Nod oktober 2022

kleinwonder ik probeer er nu al wel op te letten. Geen alcohol, geen rauwe dingen, minimaal koffie (wil helemaal stoppen maar lukt nog niet). Op zich hoeft het allemaal niet maar heb het idee dat mijn lichaam dan 'schoner'  is en beter ontvankelijk voor een zwangerschap. 
 
@Kleinwonder: ik heb daar nooit zo op gelet. Alcohol drink ik al vrijwel nooit, koffie max 3 op een dag. Dit is al jaren zo, dus was ook zo bij mijn andere zwangerschappen.
Ik at gewoon alles totdat ik een positieve test had. Misschien beetje stom, maar stel dat het maanden duurt, dan vind ik niet dat ik mezelf dat moet ontzeggen haha, dat is al kut genoeg dan :p
Hetzelfde geldt voor alcohol, je hoeft echt pas te stoppen vanaf de positieve test en zelfs dan heb je nog een week voordat het bij de baby komt, maar ik stopte direct. Bij mijn 2e zwangerschap was het direct raak, hadden we niet verwacht, en de avond voor de positieve test nog lekker aan de wijn. Voelde ik me wel even rot over maar ook de verloskundige zei dat dit geen kwaad kon met die termijn.
 
 
Wat ik al dacht... Net de ovulatietest gedaan, het streepje is bijna weg..
Pfff.. Weet eigenlijk niet waar ik op hoopte haha. Maar goed nu maar afwachten tot de 16e sowieso en dan zien we wel of het nodig is dat ik ga testen.. 
 
Kleinwonder ik let alleen erop dat ik rondom mijn eisprong en de wachtweken geen alcohol drink.
Verder eet ik alles tot  ik een positieve test in handen heb.?
 
Ik zelf zou voor de zekerheid even door testen.  Kijken of dit echt je piek was.? dit was je 1e ronde ovulatietesten  toch?
 
@pandalover Door testen als je twijfelt.. of je kan hem nog voor de 13e gehad hebben dat weet je ook niet zeker?! 
ben echt heel benieuwd 
 
Terug
Bovenaan