NOD rond 13 april

Hoi! 
Is er nog een plekje voor mij?
Een iets ander verhaal dan jullie.. wij hadden de dag voor mijn verwachtte ovulatie een gescheurd condoom, maar een kindje zou hartstikke welkom zijn, mijn nod is 12 april :)
Kans is vrij klein dat ik zwanger ben natuurlijk, maar stiekem hoop ik het toch (a). We hebben al een kindje, eerste kerstdag geboren in 2016. Ik geef nog borstvoeding dus mijn cyclus is niet helemaal betrouwbaar ook.. kan een of twee dagen afwijken ook nog..
Ik heb momenteel nergens last van, maar hopelijk komt dat nog :p. En anders schrijf ik hopelijk weer ergens mee als onze dochter 2 wordt.
 
Hi allemaal!
Hoe gaat het hier? Hebben we al kwaaltjes (terug)? 
Ik voel zelf ook vrij weinig. Ben alleen ontzettend moe en soms een beetje buikpijn of een gevoelige zij. Lastig als je er zo op aan het letten bent.
@zwangere 22-er, natuurlijk is er nog een plekje voor jou. Spannend de komende periode, ook voor jou. 
 
Sannngroen, je zit na je eisprong en drinkt nog een drankje? Girl, stop ermee of begrijp ik je verkeerd? Ik heb de mbk (mijn biologische klok) app erg tevreden over en overzichtelijk.
beautyfullflower, Ja ik vind dat ook. Nee de app is nog erger. Plaatst gewoon 10x je bericht haahha. Klopt, je weet het niet. Ik doe mee met paar dagen of een week na de Nod testen mocht er nog niets zijn. Goede instelling!
Zwangere 22er, je zat wel precies goed kwa timming haha. Misschien moest het zo zijn. Even aftellen en wie weet. je menstruatie is best regelmatig als je maar 1-2 dagen af kunt wijken. Bij mij was er geen touw aan vast te knopen haha
 
Zwangere 22er ik wou ook nog zeggen top dat je nog bv geeft! Heb zelf ook lang gevoed dus respect!
KaatjeV ik probeer gewoon nergens op te letten. Dat gaat automatisch nu als je iets voelt. Ik probeer er nuchter in te gaan anders is de teleurstelling harder als ik teveel verwacht. Over paar daagjes weten we allemaal meer. Aftellen maar . . .
 
Haha ja, de eerste maanden verschilde het zo'n 10 tot 20 dagen maar dat gaat nu gelukkig beter! 
Dank jullie voor het welkom!
Volgens mij drinkt sanngroen normaal wel maar valt het nu juist niet zo op als zij de bob is!
 
 
10-20 is echt niets vergeleken met bij mij haha. Bij mij is het sinds de bevalling al een rommeltje zelfs nu met maanden gestopt met de bv. Oh, zo bedoelde ze haha. Dan begreep ik het inderdaad gewoon anders.
 
Oh, haha nou dan valt het bij mij mee! Ja soieso valt 2 dagen wel mee, maar kan dan natuurlijk ook na de ovulatie gebeurt zijn en dan kan ik niet zwanger zijn natuurlijk.. maar ik hoop het. 
Hoe lang heb jij borstvoeding gegeven? 
 
Zwangere 22er als jij zwanger wil worden moet je gewoon 2/3 weken actief zijn ;) misschien de billings methode gebruiken die is hier wel handig in en dan zit het wel goed. Maar hopen dat het nu al raak is natuurlijk!
24maanden, 2jaar precies dus. Dat was mijn doel ook. Hoelang wil jij nog voeden? en hoevaak voed je nog op een dag je kindje is 1 zei je he?
 
Terug
Bovenaan