NOD rond 13 april

Zwangere 22-er welkom. Ook spannend voor jou. Zul je altijd zien dat het da n precies rond de eisprong is dat het mis gaat met de anticonceptie ?
Vinden jullie het ook allemaal zo lang duren? Eerst al het wachten op de eisprong na m'n ongesteldheid. En nu weer 2 weken wachten om te kijken of het raak is. En ik zit las in ronde 1? Dat wordt nog wat als we maanden bezig zijn?
 
Zwangere 22-er welkom. Ook spannend voor jou. Zul je altijd zien dat het da n precies rond de eisprong is dat het mis gaat met de anticonceptie ?
Vinden jullie het ook allemaal zo lang duren? Eerst al het wachten op de eisprong na m'n ongesteldheid. En nu weer 2 weken wachten om te kijken of het raak is. En ik zit las in ronde 1? Dat wordt nog wat als we maanden bezig zijn?
 
Dankjewel beautifullflower! Ja precies!
Ik wil wel weer graag zwanger worden inderdaad, maar we hebben afgesproken het weer te proberen als mijn partner een contract met een bepaald aantal uren heeft en dat duurt waarschijnlijk nog een half jaar. We hebben nu beide een flexcontract voor ik 3 en hij 6 uur :p. Dus tegen die tijd zullen we weer actief gaan proberen als het nu niet is gelukt.
 
Ik was even vergeten dat ik mijn berichten niet meer kan aanpassen na het versturen..
In ieder geval, mijn meisje is nu 15 maanden, dus ze word over 9 maanden 2... Ik voed nu nog 5 keer per dag als ik vrij ben en 3 keer als ik werk. Nachtvoedingen ben ik mee gestopt, tenzij ze ziek is of zo natuurlijk. 
Het wachten duurt lang ja, en ik miste de eerste helft van de cyclus ook nog eens! Maar ik herken het van de eerste. Ik moest echt afleiding zoeken. Gelukkig was ik toen aan het afstuderen, afleiding zat! Ik ben wel heel benieuwd, hopelijk veel zwangeren straks! 
Wie heeft het eerste haar nod? En wanneer testen jullie? De ochtend na de nod of een week erna? 
 
@zwangere 22-er Ik denk dat ik het eerst mijn n.o.d. van deze meiden heb :) ik verwacht hem woensdag of donderdag. Ik heb een early test in huis maar durf het niet aangezien ik bang ben voor een teleurstelling. Dit is namelijk pas de 1e ronde?
 
Oh wat snel al xxe! Ik had er de eerste keer ook voor gekozen om het een week later te testen om niet teleurgesteld te raken als het vroeg mis zou gaan.. maar altijd wel moeilijk als je het in huis hebt om dan niet toch een dagje eerder te testen :eek:. En de eerste ronde raak gebeurt natuurlijk ook wel eens :) ik duim voor je woensdag en donderdag!
 
Jaa maar ben ook zó nieuwsgierig.. moeilijk moeilijk. Gelukkig gaan we morgen naar de Efteling; goede afleiding ?
 
Terug
Bovenaan