NOD oktober 2019

AnneHS nogmaals gefeliciteerd! Wat fijn dat je die bevestiging nu ook nog eens hebt met de CB test. Nu kan je man er ook neit meer omheen!
Hetmeisje klinkt allemaal wel bijzonder steeds wel ovu testen die aangeven dat je vruchtbaar bent en het slijm verslies, maar nog geen ongi of positieve zw test. Al contact gehad met de ha of vk of dit normaal is? Ik heb zelf geen idee of het normaal is in een periode van borstvoeding.
Hier had ik vanmorgen bijna al een zw test gedaan, maar heb mij toch in kunnen houden. Laatste dagen last van hoofdpijn en met vlagen wat misselijk. Ik denk eerder dat het door de spanning komt nu de afspraak steeds dichterbij komt. Doordoor neemt de hoop ook wel een beetje toe om toch nog een positieve test te zien deze week en is dus de drang om te testen er ineens weer. Gelukkig is het al woensdag.

Zwindo: Wanneer is je NOD? Ik heb vrijdag mijn NOD en kon het niet laten om vanochtend een early test te doen van de Action. Negatieve test.. Nu heb ik ook het idee dat het deze keer gewoon niet raak is, ook al weet ik dat het nog wel mogelijk is. Toch ben ik blij dat ik nu al de test heb gedaan, het geeft mij toch een gerust gevoel en nu hoef ik niet tot vrijdag/zaterdag te wachten, de teleurstelling zal dan ook minder groot zijn als ik dan weer een negatieve test heb.. 

Gebruiker dat weet ik dus niet. Ik ben na 6 oktober (dag 29 van cyclus) gestopt met testen. Had toen contact opgenomen met de vk/ha en ben doorverwezen naar het fertiliteitscentrum. Daar heb ik volgende week het eerste gesprek en eerste onderzoeken. Maar toch stiekem de hoop toch nog een eisprong te hebben gehad en dat het toch nog raak is. Vandaar toch ineens weer een beetje die testdrang.

AnneHS gefeliciteerd!! 
Zwindo Wat spannend allemaal zeg! Het zou natuurlijk geweldig zijn als het deze ronde inderdaad raak is en je niet naar het fertiliteitscentrum hoeft. Andere kant, misschien kunnen ze je heel erg helpen omdat je iets nodig hebt of extra tips en het dan snel lukt. Ik duim voor je! 
Hier rustig aan. Ik heb vrijdag (18 okt) m'n piek getest. Wat mij wel opvalt is dat ik op dag 4 na ovulatie altijd wat steekjes voel in mn schaamstreek. Het is niet de eisprong zelf want die voel ik sowieso altijd. Maar die steekjes zijn dan na een paar steekjes weer weg. Voor een innesteling te vroeg en je kan je innesteling ook niet voelen heb ik weleens gelezen. Heeft iemand dit ook? Er gebeurd wel iets. We wachten het af .. nog 8 dagen en dan weten we het :) Ik ben deze cyclus wel een stuk rustiger met alles. Ik zoek bijna niks meer op op internet (heb alles denk al uitgepluisd haha) en ben er na m'n ovulatie ook niet echt mee bezig. Tuurlijk heb je het er wel over met je vriend maar niet constant. Aan het begin kon ik er echt de hele tijd aan denken. Ik zit nu ook minder op dit forum. Dus het geeft me al met al wel rust. Wellicht is dit een goed teken ;) 

@zwindo
Veel succes! Ik hoop dat het helemaal niet nodig is en dat je een positieve test vast zal hebben. En indien het niet zo is, dat ze je dan snel kunnen helpen!

ik inmiddels 2 dagen overtijd ieeeh! als ik mrg nog niet ongesteld ben doe ik vrijdag een test.. dan heb ik mn langste cyclus ooit gehad haha...
zo spannend! pff.. voel niks... beetje zere borsten maar dat heb ik ander voor menustruatie ook

Ik zit 2 dagen voor mijn vermoedelijke NOD. En net wou ik mijn tepelpiercing bekijken en kneep een beetje in de tepel. Verloor ik ineens melk. Nog nooit gehad.

Ha dames!! Ik ben even een paar dagen stil geweest want ik merkte dat ik er iets teveel mee bezig was. Ondertussen cyclusdag 36 en 22 dagen nadat ik dácht mijn ovulatie te hebben gevoeld. Nog steeds niet ongesteld. Afgelopen week al aantal testen gedaan (12 'DPO' , 14 ' DPO', 17 'DPO') allemaal echt helemaal wit.
Vanochtend er toch maar weer een test aan gewaagd. En zowaar ik dacht in de eerste 10 minuten iets van een soort lijntje te zien! Helaas was het vanochtend natuurlijk nog donker maar met zaklamp bijschijnen zag ik echt wel iets van een lijntje, zeker niet duidelijk positief maar ook niet helemaal niks. Maar ja ik weet ook niet of het dan wishful thinking is. 
Nu zojuist heb ik er nog eens naar getuurd (echt uren later dus) en ziet hij er zo uit: https://www.mupload.nl/img/svg13plpz653.jpg

Ik zie de lijn nu een stuk duidelijker, manlief ziet hem nu ook. Alleen ja is het nu natuurlijk uuuuren later. dus mag ik hem niet meer aflezen van de bijsluiter haha. 
Vorige keer dat ik deze test gebruikte had ik uren later alsnog echt niks te zien, dus dit is echt wel anders. 
Ik durf nog niet echt te hopen, gooi er vrijdag nog maar weer een test tegenaan (morgenochtend moet ik te vroeg naar werk) ik vind het echt super spannend zeg!!!

Terug
Bovenaan