NOD oktober 2019

Vandaag weer negatief. Sinds gisteren wel ontzettend last van mijn rug ? nog steeds beetje bruin verlies en verder geen krampen (ook nog steeds griep, hoesten en koorts)

IB, jeeetje wat heb je lang moeten wachten! Maar gelukkig wel zekerheid nu. Hopenlijk de volgende ronde of geen nod meer of in ieder geval gewoon op tijd! Want dit is 10x niks

Aaaaaaah ik had positiefs nieuws willen lezen. Jammer meiden!! Hopelijk snel voorbij. En dan weer door. Ook al is dat soms weer even lastig de eerste dagen. 

Ik ga deze week weer zin maken voor de gezellige avonden ? Ja zo staat het er echt haha. Moet mij er af en toe echt ff toe zetten. 

Lilaa, ook mijn 1e ronde. Dus eigenlijk niks aan de hand. Lastig dat jou cyclus soms zo lang is en mijne zo wisselend tussen 22 en 28. We gaan er voor, ik ga op zoek naar de november groep.
Zonnebloem90 ik  snapwel wat je bedoeld hoor. Het is nu niet zo spontaan natuurlijk allemaal meer.
Gebruiker balen! Maar misschien is je lijf een beetje in de war omdat je niet lekker bent?

Oh wat balen dames die ongesteld zijn geworden of nog in onzekerheid zitten door negatieve testen na hun nod.
@XkAReN succes morgen met testen!

ik ga morgen een dag voor NOD toch testen, ben veel te nieuwsgierig. Ik weet niet wat ik moet verwachten. Heb al sinds maandag lichte zeurige pijn in mijn rug en soms wat steekjes in mijn buik. Geen idee of dat de menstruatie is of .... 
ik duim voor de meiden die ook dit weekend hun nod hebben!

Meiden heb een vraag! Had gisteren (dinsdag) een positieve ovulatietest,  vandaag niet meer. Maar heeft het nog zin om vandaag seks te hebben?  Want eitje springt toch na 24-48 uur. Maar als eitje bijna springt is test dan nog positief? 
Door wisselende diensten hebben we elkaar deze week niet zoveel gezien? Hebben zondag op maandag nacht en dinsdag ochtend seks gehad. Voelt zo weinig normaal elke dag rondom ovulatie. (Alhoewel dat vorige keren ook niet heeft geholpen want nog niet zwanger haha)  Zouden jullie vanavond ook nog doen ook al is test al niet meer positief?  

Wauw wat een hoop berichten weer... wat jammer van alle  negatieve testen... op naar de volgende ronde!
KKKK ik zou het nog wel doen denk ik, gewoon voor de zekerheid ?
Gisteren 4 dagen voor NOD getest... ik dacht een heel licht streepje te zien, ik had mezelf voorgenomen vandaag niet te testen maar toch gedaan... en helaas weer zon heel vaag streepje die ik niet op de foto krijg... pff dit maakt me nog gekker... maar ik kan de test drang gewoon niet  weerstaan? 
Morgen nog maar eens kijken hcg verdubbelt elke 48-72 uur, dus mocht het zo zijn misschien morgen iets meer te zien? Ik zit wel pas op 9 dpo dus misschien is het allemaal wat vroeg.. wordt af en toe gek van mezelf ?

Terug
Bovenaan