NOD oktober 2019

@liefsxlinn zo zag mijn positieve test er bij mijn dochtertje ook uit!! (De CB met wekenbindicator gaf toen ook xwanger 1-2 weken aan) Ik had altijd een regelmatige cyclus naar testte toen pas 3 dagen na NOD positief. Ik had toen wel pas op dag 18 een positieve ovutest. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!! ?

blij dat jullie het ook zien. Net terug van mijn werk en de streep is een stuk donkerder geworden, maar ze zeggen altijd dat je de test binnen 10 minuten moet aflezen. Daarom maar een gewone test er tegen aan gegooid. En deze is ook nog licht, maar duidelijk te zien. 
kan het nog niet bevatten of geloven! Na zo'n hel dit jaar.. dat zou betekenen wanneer ons eerste wondertje eigenlijk zou komen, we nu de familie kunnen vertellen dat er toch een wondertje komt, maar dan in juni. Pffffff!! Ik hoop zo dat het waar is en alles goed gaat. 

https://www.mupload.nl/img/2qlqzxn.jpeg
Ik duim heel hard en stuur postiviteit naar de dames die nog op het wachtbankje zitten! 

Girlmommie jou verhaal geeft me weer hoop. Ik had ook op dag 18 mn eisprong, zaterdag nod... meestal is mn lf 10/12 dagen! Testen nu 2 dagen voor NOD vandaag negatief... maar dat is dan pas 9 dagen na eisprong...hoop zo dat mn menstruatie wegblijft en ik na NOD positief ga testen... ik voel me zo anders als de normaal voor mn NOD... kan het niet omschrijven ?

Terug
Bovenaan