NOD oktober 2019

Morgen is 't 6 dagen voor mijn nod. Ik zou een clearblue early test kunnen doen dan maar ik ben zo bang voor teleurstelling. Ik ga maar wachten denk ik.. 

Eerste berichtje ooit.
Al een 18m bezig om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Helaas nog geen geluk gehad. 
Extra duimen deze maand. Nog 4 dagen wachten... 

@KSAS 
In het labo hanteren we de volgende regel: op armlengte afstand nog steeds een streep = een streep! Veel succes meid!

@jacquelin 
6 dagen voor NOD is wel heel vroeg, ben je dan niet bang dat je test voor dat er een eventuele innesteling is? Wachten is inderdaad wel moeilijk, heb ik ook ondervonden.

@SD hopelijk veel succes deze ronde! Mijn duim heb je al!

Hier alvast speciaal mee opgestaan met mijn vriend (om 05u ?)en getest maar helemaal negatief. Mijn temperatuur is ook gezakt. Laat die menstruatie maar vlug komen want volgende week vertrek ik op reis en zou dat toch graag ook wat romantisch willen maken ?

Ik heb vorige cyclus ook voor mijn NOD gestest en had toen een streep. Helaas weer ik 16 dagen na positieve ovulatietest ongesteld. Dus ik zou niet adviseren voor nod te testen ga ik nu zelf niet doen iig. Want ook al heb je een streep kan het nog fout gaan. 

Vandaag vroeg op en voelde meteen dat het mis was. Een boel rood bloed aanwezig. Bha ook 5 dagen langer dan normaal. Maar we gaan door naar november. En misschien maar alvast eens de huisarts bellen want word er gek van. Alsof die niet wilt blijven hangen ? 

NOD 8 november – Papegaaitje – 27 jaar – 11e ronde – 1de kindje

Hier net nogmaals getest maar geen streepje te bekennen....? misschien is het nog te vroeg of het is deze ronde gewoon weer niet raak, de tijd zal het leren...
Heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had, dat zegt wel hoeveel ik er mee bezig ben.... moet het echt proberen wat meer los te laten....

He dames, hier ook gisteren 6 dagen voor NOD wat bloedverlies. Ik dacht shit.. Toch mijn menstruatie en weer niet gelukt. Gezien ik slaapmedicatie had gekregen van de huisarts omdat ik al langer slaapproblemen heb maar deze week 3 dagen achter elkaar geen oog meer dicht deed (0 uur op een dag) en daar vreselijk labiel van werd. Heb ik gister dan toch maar een slaappil genomen. (Mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap). 
Vannacht en vanochtend niets geen bloedverlies meer. Vanochtend voor de zekerheid nog maar een early action test ertegenaan gegooid. Negatief natuurlijk. Nu 5 dagen voor NOD. 
Kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan dat ik dit risico heb genomen met die slaappil. 

Jacquelin
6 dagen is wel erg vroeg hoor. Ik snap je gest drang volledig hoor, ben zelf ook mega ongeduldig!
XkArEn
wat jammer! wanneer was jouw nod ook al weer? (Er zijn zoveel berichten bijgekomen)

KKKK
echt waar? Wat heftig! Dan ben je helemaal blij en dan blijkt t toch niet.. 

papegaaitje
wat klote zeg :( 

Terug
Bovenaan