NOD rond 13 april

@Siemaa, met Clomid schijnt de kans op een meerling inderdaad wel iets groter te zijn... Maar ik heb wel heel veel baat bij de tabletten! Voorheen was er echt geen pijl te trekken op mijn cyclus, duurde soms 3 maanden voordat ik ongesteld werd (uiteindelijk dus PCOS geconstateerd). Nu schommel ik steeds tussen de 30/32 dagen.
@alle nieuwe dames, welkom! ☺️ Ik vind het erg leuk om elkaar zo op de hoogte te houden! Hopelijk allemaal snel positief nieuws. Zelf heb ik na gisteren geen krampjes en (heel licht) bloedverlies meer gehad dus ik denk echt dat het m’n einsprong was. Zou fijn zijn! Vind de tijd altijd zo lang duren tot aan m’n NOD. Vinden jullie dat wachten ook altijd zo vervelend?? Zelf had ik vanavond een feestje en dan wil ik toch liever niet drinken want ja wie weet... Gelukkig niemand die er naar vroeg haha!
 
Ingelou, is het dan zo dat ze met een echo alles bijhouden en als ze teveel eitjes zien (meer dan 3 ofz?) zeggen van doe maar niet? Sorry ben gewoon nieuwsgierig. Nette cyclus heb je nu! Gelukkig vroeg niemand erom maar er zijn ook genoeg mensen die stoppen met drinken of gewoon niet drinken. Niets mis mee en er hoeft niets aan de hand te zijn (drinkers denken vaak dan snel van wel)
 
Jeeeetje, wat leuk dat er weer zoveel nieuwe berichten zijn. 
Voor alle nieuwe dames; welkom op de actieve topic! 
Ik gebruik inderdaad klauwtabletten erbij, heb een onregelmatig ritme waardoor ik niet altijd mijn vitaminen binnenkrijg. In mijn kleitabletten zit geen foliumzuur geloof ik. 
Bah.. wat duurt wachten toch lang He? Heb meerdere dagen buikkrampen gehad, het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Nu maar klussen en afwachten. Welke zwangerschapstest gebruikt iedereen? Ik die van de action op de dag nadat ik ongesteld had moeten worden  
Liefs en succes net wachten 
 
@Siemaa, haha geeft niks hoor! Nee ik ben de eerste 2 maanden echt actief in de gaten gehouden. Toen bleek dat ik “goede activiteit” had in m’n eierstokken en ook een goede eisprong had (getest middels een bloedtest) hoefde ik eerst eerdt niet meer terug te komen. Ik moet nu een half jaar Clomid gebruiken. Mocht ik zwanger worden dan moet ik weer bellen of als m’n cyclus ineens weer langer dan 35 dagen gaat duren dan moet ik ook bellen. Als ik na en half jaar nog steeds niet zwanger ben dan gaan ze weer verder kijken. 
@MH, hoe bevallen de zwangerschapstesten van de Action? Zelf gebruik ik de dipsticks van Sensitest. Meestal wel een paar dagen na mijn NOD omdat ik dus zo’n schommelde cyclus heb gehad. Heb al zo vaak die teleurstelling gehad dat ik heb besloten steeds een paar dagen te wachten. Wel ONTETTEND moeilijk hoor! ? 
 
Siemaa, ja ik weet het! We wilden ook dan pas beginnen. Maar als ik nu zwanger mag zijn hoop ik dat ze nog wel even door drinkt. Ik ben gelukkig al over de helft. Je hoort ook wel vaak dat je productie minder wordt als je zwanger wordt. Dan is het nog maar de vraag of onze Dreumespuber nog door wil blijven drinken. Ze is nog al van het zeuren als er iets niet lukt :p. Ik denk dat ik weer een week later wil testen. Ze drinkt nu dus 5 of 3 keer en dan 10 minuten. Maar dat zeg ik nu :p. Ik heb in ieder geval mijn foliumzuur van de vorige keer weer gevonden. Houdbaar tot en met april 2018. Haha. Dat red ik nog net :).
Ingelou, dankje voor het welkom! Ik vind het ook heel leuk, zo'n forum! 
Dankjewel M H! Wachten duurt altijd lang! Hopelijk hoef je snel niet meer te wachten. (Ja, die 9 maanden dan)
 
 
Ingelou, wel fijn dat je niet meteen onder die active controle hoeft te staan! Maar dan hoop ik wel dat het nou met die tabletten eens raak zal zijn! 
Ik was wel tevreden over de goedkope kruidvat testen, ik ga die tegen die tijd weer halen denk ik :). Wel een beetje gedoe met dat pipetje, maar dat maakt verder weinig uit :).
 
Ingelou, oh oke spannend. Wel fijn dat je nu een goede eisprong hebt elke maand. De vraag was niet naar mij toe gericht maar mijn ervaring met action testen zijn gewoon goed. Ik teste 5dagen voor NOD positief met een test die 4dagen voor nod gebruikt kon worden. Daarnaast zijn ze lekker goedkoop.
Zwangere 22er dat hoop ik ook voor je! En anders komt het ook wel goed gelukkig zijn ze op die leeftijd niet meer alleen afhankelijk van bv. Fijn, kan je de foliumzuur nog een maandje slikken! 
Hier doet springen opeens pijn in mijn buik, kwakkwak doet de kikker hoepa deed ik een kikker na. 2x en niet fijn dus mee gestopt. Zegt vast niets maar dacht zet het even neer hier haha.
 
Terug
Bovenaan