NOD oktober 2020

Kimmiex nog nooit van gehoord een koude baarmoeder. Heb jij daar last van? Ik ga proberen 2weken rustig aan te doen. Vind lastig, want is mijn uitlaat klep hihi 

[quote quote=10362464]Gefelicteerd @alittlebit! Hier is mijn NOD 11 oktober… nu had ik gister heeeeel licht roze afscheiding… dus ik dacht mijn eerste menstruatie breekt door, maar nu weer helemaal niks .Wil wel graag weten wat het is want ik heb dingen waar ik normaal nooit last van heb en zou er graag een verklaring voor willen. Ben 15 jaar aan de pil geweest dus weet niet meer hoe mijn menstruaties vroeger waren maar de laatste tijd last van steken daar beneden paar dagen misselijk geweest en nu enorme vreetbuien.[/quote]
Hee Dressuurmiep, weet jij al meer? Vandaag is/was je NOD toch? 

[quote quote=10363013]Kimmiex nog nooit van gehoord een koude baarmoeder. Heb jij daar last van? Ik ga proberen 2weken rustig aan te doen. Vind lastig, want is mijn uitlaat klep hihi[/quote]
Ik weet niet of ik het heb. De kenmerken heb ik wel. Plus altijd koude handen/voeten. Dus kan het altijd proberen toch? Warmer kleden en wat warmere dranken drinken (dronk ik heel sporadisch)
Haha ja dat snap ik als het je uitlaatklep is. En als je wel gaat maar gewoon wat anders doet?

Heb het lijstje weer even wat naar boven gehaald. Volgens mij missen we er nog wat. Dus graag even aanvullen?
Nod
1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
16 okt: BelgoGermano
22 okt: AstridLynn 
24 okt: Kimmiex
24 okt: JamieV
29 okt: Jorienh

[quote quote=10363035]
Heb het lijstje weer even wat naar boven gehaald. Volgens mij missen we er nog wat. Dus graag even aanvullen
Nod
1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
16 okt: BelgoGermano
22 okt: AstridLynn
24 okt: Kimmiex
24 okt: JamieV
29 okt: Jorienh
[/quote]
Dit is het verkeerde lijstje. Goede lijst staat op pagina 1 ?

Goedemorgen dames, morgen is mijn NOD en ben bezig met ongeveer ronde 12, met ook een MA op 9 weken in juni. Zo naar de huisarts voor de laatste onderzoeken en dan krijg ik de doorverwijzing naar het ziekenhuis om de mogelijkheden voor behandelingen te bespreken. We blijven hopen op een mooie test de 14e... Geen klachten, maar dat had ik de vorige keer ook niet vóór 5 weken. 

Goedemorgen,

@lolaa: ik duim voor je mee!!

deze ochtend beginnen testen met clearblue ovulatietesten. En meteen piekvruchtbaarheid. Vreemd want ik dacht eigenlijk nog niet te starten met testen. Vandaag dag 10 van cyclus. Vorige cyclus had ik piek op dag 14 ook zonder de knipperende smiley. Ligt misschien aan het feit dat ik niet elke dag heb getest maar zo om de twee dagen.. En ik ben ook pas begin sept gestopt met de pil. Eerste ronde was ik wel heel regelmatig. Ovulatie rond dag 15 en menstrutie dag 27. Nu dus ronde 2.
Lijkt de piekvruchtbaarheid betrouwbaar voor jullie? Nu blijft smiley 48u staan. Ik zal misschien best erna ook nog paar dagen testen zo ben ik zeker dat het geen fout was.:)
Gelukkig hebben we het afgelopen dagen al gezellig gemaakt. Hoe denken jullie over het elke dag gezellig maken in verband met spermakwaliteit? Heb tegenstrijdige zaken gelezen. sommige zeggen ze dat het beter is voor de kwaliteit omdat ze sneller zwemmen andere zeggen dat er dan minder zaadcellen gaan inzitten... afgelopen 3 dagen al gezellig gemaakt. Zou misschien vreemd zijn als ik dan rond de piekvruchtbaarheid het niet doe?:)
Bedankt voor jullie hulp!

Terug
Bovenaan