NOD rond 13 april

@Siemaa toen wij voor ons eerste kindje gingen was ik in de derde maand al zwanger, maar ik kreeg toen een vmk. De vierde maand liep het helaas ook zo en de vijfde maand was ik zwanger van ons dochtertje. Hoelang duurde het bij jou voor je zwanger was? Ik vindt het inderdaad heel fijn dat ons dochtertje alles bewust mee gaat maken, maar zij is wel in de veronderstelling dat je moet trouwen om een babytje te krijgen. Ze vraagt overigens al geruime tijd om een zusje, een broertje wil ze niet, dus dat wordt nog wat als ze wel een broertje krijgt... Ik zou wel graag een jongetje willen. Heb jij een voorkeur?
 
@Siemaa, innesteling is nog te vroeg. Zit nu op de 18e dag van mijn cyclus. Heb een cyslus (met gebruik van Clomid) rond de 30/32 dagen. Meestal zo rond de 17e dag mijn eisprong. 
 
 
NiroFlo hoe weet je dat je een vmk kreeg? Had je positief getest? Ik weet het niet zeker maar er was een maand dat ik allerlei symptomen had en volgens mij is het toen misgegaan. Niet getest overigens. Maar 100% zul je het nooit weten. Had altijd een cyclus van 28 dagen maar toen werden het wel 10 dagen meer. Only God knows. Maar goed 4e ronde raak. Mijn zoon wil graag een zusje haha. Ik heb hele lichte voorkeur voor een meisje maar een jongen zou ook prima zijn. Klinkt cliché maar heb liever dat het een gezond kindje wordt met maakt niet uit welk geslacht. Denk overigens dat je als ouder altijd wel lichte voorkeur hebt voor het andere geslacht. Haha, jullie zijn dus niet getrouwd? Hoe komt ze erbij haha geloof?
Ingelou, ja dat lijkt mij ook nog vroeg. Nou afwachten maar tot je NOD. Heb je met clomid een grote kans op een meerling?
 
Terug van weg geweest!! Wat een hoop berichten en leuk dat we informatie delen? 
Gestopt met roken las ik, druk aan het klussen, dingen voelen wauw. Ik ben vooral deze twee weken erg misselijk. Normaal ben ik nooit misselijk. 
Ik klus nog niet met mijn partner wij hebben gewoon sex wanneer we willen. Toevallig zaterdag en gisteren. Vandaag ligt hij al lekker te slapen. En als het raak is,.. Dan is het welkom. Zo niet geen probleem. Het xal toch maar 1e ronde spontaan raak zijn. Hihi Kom ik gelijk op de vraag wanneer ga je testen? Euhh nog geen idee. Nog niet over nagedacht.ik denk dat ik dan doe 25 april. Dag voordat we op vakantie gaan naar Curaçao. En anders is dat weer een nieuwe week. ? 
Ik drink wel graag een drankje maar mensen zijn ook gewend als ik de BOB ben of drink een keer niet.
Foliumzuur van davitamon. Al ben ik nog niet heel secuur van het innemen. 
Wie van jullie hebben ook een kalender app? En welke gebruiken jullie?
 
@Halfwaythere,.. hey meid zat toevallig net in andere topic te lezen waar ik jouw verhalen ook heb gezien. Wat goed dat je zo oppakt en juist je verhaal doet hier in op het forum ipv afstand. Emotioneel mag je hier best zijn. Volgens mij gieren de hormonen hier al aardig rond. 
 
MH: dat klinkt dan inderdaad alsof je de eisprong gehad hebt. Kan best een dag eerder zijn. Bij mij was het zelfs 2 dagen eerder.
Siemaa: ik vind het ook nog vrij onoverzichtelijk dit forum. Je kunt niet in 1 oogopslag zien in welke topics je zelf hebt gereageerd. En als er weer is gereageerd zie je niet gelijk door wie (of dat je zelfs de laatste was die reageerde). Eerst het topic weer openen. Maar ik zit op de site. Wist niet dat er ook een app was. Misschien is die gebruiksvriendelijk?
Ik denk dat ik een paar dagen na mijn NOD ga testen mocht ik overtijd zijn. Ik voel nu juist helemaal niks dus heb ook echt zoiets van: ik kan nu niet zwanger zijn. Maar je weet het niet. Afwachten. Spannend!! T mag van mij wel eindelijk half april zijn.
 
@beautyfullflower ik heb nu ook geen klachten meer en mijn n.o.d. is komende week. Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken.
Heb zelfs geen pijnlijke borsten was ik normaliter voor de menstruatie krijg. Geen idee hoe dat kan ?
 
Terug
Bovenaan