Nod oktober 2022

Nou dat zou helemaal wat zijn Minimin!! :O
Dan zou ik nu al veel verder zitten. Maar kan het me niet voorstellen. Streepje op die 2 dagen is dikker dan CD13. 
En klopt ook met een cyclus van 30-35 dagen.
Maar ja misschien toch maar door testen dan.. Pfff. 
Denk nu echt bij mezelf was ik er maar nooit mee begonnen haha
 
Lastig, het zou je piek kunnen zijn geweest, al lijkt het niet op een piek omdat die  niet super donker is . Maar dit kan schijnbaar per vrouw verschillen. Ik heb bijv dat mijn ovulatietesten  nooit wit zijn altijd een licht streepje. Terwijl bij sommige vrouwen die wel spierwit word  als ze niet in hum vruchtbare dagen zitten. Jij hebt je afscheiding van na je eisprong dus het zou goed kunnen  dat je hem wel gehad hebt. Lastig. Jij voelt je eisprong dus niet ?   Ik merk bijv dat mijn vruchtbare dagen eraan komen door mijn afscheiding.  Zodra ik vruchtbare afscheiding heb dan heb ik zo na 4 a 5 dagen mijn piek. En ook dan begint mijn buikpijn. Ik denk door het groeien van mijn eitje.  Zodra die dan springt is mijn buikpijn de dag na mijn eisprong verdwenen.  
 
Ik voel wel van alles Froetie maar weet het niet goed te linken.
Ik had vorige week woensdag en donderdag veel afscheiding (doorzichtig) en steken in mijn buik. Vrijdagavond vreselijke hoofdpijn.
De strepen waren dus donderdag en vrijdag donkerder. En heb sinds zaterdag geen steken meer, afscheiding is ook minder, nu af en toe juist wat meer wit/klonterig. 
Sinds vanmiddag dan wel weer wat last van mijn borsten maar dat komt dus vaak na mijn ovulatie...
Dus vandaar dat ik toch denk aan zaterdag eisprong, maar ja wie weet maak ik mezelf wel gek! ?
En ik had inderdaad de andere dagen helemaal geen streepje dus wat dat betreft zou het dan wel kunnen!
 
@pandalover ja ik weet t niet hoor haha mijne was vorige keer dag 11 al !
maar omdat jij nooit een tweede lichte streep hebt en toen opeens wel 2 die donker waren kan het meer donderdag en vrijdag geweest zijn. 
pff spannend hè !
 
Ik zou ook nog even doortesten @Pandalover.  Je weet nooit. Ik ben blij dat ik doorgetest heb ook want anders had ik mijn piek niet gezien. 
Ging er vorige maand vanuit dat zo'n lichte streep het maximale voor mij was maar dat was dus niet. Had toen ook moeten doortesten.
 
@pandalover sommige mensen krijgen gewoon geen dikke streep en blijft het bij lichte streepjes, dus zou goed kunnen dat dit je piek was hoor. Voor een eventuele volgende ronde zou je misschien extra gevoelige ovulatietesten kunnen proberen!
 
Ik heb extra gevoelig ovulatietesten gebruikt maar voor mij zijn ze te gevoelig en blijf ik constant dikke strepen houden. Mocht het deze ronde niet lukken dan wil ik de volgende ronde gewone ovulatietesten gebruiken. Welke testen raden jullie aan?
 
Terug
Bovenaan