Nod oktober 2022

Als je de 16e test met de Early ben je sws postief als je zwanger bent Ipv Tuur streepjes zoeken ! Dus zou echt proberen te wachten Hihi 
 
Als je de 16e test met de Early ben je sws postief als je zwanger bent Ipv Tuur streepjes zoeken ! Dus zou echt proberen te wachten Hihi 
 
Wat spannend allemaal dames! Ik duim voor jullie en kom hier af en toe nog even spieken de komende tijd om te kijken hoe het jullie vergaat. Succes met wachten de komende dagen... ik vond dat ook echt verschrikkelijk ;-)
 
Ooohh ja dat wachten is echt killinggg! GRRR!
Uuhh tja over mijn ovulatietesten: uiteindelijk dus die 2 dagen streepjes gehad. En ik ga er toch maar vanuit dat dat mijn piek was ondanks dat de streepjes niet net zo donker waren. Maar qua timing (dan dus een cyclus van 35 dagen) zou het wel kunnen kloppen.
Ik twijfel nog om dit weekend nog een ovulatietest te doen. Maar ergens wil ik mezelf ook niet helemaal gek maken. Dat doe ik al genoeg hahaha. Dus ergens ook zoiets van ik laat het los en we hebben nu om de dag seks.
En dan zien we het wel... Pfff...
Ik heb nog steeds pijn aan mijn borsten. Veel meer dan normaal rond deze tijd (net na ovulatie als dat dus klopt).
Ik zal even een nieuw schema maken 
 
Rijstkoker zwanger
Kaat zwanger 
Kleinwonder 8 oktober 
Forpusje 9 oktober 
Molliee 11 oktober 
Noenoe 12-14 oktober 
Pandalover 16 oktober 
Minimin 16 oktober (maar gaat voor 18 okt haha)
Froetie 19 oktober 
 
Help ik verlies echt een heel klein beetje bloed en heb af en toe lichte kramp in mijn rug. Het zijn maar een paar druppies, maar toch. Zou dit dan toch de innesteling zijn of wordt ik opeens te vroeg ongesteld? Bloedverlies op 11 dpo heb ik eigenlijk nog niet eerder gehad alleen de keer dat ik zwanger bleek te zijn. 
 
Ooohhh spannend Forpusje!! Nou ja als je dit de vorige keer ook had op 11dpo en je toen zwanger bleek lijkt het goed nieuws toch? Ik duim voor je!!
En ondertussen heb ik hier vreetbuien.. Gisteren al een stuk taart op mijn werk op en nu weer, oepss! ?
 
Geen idee forpusje  bij mij betekend bloed gewoon ongesteld  nog nooit een innestelings bloeding gehad. Over een paar dagen testen als het niet doorzet ?
 
Terug
Bovenaan