NOD oktober 2019

Jammer Suzen!
Ik ben vanochtend ongesteld worden, helaas. Ik ben in ieder geval blij dat ik naar een nieuwe ronde kan, dat mocht ook wel na dag 39...

@ suzen 
kan het niet zijn dat je eiersprong later is geweest? En vond dit onderstaand op het internet. 
Vertraagde aanmaak
Normaal nemen de hormonale waarden na bevruchting en innesteling dagelijks toe en vormen daarmee extreme waarden. Het kan dus met vrij grote zekerheid worden vastgesteld dat als er hoge HCG-waarde in de urine wordt aangetroffen bij een zwangerschap. Toch komt die hormoonopbouw niet bij iedere vrouw even gelijkmatig op gang. Als het bevruchte eitje net is ingenesteld, moet het lichaam de eerste dagen aanpassen aan de nieuwe omstandigheid. Hormonen worden ingang gezet om de baarmoederwand optimaal te bewaren en om de vrucht te beschermen. Omdat in deze fase het gaat om een zeer kleine vrucht (eerste vijftien dagen) zal de feitelijke scheiding tussen voedsel voor het kind en de moeder nog niet groot zijn. Oftewel de HCG-waarden zijn laag, waarnaast er ook sprake kan zijn van een trage start. Het lichaam bereidt zich eerst voor door het progesteron- en oestrogeenniveau aan te passen, waarna mogelijk een paar weken later de HCG hormonen op gang komen. Oftewel de waarden kunnen in eerste instantie laag zijn, waardoor het bij de test onopgemerkt blijft.

Ah jammer Suzen en Lilaa! :( Had gehoopt dat in ieder geval een van ons een positieve test had. Ik had helaas negatief getest vanochtend en ben helaas net ongesteld geworden :( 
Maar hopelijk gaat het ons lukken de volgende ronde! Sterkte en succes ladies! Liefs xx

lilaa en snoepie, jammer zeg! Hopelijk de volgende ronde succes voor ons. In welke ronde zitten jullie? En voor jou Lilaa werd het echt wel tijd na 39 dagen, pfff echt niet normaal lang. Dan wordt je helemaal gek denk ik!
Farru goed om te weten. Wist ik niet. Kan ik iets beter misschien bijhouden wanneer ik 'echt' ongesteld wordt. 
liefsxlinn ik hoop het. Ben ook nog steeds niet ongesteld. Maar heb wel last van meer puistjes wat ik vaak rond m'n ongesteldheid ook heb. En een beetje krampen in mijn buik. Ik wacht het maar gewoon af. ?‍♀️ Snap er niks van. Verwacht nu elk moment m'n ongesteldheid. Misschien dat ik ovulatie testen ga gebruiken want ik weet niet wanneer die is.

Ik was erg rustig, maar nu slaat de onzekerheid toch een beetje toe haha. Ik zit nu 11 dagen na eisprong en net wat lichtroze/lichtbruinige afscheiding bij afvegen. De laatste dagen wel aardig wat steken in m'n onderbuik gehad. Oh wat hoop ik dat dit een innestelingsbloeding is, maar probeer me daar niet te veel mee bezig te houden.. 

Hier is het nu echt door gebroken eigenlijk duidelijkheid ga 3,5 weken. Nu door naar de volgende ronde

Jammer voor alle negatieve testen! Ik wens jullie volgende ronde meer geluk.
Spannend, morgen normaal NOD, zal voor de eerste keer testen. Ik voel wel niets... Geen tekenen voor zwangerschap en geen tekenen voor menstruatie. Eergisteren en gisteren wel wat oud bloed verloren, maar vandaag niets meer.
Ik kan haast niet wachten tot morgen, meten is weten hé

Suzen: dit was pas de eerste ronde, dus we gaan rustig door met een nieuwe ronde/kans :) Ik word ook wel een beetje moe van mijn cyclus ja. Soms is het 'gewoon' 30 dagen, maar meestal niet helaas. 
XkArEn: spannend! Hopelijk heb jij wel een positieve test!

Terug
Bovenaan