NOD oktober 2019

Dankjewel Farru! Ik hoop het inderdaad ook. Zou wel  echt weer iets voor mij zijn zoiets. Had het ook nog bij de ha aangegeven dat ik aan alles begom te twijfelen. heb ik de testen dan wel goed uitgevoerd? Of toch teveel nog gedronken? Had ik beter een ander tijdstip kunnen testen? Zou ik heb toch gemist hebben en ineens een veel kortere cyclus hebben gehad? Enz enz. Haha
Zit nu op een ander soort wachtbankje om maar zo te zeggen geen 2 weekjes maar 3.

Ben nu heel erg benieuwd naar de meiden die deze ochtend gaan testen. Super spannend!!

Net getest, bij mij helaas negatief ??. Dan is mijn ongesteldheid gewoon veel later dan verwacht. En bruine afscheiding van te voren heb ik nooit zo lang. Hopelijk breekt het dan vandaag goed los. Nadeel is wel dat ik nu dus helemaal geen idee meer heb wanneer mijn volgende nod of eisprong dan is... Ik denk gewoon maar na m'n ongesteldheid om de dag sex hebben, omdat het zo onregelmatig is. 
Hopelijk positievere berichten van de andere meiden!

@Suzen bah wat jammer zeg dat je test negatief was :( had het zo voor je gehoopt! Ik hoop dan voor je dat het inderdaad maar snel mag doorbreken en je fris de volgende ronde tegemoet kan. Dan vast meer geluk! Ik duim voor je.

Thanks voor alle support, echt fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar. Heb naast mijn man verder niemand op dit moment waar ik dit mee kan delen
Ik  ga idd weer fris de volgende ronde tegemoet. Heb wel de huisarts even gebeld omdat mijn cyclus zo wisselend is tussen de 22 en 28 dagen. Kan daar de 29e terecht voor wat informatie en tips, ben benieuwd. Ga eerst lekker op vakantie naar Griekenland. Even lekker m'n gedachten verzetten en ontspanning zal me goed doen. Best een drukke tijd hier gehad. 
Hopelijk nog positieve berichten van de andere meiden.

Suzan: Wat vervelend dat je een negatieve test hebt gehad. Hopelijk is het snel raak voor jou de volgende ronde. 
Ik heb ook nog een vraag. Heb vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. En ben sinds nu een uur zo ontzettend misselijk. Dit kan toch niet zo snel al een innesteling zijn of eerste tekenen van een zwangerschap? 
Iedereen veel succes deze maand. 

Suzen, ik heb dit ook de vorige 2 rondes gehad. Begon 5a6 dagen voor mijn verwachte NOD. Dus ik vond het zoooo vreemd! Het was bruine afscheiding en heel af en toe een druppeltje rood.
Omdat ik het 2 rondes achter elkaar had heb ik contact gehad met de verloskundige. Ze gaf aan dat dit gewoon "normaal" is. Maar nog niet meetelt als je menstruatie. Dit is in de meeste gevallen oud bloed van de vorige menstruatie of een innesteling.
Ik dacht dus dat hierdoor mijn cyclus van 28 naar 24 was gegaan maar de "spotting" telt niet mee als begin van je nieuwe menstruatie. De eerste dag is pas als het bloeden doorzet. 
Misschien heb je daar iets aan. Ik had het ook nog nooooit gehad. Nu pas de 2e keer.

Terug
Bovenaan