaad wel bijzonder zou het een hele vroege eisprong kunnen zijn? Want slijm klinkt wel een beetje als een eisprong.
Kkkk had inderdaad gelezen in het aug forum dat je ook ongesteld bent geworden. Echt balen dat je nu zo'n lange cyclus hebt gehad. Hopelijk is deze ronde toch weer korter en val je gewoon nog in oktober.
Evss ik heb ook mijn pil doorgeslikt op advies van de gyn ivm endometriose, waardoor ik mega erge krampen heb. Ik ben ook echt 3 dagen heen en weer aan het lopen naar de wc. Ik kan gelukkig thuiswerken. Ik moet wel zeggen dat mijn eerste menstruatie gek genoeg na het stoppen van de pil (en na de onttrekkingsbloeding) behoorlijk meeviel. Helaas is dat nu niet meer het geval ?. Ik hoop dat de pijn bij jou wel mee blijft vallen. 
Hier is de menstruatie voorbij ik had dubbel geluk want had ook fijn een griepje te pakken, dus voelde me echt een hoopje ellende haha. Maar het bloeden is voorbij koorts is foetsie dus nu snel weer een beetje conditie opbouwen, want volgende week zaterdag is het rennen door de modder geblazen?? haha sorry heb hier echt even zin in ook even lekker de focus ergens anders op.

Hier net voor het eerst een ovulatietest gedaan. Had het al eerder gedaan, maar ik deed het fout :'). Dinsdag is mijn eisprong als het goed is. Ik had nu ook nog een uitslag met een leeg rondje (dus nu geen kans op bevruchting). Ben benieuwd als ik de aankomende dagen test.

Terug
Bovenaan