NOD oktober 2020

@poni ja vind het ook echt veel spannender.. Ik denk ook de hele tijd van alles te voelen of te merken ? Nu toch echt maar wachten tot donderdag of zelfs vrijdag. Hoe harder ik zeg er niet mee bezig te zijn hoe meer ik ga googelen op symptomen of andere dingen ga voelen.. 

[quote quote=10361796]Ik merk dat ik het nu spannender vind dan bij de eerste. Bij de eerste kon ik ook wachten met testen tot een dag na mijn nod. Nu wil ik het liefst zo gauw mogelijk testen. Maar ga echt wachten tot mijn nod. Al vind ik dat heel moeilijk. Meer die het nu spannender vinden?[/quote]
MEGA spannend! Ik zeg maar de hele tijd tegen mezelf dat ik maandag ongesteld word, dan ben ik (hopelijk) minder teleurgesteld als het echt zo is. 

Maar waarschijnlijk ga ik voor die tijd alsnog testen, want ik heb 0 zelfbeheersing. Hoe zou het zijn als ik voor de tweede ga, als jij al zo nieuwsgierig bent. ?

@poni klopt donderdag mijn nod ?
@loesewies ik herken dat ook wel zeg ook tegen mijn man dat ik denk dat ik donderdag toch ongesteld ga worden en het deze maand nog niet is gelukt. Maar toch blijft het me bezig houden 

@loesewies hopelijk blijft de menstruatie weg en heb je een positieve test in handen ;-) ik hou het ook niet vol tot mijn nod denk ik haha
@gebruiker10277092 ik zeg precies het zelfde tegen mijn man. Alleen ik ben een week later. 

@poni, zo herkenbaar! Bij de eerste was ik veel nuchterder. Nu zoek ik van alles op internet, ik denk elke maand wel iets te voelen, ga vroeger testen enz. Om gek van te worden... Wanneer is jou NOD? 

[quote quote=10361821]@poni, zo herkenbaar! Bij de eerste was ik veel nuchterder. Nu zoek ik van alles op internet, ik denk elke maand wel iets te voelen, ga vroeger testen enz. Om gek van te worden… Wanneer is jou NOD?[/quote] Ja was ook bij de eerste veel nuchterder. Toen was ook ik minder met mijn lichaam bezig als nu.  Nu juist heel veel.  Mijn NOD is de 14e. Nog een week. 

Die van jou is a.s Donderdag toch?

Terug
Bovenaan