Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi lieve dames,
Ik lees hier ook graag mee? volgende week verwacht ik mijn eisprong, weer een kansje. Voor ons is het de 2e ronde voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal, maar erg leuk!
Even afwezig geweest maar wel meegelezen. Ik sluit me aan bij de dames die de eisprong al gehad hebben en nu vreemde kwaaltjes.. ook gevoelige borsten en steekjes in de onderbuik. Ben benieuwd! A.s. weekend is mij NOD ergens.
@xxNH deze is nog niet positief zoals ik het kan zien vanaf de foto. Het streepje moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep. Ik neem aan dat de controlestreep rechts staat? Ik gebruik andere ovulatietesten.
De volgende dagen door blijven testen op hetzelfde tijdstip. Succes.
@goodluck het zou kunnen toch? Je nod komt ook dichtbij. Miss morgen een early test of even wachten tot donderdag? Overgeven doe ik nooit dus zou voor mij echt een teken zijn.
@xxNH dit was bij mij positief! Daarna werd hij weer lichter. Gebruik sensitest.
@zomerkind jaaa kruipt voorbij idd! Laat het echt snel okt zijn! Betreft je symptomen hopelijk betekend het goed nieuws dan!
Mama Dtje: Wat balen! Hopelijk volgende keer beter. Ik heb geen ervaring aangezien wij voor ons eerste kindje gaan.
Goodluck: Je zou bijna denken dat dit bijna niet anders kan als ik dat zo lees, maar nog even aftellen dus! Ik ben niet bekend met de symptomen (ben nog nooit zwanger geweest).
HappyH: Welkom bij de symptomen club, haha. Hopen op positieve berichten!