NOD oktober 2019

Dank je wel lieve allemaal.
@kayleeMN hoe ik me voel... vol ongeloof nog! En lichamelijk niet anders dan anders. Nog steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld wordt door de zeurderige onderrug. Heel gek!
@farru dit is ons eerste kindje samen. We zijn sinds januari echt er voor gegaan en in april hadden we onze eerste positieve test die is uitgelopen op een missed abortion in mei. 
@KSAS bij jou al iets veranderd? 
ik blijf nog mee hopen en lezen hoor! 

Spannend hoor! 
Hier zitten we morgen 2 weken na positieve ovulatietest. Weet niet of ik morgen of zaterdag ga testen. Voel geen menstruatie opkomen, maar verder ook geen tekens van een zwangerschap. Alhoewel, wel regelmatig steken en trekkend gevoel. Verder niet anders. 

Vandaag is m’n NOD, gisteren een negatieve test gehad. Had me er helemaal bij neergelegd dat het dus niets is deze maand, maar vandaag nog geen bloed te zien.. voel me wel heel humeurig dus even afwachten en anders morgen ochtend nog maar een testje doen denk ik? 

Hoi dames, ik lees al een tijdje mee. Helaas lukt het mij niet om telkens intensief te reageren. Ik heb wel een vraagje en hopelijk kan iemand wat advies geven of informatie.
Mijn piek was di 20 okt. dan dus vrijdag 1 dpo. Mijn cyclus is 31 dagen en zondag is mijn NOD. Dat betekent dat ik mogelijk een korte Lf heb (9 dg?) en en dus minder snel kans op een zwangerschap, als ik internet moet geloven. Mijn hoop daalt daardoor aanzienlijk.. 
Iemand een soortgelijk verhaal of anderen die hier ervaring mee hebben?
Groetjes!

Kan het bericht niet bewerken, maar wilde even aanvullen op hierboven: ik bedoel di 1 okt. (Is cyclusdag 20). Maandag 30 november was de smiley knipperend en di 1 oktober een vaste smiley op ovu testen.

Liefsxlinn helaas nog niets veranderd... vanmorgen negatief getest, niet niet ongesteld geworden... dus maar weer gewoon afwachten ?   Ik weet niet voel me soort van anders als anders, maar volgens mij speelt mijn lichaam een soort spelletje ofzo... zou eigenlijk morgen weer willen testen, maar ook weer bang voor teleurstelling... morgen is het 1 dag hoor NOD

Terug
Bovenaan