NOD rond 13 april

Hi, 
 
Inderdaad een hoop berichten, wat leuk!
@halfwaythere @siemaa welkom is het voor jullie de eerste ronde?
@Kkay ook welkom! wat vervelend dat het tot nu toe nog niet gelukt is. Hopelijk geeft de uitslag van de testen rust en is het snel raak!
Ik heb een vraagje aan de dames die ook de sensitest ovulatietesten gebruiken. Eergister heb ik een test gedaan en het hele stickje bleef 1,5 uur rose. 2 duidelijke strepen maar niet knal de linker niet donkerder dan de andere (wat anders wel was tijdens mijn eisprong) het streepje was de laatste dagen donkerder aan het worden en nu is het streepje weer weg aan het vagen en nu twijfel ik of dat ik nu mijn eisprong heb gehad ja of nee. Heeft een van jullie dit ooit gehad? baal dat ik niet hertest heb :( De duidelijkheid over de eisprong is de reden dat ik die testjes doe dus baal er wel een beetje van. 
 
 
Hallo allemaal,
Ik sluit me graag aan in dit gesprek! Mijn NOD zou rond 9 april zijn. Ook ik heb PCOS. Ik heb afgelopen maand medicatie gebruikt en er was een mooi ei te zien. Afgelopen woensdag was hij weg, wat hopelijk betekent dat hij gesprongen is. Heb daarvoor vandaag bloed geprikt, dan kunnen ze dat testen. Ben benieuwd wat daaruit komt! Ik heb echt ontzettend veel rare klachten gehad rond de vermoedelijke eisprong. Gigantische hoofdpijn en werd ‘s nachts badend in het zweet wakker. Ook was ik erg duizelig en veel slijm. Herkenbaar? 
Het zou fantastisch zijn als ik na 1 ronde medicatie al zwanger ben! Wij zijn vorig jaar juni gaan proberen. Ik werd ineens niet meer ongesteld, vandaar doorgestuurd naar de gynaecoloog. 
Hoe gaat het met jullie en wanneer gaan jullie testen? 
 
 
M H als je foliumzuur&Vitd neemt en verder gezond en genoeg eet hoef je geen kauwvitamine erbij te nemen. Want dan neem je ook dubbel foliumzuur&VitD door die extra pil? Lijkt mij beetje teveel. En je weet wat je te wachten staat als je denkt dat je ei nadert :p
GZ Yes, eerste ronde. Heb wel al een kindje rondlopen van 2 die sindskort geen bv meer krijgt. Door de bv is mijn cyclus onregelmatig geworden, maar dacht dit keer mijn vruchtbare dagen te herkennen d.m.v. de billings methode. Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap testjes van de action gebruikt, maar ik neem aan dat het de bedoeling is om na 10min de test niet meer te vertrouwen. Een uur is wel heel lang. Soms kan je test geen knaller aangeven, dat heb ik ook ervaren. Zou uitgaan van de donkerste test dat daarna je eisprong volgde.
Kaatje, als je goed geklust hebt bij dat mooie ei zou het zomaar kunnen. Wat zou dat fijn zijn, eerste ronde raak! Die symtomen kunnen misschien gekomen zijn door de medicatie? Dat je lichaam extra goed zijn best deed voor dat ei. 
 
Even een andere vraag, zitten jullie op de site of op de app? Vind het allemaal een beetje onoverzichtelijk hier. 
 
@GZ
Tweede ronde hier. Helaas erg onregelmatige cyclus. Met geen mogelijkheid te vertellen hoe mijn eisprong etc allemaal loopt. 
 
Siemaa.... ja dat zou inderdaad ook nog kunnen. Wat is dit spannend. Gelukkig heb ik het komende week erg druk. Dan is het zo 9 april ? 
 
 
Jeetje wat alweer veel nieuwe berichten sinds de laatste keer dat ik keek, leuk! Ook leuk om te lezen dat zoveel meiden rond dezelfde datum hun NOD hebben! ?
Zelf denk ik dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad. Vanmorgen veel krampjes onderin m’n buik en een klein beetje bloed verlies. We hebben goed “geklust” afgelopen dagen dus... Fingers crossed! ??
Ik slik trouwens ook de foliumzuur tabletten van de Kruidvat. 
 
@Kkey fijn dat alles goed bleek te zijn uit het hsg onderzoek met jou en je man! Hopelijk nog meer goed nieuws voor jullie rond 13 april!
@MH Davitamon is inderdaad aan de prijzige kant, maar ik ben er wel heel tevreden over! Sinds een jaar krijgt ons dochtertje ook vitamines van Davitamon, omdat zij heel vatbaar is en sindsdien is ze veel minder ziek, dus dat is heel fijn! Ik wens je heel veel plezier met jullie weekendje weg en klusze ;) !!! Hm, ik lees net dat je er vanuit gaat dat je je eisprong al gehad hebt... Des al niet te min wens ik je een heel fijn weekend en hopelijk is het raak!
@TatTie beterschap met je keelpijn! Hopelijk zet het niet door.
@Siemaa welkom op het forum en heel veel succes! Leuk dat jullie ook voor een tweede kindje gaan! Is de eerste een jongetje of een meisje als ik vragen mag? Wij hebben een dochtertje van 4 jaar, dus die gaat sinds kort naar school. Hopelijk komt er snel weer regelmaat in je cyclus nu je gestopt met bv of nog beter, heb je snel een positieve test in handen! Ik zit trouwens het liefste op de site.
@KaatjeV welkom op het forum! Wat fijn dat je weet dat je een mooi eitje hebt gehad! Wanneer krijg je de uitslag of hij gesprongen is? Veel slijm herken ik overigens wel van mijn cyclussen toen wij voor ons eerste kindje gingen! Duimen dat het nu eindelijk raak is voor jullie!
Terwijl ik woe al mijn eisprong heb gehad heb ik nog steeds heel gevoelige/pijnlijke borsten en sinds donderdag ook rugijn. In mijn buik voel ik ook nog steeds van alles... Herkent iemand van jullie dit? Ik weet dat het inprincipe nog veel te vroeg is voor zwangerschapsverschijnselen aangezien als het eitje al bevrucht is het nog een paar dagen duurt voor hij zich innesteld, maar toch voel ik van alles of ik maak mezelf gek...
 
KaatjeV even afwachten dus hihi spannend altijd on af te wachten naar de NOD.
Ingelou heb je vaker bloedverlies tijdens de eisprong? Of kan het ook een wondje zijn? Want ik zou eerder innestelingbloeding denken...maar misschien is het nog te vroeg daarvoor weet niet op welke cyclusdag je zit?
NiroFlo, een jongetje! Dankje wel jij ook succes. Leuk dat je dochtertje alles al goed kan meemaken als je weer zwanger wordt. Heerlijk dat ze dan alles begrijpt. Ik voel ook alles rommelen in mijn buik maar probeer er niet teveel bij te staan anders wordt je teleurgesteld. Mocht je zwanger worden zal je dat denk ik wel merken rond je NOD. Ik hoop het wel natuurlijk, dat alles WEL wat betekent. Vind de site ook fijner dan de app. Was je snel zwanger van je dochter? En heb je dit keer een geslachtsvoorkeur? 
 
Terug
Bovenaan