NOD op kerst, wie nog meer?

hoi nanking
wat een spanning he als je toch een licht streepje ziet ff een paar dagen geduld hebben en wie weet is ie dan wel wat beter te zien ik zelf heb nog nergens last van voor zo ver ik weet ik ben dan wel een zwanger geweest maar ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je je voelt in het begin want dat heb ik overgeslagen want toen ik zwanger bleekt zijn was ik   al bijna 3 maanden dus ja ik heb echt een hele fijne zwangerschap gehad toen maar ja je weet ook niet hoe je 2e zwangerschap zal zijn dat is nog ff afwachten maar ik geef de moed niet op en misschien is het nu ook wel raak ik heb nou alleen veel slijm verlies en als ik een bepaalde beweging maak dan heb ik het gevoel dat mijn buik spieren in eens verkrampen of zo iets het komt wel daar vandaan ik weet niet wat ik er van moet denken ik zie het wel van de week.
laat je het wel ff wten als het streepje wat duidelijker is geworden??

groetjes bianca

NOD lijst kerstkindjes...

Datum??
(??) Debby - ronde 1 - 2e kindje
(14-26 december) Mamaloe - 3e kindje

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

24 december
Marjolein - 26 jaar - ronde 3
(24-27 december) Bianca - 26 jaar - 2e kindje

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo - 27 jaar -ronde 6 - 1e kindje

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Heidi - 29 jaar - ronde 1 - 3e kindje

Hallo meiden,

ik wou iedereen nog even succes wensen deze dagen en hopen dat veel van ons goed nieuws zullen krijgen met kerst en/ of oud en nieuw...
voor degenen die de rode duivels ondertussen al gezien hebben. die wil ik een heel erg liefdevol en 'klusvol' begin van het volgende jaar wensen!

gr. Janneke

quote: nanking reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-12-2006 15:26:23'));

hoi heidi,
dat gevoel van die menstruatie pijn had ik de afgelopen dagen ook, ik weet dat als ik zwanger ben ik afgelopen zaterdag bevrucht ben.
ik herken het gevoel ook van mijn vorige zwagerschap

Hé ja ik heb ook menstruatiepijn. Maar dan voornamelijk spierpijn. In benen en onderrug. Dat heb ik tijdens menstruatie ook vaak. En ook wat kleine steekjes in de onderbuik. Wat dat betreft denk ik dan weer dat het toch niet raak was, deze keer...

NOD lijst kerstkindjes...

Datum??
(??) Debby - ronde 1 - 2e kindje
(14-26 december) Mamaloe - 3e kindje

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

24 december
Marjolein - 26 jaar - ronde 3
(24-27 december) Bianca - 26 jaar - 2e kindje

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje JAAAAAAAAAAAA RAAAAAAK BINGO!!!!!!!!!!
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo - 27 jaar -ronde 6 - 1e kindje

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Heidi - 29 jaar - ronde 1 - 3e kindje
HOI   zoals jullie zien heb ik mijn naam bij gewerkt met een raaaaaakkkkk. ik ben ZWANGER.
er staan nu 2 dikke strepen.
wat een mega kerstkado en dat precies hetzelfde als 2 jaar geleden, mijn geluk kan niet op.
ik ben uitgerekend op 4 september (wanneer alles goed gaat natuurlijk) en van mijn zoontje was ik dat toen op 5 september.
heeft die paranormale man toch gelijk gehad met zijn knipoog.
helemaal super
sorry voor mijn enthousiasme, maar het moet er even uit.
voor de dames die eerdaags testen, heel veel sterretjes toegewenst en voor de andere dames, zet hem op met de volgende klus ronde.
ik blijf jullie in de gaten houden
dikke kus christel

Ha Christel geen sorry hoor voor je enthousiasme! Wat fantastisch heeeeerlijk! Gefeliciteerd!!! Geniet er van!!! Wat is het weer heerlijk vruchtbaar op het forum, ik heb er al een aantal gelezen die deze dagen zwanger geworden zijn!!

Maareh nu even nieuwsgierig hoor; wist je zeker dat je NOD pas 2e kerstdag zou zijn? (dat zou nl betekenen dat ik ook al zou kunnen testen..) en had je al eerder getest of nu vandaag "pas"?

Geweldig wat een kerstkado!! Ja had die man inderdaad toch gelijk!!
Duim je nog even voor onze laatste dagen??

Groetjes en een prachtige kerst gewenst! Olivia

hoi olivia,
ja ik weet zeker dat mijn nod op 2e kerstdag zou zijn, ik ben altijd erg regelmatig ongi.
ik voelde gewoon dat ik zwanger was, ik heb vanaf woensdag al getest en toen was er een minuscuul streepje, bijna niet te zien, maar vanochtend kon het niet missen, hij was overduidelijk.
ik weet niet of je al kunt testen, mijn hcg zat de vorige keer ook al vroeg in mijn lichaam en ik heb de testen van matcare en daarmee kun je al 4 dagen voor je nod testen. ik weet niet of jij de ook hebt??
probeer het morgenochtend gewoon eens zou ik zeggen
ben benieuwd

Hoi meiden.

Nou helaas....................  Gister kwamen de rd al! Veel te vroeg. Ik had altijd zo'n vast cyclus, maar nu in een keer al na 27 dagen, normaal 30 dagen.(ben wel een beetje ziek geweest, misschien daarom?)
Had dit eigenlijk liever na de kerst geweten, zo er net voor valt wel weer zwaar hoor.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik het ook echt moeilijk vind, misschien wel omdat het zo rond de kerst  denk ik  en je hoopt op iets positiefs! Heb nu eigenlijk nog ehelemaal niet zo'n zin in de kerst met lekker veel buikpijn en veel naar de wc. Lekker als je veel op bezoek bent bij familie.

Maar goed dat was even genoeg gemopper van mij, op naar de komende maand (zucht.......)

Ik wens jullie wel het aller beste hoor en veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand!!!!!!

Liefs  Marian

Terug
Bovenaan