NOD rond 13 april

Welkom Nina en FleurtjeRoos! 
Wat lastig voor je Nina dat je die tijdsdruk voelt en tegelijkertijd moet ontspannen.. houd de moed erin, he! 
Ik vind de zwangerschapstesten van de action fijn. Zijn niet duur, makkelijk in gebruik en hebben het tot nu toe altijd goed gehad haha. Ik heb geen ervaring ermee als je wel zwanger bent. 
Dit weekend druk wezen klussen, nog wel de gehele tijd krampen in mijn onderbuik. Ga toch maar weer even narekenen wanneer de precieze datum was haha. 
Ben alleen de foliumzuur vergeten op het weekendje weg. Oops! 
Liefs en tot snel allemaal
 
Haha nee ik heb een dreumes hoor, het valt nog mee :) ze is 15 maanden. Ik hoop met jullie mee, Ninaa:) wel leuk als je twee kinderen alles helemaal bewust mee kunnen gaan maken. Weten ze dat jullie aan het proberen zijn?
Hoi MH! 
Waar komen die krampen vandaan? De foliumzuur vergeten kan niet zo veel kwaad hoor, die paar dagen. Gewoon thuis weer oppakken! Heb je een leuk weekendje weg? 
 
MH dank voor je reactie, jij ook succes hè. 
Zwangere 22-er, mijn dochters weten ervan ja. Ze zijn er niet heel erg mee bezig maar leven ook wel mee. Hebben hun eigen leven ook heel erg maar ik vertel ze wel alles. En mocht het er nog van komen dat ik weer zwanger ga worden dan wil ik ze er graag in betrekken, mee naar echo’s enzo. 
15 maanden borstvoeding geven is ook al  een lange tijd, echt respect dat je dat doet.
 
Dankjewel Ninaa, ik vind het heerlijk om te doen dus geen moeite! Ik zou het nog wel een paar jaar kunnen doen als het zo door gaat, maar dan wordt ze denk ik wel te groot ervoor..
Ik zie dat wel :) 
Leuk dat je dochters ervan weten. Hopelijk lukt het snel! Heeft je vriend of man al kinderen?
 
Zwangere-22er: Oeh voor jullie dus ook erg spannend! Ik duim voor jullie!
Siemaa: Wij hebben nog geen kinderen, dit wordt de eerste!
 
Wat gezellig hier in dit topic, super leuk hoe iedereen op elkaar reageert! Ik hoop dat we allemaal geluk hebben deze ronde ??
 
Terug
Bovenaan