NOD rond 13 april

Hallo allemaal. 
Mijn nod is 15 april. Inmiddels een jaar bezig zonder succes. Zaadkwaliteit van mijn man is niet goed, dus doorverwezen naar umcg. We wachten op afspraak. 
Ik hoop (misschien tegen beter weten in) op spontane zwangerschap. Ik zie erg op tegen de medische molen. De teleurstelling elke maand als ik ongesteld word, en het dus weer niet is gelukt, valt me steeds zwaarder. Meer mensen die dit zo ervaren? Hoe gaan jullie daarmee om? 
Liefs Nina 
 
Ninaaa, welkom!
Ik geloof in wonderen en dus ook dat het spontaan opeens kan gebeuren terwijl de zaad kwaliteit van je man niet optimaal is. Toch ben ik wel blij dat de mogelijkheid er is om via de medische molen toch (sneller) zwanger te worden. Fijn dat je een afspraak hebt staan na een jaar geprobeerd te hebben. Hopelijk wordt jullie geduld binnenkort beloond. 
 
Heel veel sterkte Ninaa! Naar dat het zo moet lopen. Ik hoop met je me!
Oh spannend Siemaa! Zou gaaf zijn als het met een zwangerschap te maken heeft!
Ik zit de hele tijd van de spanning denk ik op de wc :p moet echt steeds plassen -.-
 
 
Hallo allemaal,Mijn NOD is 13 april en zit in ronde 7... Iedere maand ontdek ik wel iets nieuws en bedenk me dan... zou het dan toch?!? Probeer het niet te doen, maar dat is soms zo moeilijk!!
 
Dank jullie wel. Ja ik ben ook zeker blij dat er mogelijkheden zijn om met hulp zwanger te raken. Ik heb 2 dochters uit vorige relaties. Zijn zijn al 18 en 15... mijn man is een paar jaar jonger dan ik,hij is 26 en ik 39. Dus tijdsdruk speelt ook een rol. Ik had verwacht dat het aan mij lag vanwege mn leeftijd, maar bij mij lijkt alles in orde. 
Deze maand afgesproken om het een beetje los te laten omdat ik er nogal gestresst van word als t niet lukt.
Wel fijn om verhalen/ ervaringen van anderen te lezen. 
Liefs Nina
 
 
Spannend fleurtjeroos! Lastig om de kwaaltjes niet meteen aan een zwangerschap toe te schrijven hè!
Ninaa, ik snap dat je nu tijdsdruk voelt. Gek dat het dan aan je man ligt he, dat verwacht je niet echt.. wanneer heb je een afspraak?
 
We hebben de vragen lijsten net opgestuurd en wachten nu op een uitnodiging van t umcg. Dus ik hoop binnenkort. 
Ja is wel gek dat het aan hem ligt, daar gingen we niet van uit. Maar ja, zo zie je maar weer. 
Ik hoop dat het gaat lukken. 
 
 
Terug
Bovenaan