NOD rond 13 april

Aaltsje een eerste kind is heel leuk en bijzonder omdat je alles voor het eerst meemaakt. Ik heb al een zoontje van 2 dus nu bezig voor een 2e kindje.
Zwangere-22er ja gekke symptoom maar goed we zullen zien. Haha, het kan ook een van de meest voorkomende kwalen zijn het plassen. Nog 2 weken geduld!
Ninaaa gek dat je oudste dochter en man 8 jaar schelen. Maar ey liefde gaat voor leeftijd. Dat zou je denken he, maar zo zie je maar dat leeftijd ook niet altijd wat zegt over de vruchtbaarheid. 
m h probeer je foliumzuur anders uit je groenten te halen dit weekend. Met klussen zit je altijd goed. Veel plezier! 
 
Haha nou ik geloof niet dat het al zo snel klachten zou geven hoor, heb pas net een paar dagen geleden mijn eisprong gehad. Ik herken het wel van de eerste, continue plassen. Maar ik denk nu wel van de spanning.. 
Nog 2 weken geduld! Klinkt zo kort maar is zo lang :p
 
Siemaa, ja apart he dat leeftijdsverschil. Ik ben er inmiddels aan gewend maar inderdaad. Het maakt voor ons niks uit, kinderen hebben er ook geen problemen mee. Maar goed, het zegt inderdaad niks over vruchtbaarheid, dat blijkt. 
 
 
 
Hallo Allemaal,
Wat is iedereen weer actief geweest hier!
Bijna allemaal onze eisprong gehad en op het wachtbankje? Toevallig al meiden met klachten? Hier doen mijn borsten nog steeds pijn en voel ik ook van alles in mijn baarmoeder wat sinds gister ook naar mijn heupen trekt. Geen idee of het iets betekent, maar we zullen zien... Ik wil nu elke dag wel testen, maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin :/. Ik gebruikte voor mijn vorige zwangerschap de testen van de kruidvat, maar omdat de ovulatietesten van de action zo goed op mijn eisprong reageerde wil ik ook de zwangerschapstesten van de action gaan gebruiken.
@Siemaa Aangezien ik een apart soort buikpijn had waardoor ik er vanuit ging dat ik zwanger was testte ik altijd een paar dagen voor mijn nod en die waren dan inderdaad positief. Helaas ging het dan een paar dagen later toch fout.
 
Dankje niroflo! 
Welkome kwaaltjes, gerommel in je baarmoeder. Hopelijk betekent het wat goeds!
Wanneer ga jij nu dan testen? Na je nod, of echt een week later pas? Ging het de eerste keer echt na een paar dagen al mis? Wat rot in ieder geval, dan ben je net zo blij en dan gaat het mis :(.
Heb je nu weer zo'n apart soort buikpijn? Wat was dat dan :)? Wel bijzonder dat je dan zelf voelde dat je zwanger was!
 
@Zwangere 22-er het voelde aan als een soort buikpijn, maar ik voelde duidelijk dat het uit mijn baarmoeder kwam, wat tegelijk ook weer niet als menstruatiepijn aan voelde. Ik had daarvoor ook lichte steken gevoeld. De eerste keer testte ik 4 dagen voor mijn nod positief met kruidvat, maar ging het op de dag van mijn nod fout. De tweede keer testte ik 1 dag voor mijn nod positief met clearblue, maar ging het twee dagen na mijn nod fout. Uiteindelijk raakte ik zwanger van ons dochtertje en lag ik dubbel van de stekendepijn. Opnieuw testte ik 4 dagen voor mijn nod positief met kruidvat en zag ik hem oplopen. Door de lichte steken en de juist pijnlijke steken bij ons dochtertje ga ik er vanuit dat het de eerste twee keer bij de innesteling niet goed is gegaan. Ik heb nu inderdaad weer die aparte buikpijn en nog meer kwaaltjes. Vind het heel knap dat iedereen netjes kan wachten tot de nod, maar ik test daarvoor! Ik wil het weten, ook als het een vmk wordt, in plaats dat ik er dan vanuit ga dat ik gewoon ongesteld ben geworden!
 
Haha nou snap ik hoor! Als je nu eigenlijk weet dat je weer zwanger bent door die buikpijn wil je toch ook de bevestiging hebben hè :)! Jullie dochter is nu 4 las ik toch? Is het bewust zo'n leeftijdsverschil? Lijkt me wel fijn als de eerste al naar school gaat dat je overdag tijd hebt met de baby! En ik vond de babytijd helemaal geweldig dus het lijkt mij ook wel heel leuk om dat verspreid over meerdere jaren nog eens terug te hebben :) 
Probleem is dat ik denk dat ik niet zo lang kan wachten, ik wil inmiddels zo graag weer een kindje en na 2 jaar vond ik lang zat :eek:
 
Terug
Bovenaan