Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
KayleeMN dat trekkerige en stekerige gevoel heb ik ook regelmatig nu.. heel ander gevoel als net voor mn NOD dan heb ik meestal meer last van een wat dof en zeurderig gevoel... heb je al besloten wanneer je gaat testen?
Ik heb ook een korte lf.. 7 à 8 dagen. De fertiliteitsarts vond dit te weinig en gaf mij utrogestan om op te steken na de eisprong. Hierdoor word ik niet ongesteld dus ben ik verplicht om te testen op nod.
9 dagen hoeft zeker niet te kort te zijn, ik ken succesverhalen met een korte lf.. maar het kan idd zijn dat je een late innesteling mist.
ik probeer wel steeds alles te lezen maar jeetje wat een berichten!
Gefeliciteerd zwangeren! en succes dames op t wachtbankje..
volgens app afg. maandag eisprong toen ook seks gehad. nu sinds gister n vandaag veel slijm.. dus denk zelf nu zo ongeveer eisprong.. manlief alleen zere rug dus die is er niet voor te porren ? vind k erg frustrerend.. pff hoop dat maandag voldoende was n wie weet morgen ✌
Goeiemorgen dames.
Ik zit vandaag 2 weken na positieve ovulatietest en ondanks dat ik mezelf had voorgenomen morgen pas te testen heb ik het toch vandaag gedaan, net nadat m'n vriend wegging. Toch met de intentie dat hij negatief was. Maar dat is hij niet! Ik kan het niet geloven, ik sta te huilen..
KayleeMN: wauuuuw gefeliciteerd!! Snel je vriend bellen. Geniet ervan samen. En morgen gewoon nog een keer testen! ? Super leuk voor jullie!!
Ik moet nog 1 weekje wachten!
Dankjewel allemaal. Zo onwerkelijk. Ik voel me gek genoeg deze ochtend lichtjes misselijk maar dat komt misschien door het huilen haha. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen, op steekjes na eigenlijk (nog) nergens last van