NOD oktober 2020

Hoi meiden,
Ik ga toch eens schrijven...
Gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test. Wat een heerlijk gevoel he? Geniet!

Hier inmiddels moeder van een zoontje (13 maanden) en bezig voor nummer 2. Het is voor ons de 2de ronde en ik heb 10 oktober mijn NOD. Spannend dus weer :)

Nergens last van. Maar dat had ik bij de 1ste ook niet. Dus het is toch echt afwachten haha.

@Kyraatje wat naar! Dat is dan natuurlijk weer een nadeel aan die vroege testen. Hopelijk komt het deze maand helemaal goed!

@mumslove welkom! Stiekem voor mij wel fijn om te horen dat niet iedereen zich meteen zwanger voelt. Ik voel nog helemaal niks (behalve steken in m'n borsten), maar dat hoeft dus niet te betekenen dat ik niet zwanger ben. 

Ik heb de nieuwe (toekomstige) mama’s toegevoegd aan het NOD lijstje op de 1ste pagina. 

Hier loopt de spanning op. Ik wil echt wachten met testen tot donderdag of zelfs vrijdag. Ik voel me met vlagen misselijk maar dat kan ook omdat ik de spanning te veel laat op komen. Verder voel ik wat druk onderin de buik. Bij mijn vorige zwangerschap is het de 4de ronde gelukt. En heb pas de 4de ronde een dag voor de NOD getest. Waarom ik die ronde wel getest heb voor de NOD?? Misschien toch een gevoel gehad dat het raak zou zijn. In mijn beleving nauwelijks klachten gehad voor de NOD en de rest van de 9 maanden ook niet. 
We wachten nog een paar daagjes af. 
@littlebite fijn dat de test oploopt. 

@Loeswies: Klopt! Het zegt ook helemaal niks. Veel vrouwen gaan volgens mij ook dingen voelen als ze denken dat ze misschien zwanger zijn ;)

Ik moet zeggen dat ik voor mijn zwangerschap een miskraam heb gehad en toen had ik wel symptonen... heel erg pijnlijke borsten vooral. Dus ja. Uiteindelijk zegt alleen een test of je zwanger bent!
Thanks voor het toevoegen:) @Mamavanloesje: wat mega spannend!! Dus jouw NOD is donderdag? Ik duim met je mee! Bij mij was het vorige keer overigens pas in ronde 10 (mk) en daarna ronde 11 raak... dus ik ben benieuwd of we dit keer weer zo lang moeten wachten.

Wat gezellig weer nieuwe dames erbij, welkom @FieV en @Mumslove
@gebruiker10277092 ook voor jou zo spannend, hoop het echt! Misschien houden we ook ook wel voor dat we naar de volgende ronde gaan als een soort bescherming om niet te erg teleurgesteld te zijn, dat hou ik in ieder geval vol haha.
@mamavanLoesje, echt zo knap van je dat je wacht met testen! Dat zou ik ook echt moeten doen, neem ik mezelf de volgende ronde voor ;-). Ik hoop ook voor jou op een positieve test. We duimen samen! 

[quote quote=10361568]@ elfje Ik ben ook aan het wachten tot mijn lichaam weer ‘werkt’ Hoeveel weken heeft het bij jou nu geduurd na het stoppen van de pil. Ik zit nu op 1 week later en nog niet ongesteld… Ik zit nu ook in de 1e ronde voor ons eerste kindje.[/quote]
Wat leuk dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan! Bij mij duurde het 35 dagen dat de menstruatie begon na de pil! Dus nog even gedult hebben.. ??

Ik merk dat ik het nu spannender vind dan bij de eerste. 
Bij de eerste kon ik ook wachten met testen tot een dag na mijn nod. 
Nu wil ik het liefst zo gauw mogelijk testen. Maar ga echt wachten tot mijn nod. Al vind ik dat heel moeilijk. Meer die het nu spannender vinden?

Terug
Bovenaan