Nod oktober 2022

Froetie: Ja alleen zit ik vandaag op cyclusdag 22?! Als hij pas over een week zou komen dan zit ik op 45 dagen?!! Dat is me nog nooit gebeurd. Ook niet voorafgaand aan andere zwangerschappen. Max 35 dagen.
Ik test vanavond sowieso nog maar ik verwacht dat hij nog lichter gaat zijn.
Heb sinds vandaag ook last van mijn borsten en dat herken ik van afgelopen 2 maanden, dat de kwaaltjes al kwamen vanaf vermoedelijk eisprong. Heb daar afgelopen 2 rondes steeds last van gehad : zere borsten, af en toe steken, misselijk met vlagen.
Hebben jullie dat ook in de periode tussen eisprong en NOD? 
Rijstkoker hoe is het bij jou?! Hoop zo dat alles goed mag gaan! 
 
Wel apart Froetie, heb je dat elke ronde?
Ik deed het testen ook voornamelijk om mijn NOD te bepalen. We hebben sowieso om de dag seks.
En nu afgelopen dagen dus elke dag en aankomende dagen ook nog voor de zekerheid denk ik.
Hopelijk is het genoeg... ?
 
Ik heb dat inderdaad elke ronde. Dan denk ik hij komt eraan . Alleen kan ik streepjes ook niet linken aan mijn eisprong buikpijn die krijg ik pas echt de week erna . Hmm vreemd ja als je z'n regelmatige cyclus hebt van rond de 30 a 35 dagen . Ik herken het wel hoor  ik heb altijd veel last van mijn eisprong veel buikpijn  en misselijk en gevoelige borsten . Dat ik er zelfs niet lekker van ben  
 
@Pandalover Ik herken je klachten inderdaad. Ik heb ook vaak tussen m'n eisprong en nod zere borsten (vooral de onderkant van m'n borsten zijn heel gevoelig), soms wat steekjes/krampjes hier en daar. Deze ronde had ik na m'n eisprong ook echt last van afscheiding die een beetje naar ijzer rook (sorry voor de details..) Ik weet niet of iemand dit toevallig herkent? 
Maar de meeste klachten die ik heb tussen m'n nod en eisprong wijzen bij mij vaak op een naderende menstruatie en hoeven dus niets te betekenen bij mij. 
 
Fijn dat jullie het herkennen haha!
@kleinwonder nee bedoel ook niet dat het op een zwangerschap zou wijzen maar wel dat mijn eisprong geweest is.
Had net inderdaad ook hele wittige afscheiding, beetje klontjes. Sorry haha maar dat lijkt er voor mij ook op alsof mijn eisprong geweest is.
Wat trouwens bij mij wel echt 1 van de eerste symptomen was, bij alle 3 mijn zwangerschappen (waarvan de laatste dus snel mis ging), was het hebben van een droge mond! 
 
@Pandalover Ja dat herken ik inderdaad ook! Van je afscheiding dan! Droge mond heb ik nog nooit echt als symptoom gehad maar wellicht ook omdat ik nog nooit een positieve test in handen heb gehad.. 
 
Graag zou ik jullie ervaringen willen horen! Ik hou zeker van een drankje op zijn tijd en ben ook onwijs gek op rauwe producten zoals rauwe zalm, gerookte zalm, carpaccio en filet american en dergelijke. Ik weet dat je deze producten niet mag eten en alcohol mag drinken als je zwanger bent, maar als je zwanger wil worden? 
Ik hoop dat jullie ervaringen met mij willen delen. In hoeverre hielden jullie rekening met alcohol drinken en het eten van rauwe producten tijdens het proces van zwanger worden? 
 
 
Terug
Bovenaan