NOD oktober 2020

@ kilimmiex, de app zegt 22 oktober. Denk zelf 23 of 24 okt pas  omdat mijn eisprong ook later was. We zullen het zien... deze week wachten vind ik altijd nog wel te doen, maar die week erna duurt altijd zolang. Zelf twijfel ik ook om minder te sporten. Ga nu 3x in de week en dan lessen zoals bodycombat  en bodyattack. Vrij zwaar. Misschien ook niet goed voor een innesteling. Je gaat van alles verzinnen hihi
@ xxnh zo te zien is het geweest op 27 ongeveer. Als je die dagen gezellig gemaakt heb, zit je goed lijkt mij.

@ jorienh het blijft altijd spannend. Gezonde spanning is het, je wil dit zo graag. Hoe oud is je eerste nu? Welkom hier in iedergeval 

Ja heel spannend en leuk?

onze zoon word in december 2. Dus dan zou er ongeveer 2,5 jaar tussen zitten mocht het meteen lukken.
ik heb voor mijn zoon een miskraam gehad en daarna meteen weer zwanger. Dus beide keren in de eerste ronde.. hopelijk nu ook? maar goed ook weer 2 jaar ouder dus wie weet moeten we nu wat langer wachten..

Welkom Jorienh! Spannend! Veel succes&plezier

@AstridLynn. Dat kan inderdaad wat zwaar zijn misschien. Vraag je teveel van je lijf. Even de aankomende 2 weken wat minderen?
Ik ga nu hele dagen thee en warme soepjes eten/drinken. Ken je een koude baarmoeder? Denk dat ik dat wel eens zou kunnen hebben. 

Ja 26 en 28 gezellig gemaakt timing is dus wel goed. ? vandaag nog geen tekenen van krampen of iets. 

welkom jorienh! Zou toch wat zijn als je weer de eerste ronde direct zwanger bent! ??

Hier vandaag hele dag menstruatie pijn. Heb ik altijd een paar dagen voor mijn menstruatie begint. 
Nu weer ben ik bang..
Nod de 14e. 
Nog dames getest dit weekend?

Poni snap dat je dan vreest voor een menstruatie, maar het hoeft niets te betekenen. Blijft alsnog spannend! 
Ik heb donderdag mn eisprong gehad, maar vandaag bij een toiletbezoek had ik een hele sliert rekbaar slijm hangen ? heeft iemand dat weleens gehad cervixslijm na de eisprong? 

Tnks voor de tip @KimmieX.
 Ik kan dat wel geloven ja, het koude baarmoeder verhaal, meteen opgezocht! Ik ga me iig warmer kleden en vanaf nu en mn laarsjes dragen met warme sokken ipv sneakers met blote enkels zoals ik normaal vaak doe.
Wel interessant, heb een lutale fase van 11 dagen gemiddeld, koude baarmoeder 10 of minder, valt te proberen dus ?
Zit nu op 2dpo. Heb de afgelopen 2 weken niet veel mee gelezen, vond t in t begin zo ontzettend druk dat ik t niet kon volgen, ben toen ff afgehaakt. Nu zie ik weer vaak bekende namen voorbij komen ? Gezellig dames   
Welke pagina staat t NOD lijstje?

Terug
Bovenaan