NOD oktober 2019

liefsxlinn Oo wat een mooie streep! Echt zwanger hoor! Gefeliciteerd! Hopen op een mooie zwangerschap en dat alles goed mag gaan! Geniet van je positieve test! 

Liefsxlinn, ja!!! Duidelijk hoor. Gefeliciteerd en hopenlijk heb je een mooie gezonde zwangerschap!
Hoe lang waren jullie bezig en hoeveelste kindje is het?
Geniet er van!!

KSAS ja zo ging het bij mij ook! Had die cyclus blijkbaar een hele korte lf. Moest maandags ongesteld worden, maar niks. En ik was het altijd sochtends gelijk bij het opstaan. Getest: negatief, dag erna weer getest weer negatief. Toen gewacht tot donderdag ochtend, weer getest en toen een licht 2e streepje :) dus er is zeker nog hoop!! Wanneer is ook alweer je NOD? Ik duim voor je!

wow gefeliciteerd !! @Liefsxlinn !! 
ik had ook een heeeel licht streepje 3 jaar geleden bij mijn dochtertje ! maarja streepje is streepje ! 

hier nog aan het wachten en bezig met ovulatie testen! zo vervelend dat ik niet weet hoe mijn cyclus is... elke dag geeft de ovulatie test het zelfde aan.

Ik word gewoon ongesteld deze maand.
Had gister mijn eisprong maar de afgelopen dagen geen gebruik van gemaakt.

Energie is ver te zoeken, laat staan voor gezelligheid haha.
Dochterlief is weer even een 'slaapdrama' momenteel.

Ik blijf wel alles volgen want hoop veel positieve testen te zien.
Volg dan ook november waar ik misschien wel bij kan aansluiten.
Verder niet teleurgesteld hoor, voor nu nog relaxed ;-)

girlmommie er is hoop voor me..pfff spannend ? mijn NOD is 12 okt, op 30-9 Een positieve ovulatie test gehad in de ochtend. Volgende ochtend niet meer positief... dus ergens tussen 30-9 en 2-10 mijn eisprong gehad denk ik.... 

liefsxlinn Ik zie ook een licht streepje hoor en als hij daarna zo donker wordt moet dat toch wel iets heel moois betekenen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik denk dat als je na je NOD nog een test hij vast al duidelijker zal zijn! Spannend hoor! En wat speciaal dat het dan nu zo uitkomt.

Terug
Bovenaan