Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vanmorgen getest en helaas negatief. Volgens de app heb ik pas maandag mijn NOD. Zit vandaag op dag 26 en dat is wel mijn langste cyclus.
Nog geen enkel teken van menstruatie, wel last van extreeeeeme vermoeidheid. Ben benieuwd naar de komende dagen!
@Maja, ik was al heel erg benieuwd naar jou! Want had gelezen dat jou knipperende smiley ook later was dan je verwachte. Wat gezellig dat wij zo gelijk lopen! Dat vind ik wel leuk.
Aapje, het kan altijd nog! Sommige dames testen dagen na nod pas positief! Ik hoop dat dat bij jou ook zo mag zijn. Succes nog even met afwachten
Aapje Wie weet test je inderdaad wat later. Het gebeurt vaak genoeg dat vrouwen op hun NOD negatief testen en een paar dagen later pas positief testen. Als je menstruatie zich nog niet aankondigt is dat al een goed teken! En vooral als dit je langste cyclus is.
Aapje nog hoop houden hoor, wat de rest zegt je kunt nu nog zeker negatief testen en later positief.
Ik testte op de avond van mijn NOD (regelmatige cyclus max 1 dag eerder/later) echt maar heel heel licht positief. Moest bijna een bril opzetten om het te zien haha.
2 dagen later was het een dikke knal. Ik duim voor je!
Hoi meiden,
ik heb aankomende dinsdag mn NOD en kon het niet laten om een test te doen. Die was natuurlijk negatief.. vandaag is mn man jarig en hoopte hem vandaag misschien te verassen maar wist eigenlijk al dat het veel te vroeg was. Nu toch maar afwachten.
heb wel echt het idee dat mn borsten een stuk gevoeliger zijn maar het kan ook zijn dat mijn lijf me voor de gek houd?
AnneHS ik hoop dat je alsnog een positieve test krijgt!
Mijn nod zou morgen of overmorgen moeten zijn. Ik merk nog niets van kwaaltjes of een ander gevoel dus ik ga er van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden
O wat vervelend aapje. Dat wachten ook altijd... maandag nod toch? Kan dus ook nog te vroeg zijn... weet je wel goed wanneer je eisprong geweest zou moeten zijn?