Nod oktober 2022

Rijstkoker zwanger
Kaat zwanger 
Kleinwonder 8 oktober 
Molliee 11 oktober 
Pandalover 16 oktober 
Minimin 16 oktober (maar gaat voor 18 okt haha)
Froetie 19 oktober 
 
Wat spannend allemaal!! Mijn nod is 9 oktober. Maar ik denk dat ik pas volgende week dinsdag wil gaan testen op 11 oktober. Tenminste als ik het vol hou haha.
Wel wat klachten: schimmelinfectie, hoofdpijn, onrustige huid en wat kramp. Toen ik de vorige keer zwanger bleek te zijn was ik nu al misselijk en had een vreemde smaak in mijn mond. Maar hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn. Het stomme is dat bijna alles ook met je menstruatie te maken kan hebben. Ik merk dat ik deze twee weken echt het lastigste vind en dat ik er veel meer mee bezig ben. 
 
Pfff ik denk dat ik mezelf gek maak hoor, maar ik moet het toch effe kwijt.
Vandaag was ik aan het werk en ging ik even naar de toilet. Bij het afvegen had ik ineens wat rood bloed bij mijn afscheiding. Toen ik daarna nog eens afveegde was het weg. Echt maar een heel klein beetje dus. Nu ik dit schrijf begin ik zelfs aan mezelf te twijfelen of het niet toch al op het wc papiertje zat. Ik zit nu 12 dpo dus het zou heel eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar kan me dat haast niet voorstellen omdat maar heel weinig mensen dat hebben. Ik heb wel een wat zeurderig gevoel wat lijkt op menstuatiepijn alleen dan niet zo heftig. Het is allemaal een beetje aan het rommelen daaronder. Dus of ik word te vroeg ongesteld of het is iets anders.
Verder doen alleen m'n borsten wat zeer, maar niet echt pijnlijk ofzo. En heb ik wat puistjes gekregen een paar dagen geleden, maar die zijn ook alweer bijna weg. Ik kan er dus eigenlijk ook helemaal niets mee! Pff het is soms zo lastig!
Herkent iemand van jullie dit toevallig? Ik heb wel vaker last van buikpijn een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden dus dat kan het natuurlijk ook zijn, maar ik hoop op wat anders!?
 
Handig inderdaad panda dat overzicht. 
Ik heb nog geen symptomen haha ik lig nog met m'n benen in de lucht ?
Vandaag mijn eisprong.. dus mijn ellendige 2 wachtweken moeten nog beginnen 
 
Forpusje: ja dat is irritant he, dat het echt met allebei te maken kan hebben!!
Kleinwonder: ooohhh wat spannend! Ja het kan natuurlijk van innesteling zijn, of toch je menstruatie eerder.. Pfff afwachten dus. Sterkte! Ik herken wel dat gerommel onder in je buik en ik had bij mijn zwangerschappen aan het begin dat het dan ook een beetje uitstraalde naar mijn liezen.
Hahaha Froetie, jij doet dat dus ook? Je benen in de lucht? :p ik doe het meestal ook even hahahaa maar voel me dan zo onnozel ?
 
Goedemorgen allemaal ,
het is zo lastig dat wachten en denken dat je van alles voelt! Ik weet van mij eerste zwangerschap was ik er dus niet mee bezig en voelde ik oprecht ook niks haha 
pas toen ik dacht huh ik ben niet ongesteld toen voelde ik van alles.. 
froetie ik ga echt stuk om jou hahaha 
Ik hoop echt dat we allemaal lekker een positieve test hebben straks 
helaas kunnen we niks meer doen dan afwachten !! 
 
kleinwonder dat is echt verschrikkelijk ja. Je weet niet wat wat. En je bent zo dicht op je NOD dus dan zakt de moed al in je schoenen. Niks aan te doen dan afwachten :( Maar je hebt nog steeds niet getest? 

Forpusje ook spannend! 
Ik wil mijn NOD ook wel toevoegen aan jullie overzicht. Maar ik heb geen idee wat het zou zijn. Mijn app zegt 14 oktober. Maar als ik kijk naar de maanden hiervoor zou het ook 12 of 13 kunnen zijn. 
En ik ben nu pas 4 dpo zoiets (zou ook 3 kunnen zijn). 
Ik probeer te wachten tot de 16e met testen..... terwijl ik wel CB extra vroeg in huis heb ?
Pandalover wat was er nou gebeurd met je ov testen eigenlijk? Heb ik niet meer meegekregen. Even terugscrollen.. 
 
Terug
Bovenaan