Nod oktober 2022

@NolaMichelle Ja hier inderdaad hetzelfde. Ik zat ook al erg vroeg aan de anticonceptie en pas 5 maanden geleden mee gestopt dus het was ook maar afwachten hoe het zou gaan. Tot nu toe dus regelmatig en hoop ook dat dit zo blijft. Je geeft aan dat je denkt dat je eisprong 6 oktober is, dan denk ik dat je woensdag of donderdag je piek hebt!  
 
 
 
Ik zit nu 5 dagen voor m'n nod.. Begin het nu toch steeds weer spannender te vinden.. Ik heb eigenlijk vrijwel nergens last van enkel gevoelige tepels en de onderkant van m'n borsten zijn wat pijnlijk bij aanraking. Sowieso lastig om zo vroeg al ergens een symptoom aan de koppelen wetende dat dit echt geen teken hoeft te zijn en het net zo goed een menstruatie kan betekenen. Ik kan alleen nog maar afwachten nu en hopen dat m'n menstruatie niet komt zaterdag!
 
Jeej voor het goede nieuws Kaat en rijstkoker! Fijn om idd ook positieve verhalen te horen. Hopen sluiten er hoop bij aan!
Kleinwonder..5 dagen voor is echt spannend ja. Knap ook dat je kan wachten. Maar snap het wel.  Hou ons op de hoogte!
 
@kleinwonder ja ik verwacht ook dat ik donderdag een smiley te zien krijg en dan maar even extra me best doen ??? 


Voor jou een spannende week! Indd soms lastig om je menstruatieklachten niet te verwarren met zwangerschapsklachten en andersom... Nou ik duim voor je!
 
@kaat @rijstkoker wat een super nieuws, gefeliciteerd!
Hier verwacht ik dinsdag mijn NOD, wat pijnlijke tepels en meer afscheiding.. kijken hoelang ik het volhoud om niet te gaan testen hahah. 
 
Oeh spannend! Ik ga voor de 16e. Eerder mag ik niet testen van mezelf.
Al maak ik mezelf nu alweer helemaal gek. Steeds meer een droge mond (bij alle 3 de keren eerste symptoom) en nog steeds pijn aan mijn borsten. Verder geen klachten. Echter als hij donderdag /vrijdag positief was kan dat nog helemaal niet. Nu twijfel ik dus weer of mijn eerste streepje toch niet mijn piek was... Maar dan zit ik nu op 10dpo. Kan ik me aan de andere kant ook niet echt voorstellen. We wachten maar af..
Jullie klachten?
Zal anders even een overzicht maken van NOD! :) 
 
Terug
Bovenaan