NOD rond 13 april

Veel plezier! Zeker goede afleiding! En dan is de maandag al weer wat dichter bij woensdag of donderdag :D 
Ik vind het helemaal leuk en spannend voor jullie allemaal :) :p
 
Hai dames! Ik sluit me ook aan bij deze groep! Heb ook rond 13 april mijn nod! Voor ons nu de zesde ronde. Heb mijn eisprong (nog) niet gevoeld... spannend weer!
 
Dat hoop ik ook voor je! Hoe komt dat zo? Heb je andere leuke dingen op de planning staan of is het meer dat je het ermee zitten lastig ging vinden. Een half jaar is natuurlijk best wel lang voor iets wat je heel graag wil 
 
Toch wel vanwege de teleurstellingen elke maand.. misschien werkt het als ik er minder mee bezig ben!
Hoe lang zijn jullie bezig?
 
Ah ja dat begrijp ik. Nou ik hoop dat je leuke afleiding kan vinden deze maand! 
Wijzijn officieel nog niet bezig, maar we hadden de dag voor (waarschijnlijk) mijn ovulatie last van een gescheurd condoom.. en omdat een kindje bij mij wel heel welkom is (iets later was iets handiger geweest, maar ach) ben ik hier toch lekker mee gaan schrijven :D 
 
 
Zwangere 22-er leuke leeftijd heeft je dochter richting het peuterpubertijd haha. Oh, best vaak nog. Zijn het wel steeds korte momentjes? 2jaar is echt knap en gezond voor je meisje ook hoop dat het lukt. Wist je dat sommige kindjes geen bv meer willen als de mama zwanger is? Dan kan het anders smaken en weigeren ze en vaak is het dan einde bv periode. Daarom heb ik bewust gekozen voor als de bv periode voorbij was. Dacht zeg het even als je echt 2jaar wil voeden en zwanger wil worden maar dit nog niet wist ;) Ik denk eerlijk gezegd nog niet aan testen, maar paar dagen na de NOD of een week even kijken of ik het voel. Vorige keer wel en teste ik 5 dagen voor NOD positief. Wanneer wil jij testen? 
 
Xxe, heb je al symptomen? Wie weet.. het is echt aftellen nu voor jou
 
 
Terug
Bovenaan